Pagina 41 van 158 EersteEerste ... 313738394041424344455191141 ... LaatsteLaatste
Resultaten 801 tot 820 van de 3155

Onderwerp: Schaalmodellen

  1. #801

    Standaard

    Ik ben een beetje uit de prijzen van modelauto's. Maar ik snap dat je voor een stukje vakmanschap idd wel de buidel moet trekken.

    Ik kan me ook gerust voorstellen dat er wagens zijn waar je fabelachtige prijzen voor hebt neergelegd.
    Huidig transport= iets anders

  2. #802
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Zie iets terug in deze topic... 100 euro voor een 1:43 handbouw A8L, en da's conservatief geschat. Kan niks aan open, wel mooi gemaakt. Dan is 65 euro voor dit enorme model met waanzinnige detaillering een koopje.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Nee, die prijzen gaan niet omlaag... ze blijven gewoon dezelfde prijs houden tot dit model opgevolgd wordt.

    Voorlopig zijn ze overigens alleen te koop bij Audi Duitsland, via internet.
    De prijs gaat heus wel omlaag... steek ik me handen nog wel voor in 't vuur.

    Niet alleen in Duitsland te koop... heb ze in NL al gezien.. weliswaar wat duurder...
    maar verzending vanuit Duitsland is ook duur.
    ----------------------------------------------------------------

    Ik weet niet of het mag... maar klik hier eens!
    Fietsen begint echt te vervelen...

  4. #804
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    De prijs bij de dealers gaat in ieder geval NIET omlaag, maar da's dankzij Pon die denkt dat je ook 41% BPM betaalt over modelauto's.

    In de winkels zal dit model nog wel iets goedkoper worden (niet in Audi-verpakking en in andere kleuren) maar dat duurt nog wel even. Als je pech hebt is-ie dan wel uitverkocht.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #805

    Standaard

    Even een kleine twijfel hier....
    Er staat bij het model A6, single-frame grill.

    Het model is iig 1:18, zilver, en dealerverpakking.
    Fietsen begint echt te vervelen...


  6. #806
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dit is een A8. De A6 is van Norev en al een maand of drie uit.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #807

    Standaard

    Misschien een typfout... een Norev kost geen 70euro...
    ook niet in een dealerverpakking
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Fietsen begint echt te vervelen...

  8. Ad
  9. #808
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Wel als die Norev is gemaakt in samenwerking met Kyosho en ook Kyosho-kwaliteit heeft... en ook die vind ik niet te duur betaald.

    De quattro shop vraagt 59 euro voor zowel de A6 als de A8, trouwens.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #809

    Standaard

    En het zilvere model in het plaatje dat is A8??? :oops:
    Fietsen begint echt te vervelen...

  11. #810

    Standaard

    *Bob-A2 heeft ook geinvesteerd !!

    Tis geen Audi; maar wel een van mijn favoriete auto's (ja, ik weet dat heel veel mensen het toch niet met me eens zijn, maar dat maakt me niet uit, dit vind ik gewoon een geweldige auto en als je 2 meter lang bent pas je er ook nog eens perfect in!)

    Groetjes Bob

    Ps. Ik ben ook op zoek naar een A2 schaalmodel (natuurlijk!)
    Wie helpt mij uit de brand? Tips zijn welkom !!

    Hier wat pics:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #811

    Standaard

    Ik heb de verleiding lang kunnen weerstaan, maar nu niet meer.
    Heb de rode 1:18 SQ op Ebay gescoord. :oops:

    Nu maar afwachten tot ie bezorgd word...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  13. #812
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Apart, een A2-rijder met het tegenovergestelde als favoriete auto... heb er vandaag overigens veel gezien, evenals een aantal H1s en een H3.

    Audi A2:
    -1:87 Rietze/Herpa
    -1:43 Minichamps
    -1:35 Welly
    -1:24 Welly

    De 1:87 is leuk maar wel erg klein. De 1:43 is geweldig mooi gedetailleerd en leverbaar in een groot aantal originele kleuren. De 1:35 is eigenlijk een speelgoedding maar wel goed van vorm en als je 'm kunt vinden is-ie erg goedkoop (minder dan 5 euro). De 1:24 is een iets mooier uitgevoerd stuk speelgoed, ziet er best goed uit en slaat geen gek figuur in de vitrinekast. Kost ongeveer een tientje maar is wat lastig te vinden en de kleurenkeuze is wat beperkt.

    Die rode SQ is inderdaad helemaal geweldig. Ik had me voorgenomen om het bij de groene SQ te laten, maar nu heb ik inmiddels de rode en de witte ook... :?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #813

    Standaard

    ik heb nog een promo kitje liggen van de A2. Het is een Doosje waar een stukje chocola inzit in plastic ( niet meer voor consumptie gebruikbaar)
    een modelletje 1:87 een een boekje. doosje is ongeveer 10 bij 15 cm.

    Dit doosje werd door Lufthansa aan boord gegeven aan de passagiers.

    Als je er belang bij hebt hoor ik het wel. voor € 10,- is het doosje van jouw
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  15. #814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Die rode SQ is inderdaad helemaal geweldig. Ik had me voorgenomen om het bij de groene SQ te laten, maar nu heb ik inmiddels de rode en de witte ook... :?
    Wij hebben de groene en de witte ook. geweldig modellen van Autoart het kost wat maar dan heb je ook wat. Wist je dat van de Rode maar 3000 gebouwd zijn? van minichamps hebben we inmiddels de blauwe ook al. Nu de Zwarte nog :oops: :twisted: In Ingolstadt hebben we de zwarte van Minichamps gezien, Maar deze in niet in de Quattro-shop verkrijgbaar.
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  16. #815
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik wist niet dat de zwarte ook uit was... heb wel de rode 1:43 gescoord in Ingolstadt, die schijnt ook Audi-only te zijn.

    En wat je commentaar op AutoArt betreft: ben ik helemaal met je eens. En ik snap nog steeds niet dat ze het kunnen maken voor dat geld, vind het eigenlijk een koopje. OK, ik heb ook wel eens een rijdende 1:1 met APK gekocht voor minder, maar goed.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Apart, een A2-rijder met het tegenovergestelde als favoriete auto...

    Audi A2:
    -1:87 Rietze/Herpa
    -1:43 Minichamps
    -1:35 Welly
    -1:24 Welly

    De 1:87 is leuk maar wel erg klein. De 1:43 is geweldig mooi gedetailleerd en leverbaar in een groot aantal originele kleuren. De 1:35 is eigenlijk een speelgoedding maar wel goed van vorm en als je 'm kunt vinden is-ie erg goedkoop (minder dan 5 euro). De 1:24 is een iets mooier uitgevoerd stuk speelgoed, ziet er best goed uit en slaat geen gek figuur in de vitrinekast. Kost ongeveer een tientje maar is wat lastig te vinden en de kleurenkeuze is wat beperkt.
    Haha, ik vind 't gewoon een geweldige auto! En ik kan mn A2 in de kofferbak zetten indien nodig ... :wink:
    Thanks voor de tips Tom !! Ik ga eens even kijken, denk dat ik voor de 1:24 of de 1:43 ga.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door type81
    ik heb nog een promo kitje liggen van de A2. Het is een Doosje waar een stukje chocola inzit in plastic ( niet meer voor consumptie gebruikbaar)
    een modelletje 1:87 een een boekje. doosje is ongeveer 10 bij 15 cm.

    Dit doosje werd door Lufthansa aan boord gegeven aan de passagiers.

    Als je er belang bij hebt hoor ik het wel. voor € 10,- is het doosje van jouw
    Ik laat het je weten Type81, thanks voor het aanbod! (Hou je PB'tjes in de gaten ...)

    Bob
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #817
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Let even niet op het opschrift, blijkbaar gedaan door Stevie Wonder. De A3 Sportback in 1:18 is dus uit, van Kyosho. Dit merk staat over het algemeen borg voor een kwaliteit hoger dan AutoArt's producten, dus dat zal met dit model ook wel goed zitten.

    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  19. #818

    Standaard

    8) leuk model.
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  20. #819

    Standaard

    Ben vandaag in Belgie geweest in het
    Wijnegem shopping centre waar een heel
    leuk model winkeltje zit "modelshop".
    Hebben van een hoop merken de verschillende
    modelen bij elkaar geplaats. Jammer genoeg hadden
    ze de C4 Avant niet op voorraad. Hier een paar foto's
    van de vitrine :
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Een A6 staat geen suc6 in de weg.
    Het wordt vanzelf morgen, daar hoef
    je niets voor te doen!

  21. #820
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Da's een behoorlijke selectie Minichamps Audi's... zie je niet vaak!
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •