Pagina 48 van 158 EersteEerste ... 384445464748495051525898148 ... LaatsteLaatste
Resultaten 941 tot 960 van de 3155

Onderwerp: Schaalmodellen

  1. #941
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Mooi spul 8)

    Gebruik je die Macro funktie van je digi-cam ook nog eens :wink:
    One liter, driver's licence eater...


  2. #942

    Standaard

    Waar heb je die SQ vandaan? Die's mooi.

  3. #943

    Standaard

    Hebben ze ook een schaalmodel van een S4 Avant B5 model.?
    ik heb wel gezocht maar niet gevonden.

  4. #944

    Standaard

    Tjee, wat leuk te zien allemaal.

    Kan iemand me overigens een duwtje in de juiste richting geven als het gaat om www's van winkeliers die zelf te bouwen modellen van een TT coupé verkopen?

    Alvast bedankt!

    Stike

  5. #945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Damy
    Hebben ze ook een schaalmodel van een S4 Avant B5 model.?
    ik heb wel gezocht maar niet gevonden.
    Ik heb em ook nog niet gevonden, zijn naar mijn weten nog steeds niet leverbaar.

    Hessel


  6. #946
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Nee, er zijn geen B5 S4s in modelvorm. Dat wordt zelf knutselen met de A4 van Minichamps (1:43, dus knutselen voor gevorderden).
    Als je geen afstandbestuurde TT zoekt is zelf bouwen geen optie. Gelukkig zijn er vrij veel en prima modellen van de TT beschikbaar, mijn favorieten zijn de 1:43 van Minichamps en de 1:18 van Revell.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #947

    Standaard

    Ja idd, soms is een bepaald model nooit gemaakt of het kost honderden euro,s dat is ook het leuke ervan unieke modelen te verzamelen. bijna net zoiets als het houden van kunst ofzo .ben eigenlijk net verslaafd geraakt aan het modelbouw virus. :roll: en probeer van deze AVANT een RS2 model lichtelijk na te bouwen hij is voorlopig nog niet klaar moet nog afgeschilderd worden maar het houd je bezig :mrgreen:
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  8. Ad
  9. #948
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ziet er goed uit, Roy! Ik wist niet dat jij zo'n schaalmodellen-verzamelaar bent. leuk spul, ik heb ook al eens met die gedachte rondgelopen (zelfs al een RS-blauwe 80 Avant aangeschaft). Gelukkig kwam toen de RS2 Avant van AAM uit, scheelt me een hoop tijd.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #949

    Standaard

    Gisteren 2x een TT Roadster in Donkergrijs gescoord van Maisto, leuk! 1tje is een kadootje voor mn baas, die rijdt zelf TT en spaart ook een beetje schaalmodellen.

    Bob
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #950
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Da's geen verkeerd model en je vindt ze soms voor erg leuke prijzen.

    Voor wie wil knutselen: de Kruidvat heeft op dit moment setjes met drie modellen erin voor nog geen 4 euro, in twee van die setjes zit een Audi-model. Het zijn de huidige A6 en de vorige A8, zonder single frame. Best mooie en goede modellen (correcte velgen!) maar met één nadeeltje: de kleuren!
    De A6 is namelijk wit en de A8 knaloranje. . . wie dat heeft bedacht weet ik niet, maar als je de boel demonteert en er een spuitbusje in een nette kleur overheen haalt, heb je best leuke modellen voor weinig.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #951

    Standaard

    ik ga ze halen weet je geen 1/43 modelen v/d Porsche 911 waar CUPvelgen en spiegeltjes op zitten ik kom uit bij het merk vitesse maar die zijn eigenlijk te duur om te slopen.
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  13. #952
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Zit er een Action in je buurt? Die hebben nog wel eens aanbiedingen van prima 1:43-modellen van Porsches van het merk Cararama. Ik heb er laatst een stuk of tien gescoord voor de waanzinnige prijs van. . . hou je vast- 85 eurocent per stuk! Mooi gemaakt, correcte velgen en spiegels.

    Helaas zijn ze er hier inmiddels doorheen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #953
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    47
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Gisteren even in de stad geweest en een ixo-model van de S1 gezien. Na een nachtje slapen ben ik hem toch maar gaan halen .
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Koekje erbij?

  15. #954
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    47
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Ik zie nou trouwens een lekkere blunder aan het model. Hij heeft maar 4 wielbouten :? .
    Koekje erbij?

  16. #955
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Mooi model, ik heb 'm ook. Inderdaad, vier wielbouten. stomme fout zeg!

    Wel waardeloos dat je tegenwoordig geen sigarettenmerken op modelauto's mag zetten. Ziet er niet uit, die lege HB-logo's.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #956
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    47
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Mja, heeft Anton die niet misschien?
    Koekje erbij?

  18. #957
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dat zou wel eens kunnen, ja.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  19. #958

    Standaard

    Waarom haal je niet de versie van Minichamps, tenminste als je de S1 Rally San Remo 1985 bedoeld?

    Hessel

  20. #959
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Die heeft wel vijf wielbouten maar ook geen HB-logo's. . . (alsof ik na 39 jaar ineens een hier niet verkrijgbaar sigarettenmerk ga roken omdat er een paar van die logootjes op mijn nieuwe aankoop staan) :?

    De echte verzamelaar wil ze gewoon allebei hebben, Hessel.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  21. #960
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    47
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hesselaudi90
    Waarom haal je niet de versie van Minichamps, tenminste als je de S1 Rally San Remo 1985 bedoeld?

    Hessel
    Die hadden ze niet :wink: .
    Koekje erbij?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •