Pagina 49 van 158 EersteEerste ... 394546474849505152535999149 ... LaatsteLaatste
Resultaten 961 tot 980 van de 3155

Onderwerp: Schaalmodellen

  1. #961
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard



    De gefacelifte A4 Cabriolet in 1:18 van Norev. Ziet er goed uit...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #962
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Meer nieuws: in juni komt de S8 van Kyosho in 1:18. Afgaand op de A8 W12 die net uit is, wordt het een kneiter.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #963

    Standaard

    Ziet er goed uit 8) , ik zoek zelf nog een RS2 model 1/43 {het liefst in het zwart} als iemand een te koop heeft /weet laat het aub even horen.Roy :wink:
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  4. #964
    mido's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    2.585
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard

    Het gaat wel hard met al die modellen.Kan het niet meer bijhouden.Moet eigenlijk ook een nieuwe vitrine erbij (nr 4).Heb gister een passat van 1975,een nieuwe Jetta en de Audi Q7 binnen gehad.

  5. #965
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    De Jetta had ik ook bijna gekocht... ik heb ook een Golf V R32 gekocht, kon 'm niet laten liggen.

    Die Passat is geel met een groen interieur en van die bol-speakers op de hoedenplank? Mooi model he?
    Ik ben wel benieuwd naar foto's van je hele collectie, 4 vitrines vol is behoorlijk wat...

    Roy: ik heb nog nooit een zwarte RS2 Avant als model gezien. AAM Boyer leverde ze als Tornadorood, Nogaroblauw en zilver. Inmocar als blauw en rood. Ze hadden ook een ongebouwde kit, die kon je natuurlijk in elke kleur spuiten.

    Nog een nieuwtje trouwens, net ergens tegengekomen op internet: de 1:43 RS4 Avant van Minichamps.

    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #966
    mido's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    2.585
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom

    Die Passat is geel met een groen interieur en van die bol-speakers op de hoedenplank? Mooi model he?
    Ik ben wel benieuwd naar foto's van je hele collectie, 4 vitrines vol is behoorlijk wat...
    Dat klopt ja.Ik had vorige keer al die rode variant gekocht.Ik zal eens een keer en paar foto's schieten.Wil dat eigenlijk doen als ik de vierde vitrine erbij heb,want dan is het wat overzichtelijker.In 1 vitrine heb ik 4 extra glazen planken bij gemaakt,maar dan ben je meteen een beetje het overzicht kwijt.

  7. #967
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Extra planken erbij is voor mij ook wel een goed idee. Het alternatief, een vitrine of tien erbij, gaat niet lukken... :?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #968

    Standaard

    @Tom ,ja de kleur maakt me dan ook niet zoveel uit als je er een weet of ergens tegenkomt hoor ik het wel .ik heb wel een foto van een orginele AAM die zwart metallic is . :wink:
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  10. #969
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Op de NAMAC-beurs staat soms een handelaar die er nog een paar heeft staan, hij vraagt er maar 85 euro per stuk voor volgens mij (voor wie dit veel vindt: het is handbouw en dan is alles tussen de 100 en 150 euro 'normaal').
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #970

    Standaard

    idd wij hebben ook een handgebouwde RS2 in de kast staan en heeft me 100 euro gekost. die van ons is RS2 blauw
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  12. #971

    Standaard

    dan moet ik daar kijken, waneer is er weer een zo,n beurs ?
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  13. #972
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Eens in de twee maanden, zie www.namac.nl.

    Een paar min of meer recente aanwinsten even ruw op de foto gezet:

    Troféu 1:43 quattro 1982 Rally Cote d'Ivoire M. Mouton, Speidel special edition




    Minichamps 1:43 Sport quattro set 25 jahre quattro special edition

    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #973

    Standaard

    dat zijn idd twee modelen die eigenlijk niet mogen ontbreken.
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  15. #974
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Kyosho 1:18 A3 Sportback dealer ed. Lichtsilber





    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #975

  17. #976
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Norev 1:18 A6 Avant dealer ed. Canyonrot





    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #977

    Standaard

    Was weer een dure zaterdag Tom!

    Moet mezelf steeds vaker tegenhouden om geen 1.18 modellen te kopen.

    Houd het maar mooi bij 1.43.

    Hessel

  19. #978
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Kyosho 1:18 A8 W12 dealer ed. Phantomschwarz




    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  20. #979
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Verstandige beslissing om je tot 1:43 te beperken, Hessel. Die 1:18s zijn wel mooi maar reteduur en ze nemen veel plaats in.

    Overigens had ik deze gelukkig al een tijd geleden besteld en betaald, heb nog een erg leuke korting gekregen. De bankrekening is helaas nog wel aan het bijkomen van deze aderlating, maar ik kon ze niet laten staan...

    Dat stukje circuit heb ik ook gekocht in Houten, leuk om je racemodellen op te fotograferen.

    Helaas zijn de A3 en de A8 alleen maar in relatief suffe kleuren te krijgen, ik wilde per sé de zilveren A3 hebben omdat de zwarte geen dakrails heeft. Dat vind ik erg kaal staan.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  21. #980
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •