Pagina 81 van 158 EersteEerste ... 317177787980818283848591131 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.601 tot 1.620 van de 3155

Onderwerp: Schaalmodellen

  1. #1601

    Standaard

    Nou, hier een paar piccies van mn nieuwe aanwinsten, waaronder zowaar een bijna identiek exemplaar van mijn Audi 80, zelfs de kleur!
    Verder nog een mooi exemplaar van mn Skoda (een zwarte gaat er ook nog wel komen) Heb ook nog een groene Skoda gescoord trouwens.

    Ook nog een paar boeken gescoord; Een over duitse auto's, een folder van de Coupe en Coupe S2 en een over het Quattro aanbod.

    De volgorde van de foto's gaat weer nergens over natuurlijk, en foto's maken van een schaalmodel is ook niet zo makkelijk zeg ... pff!

    Ben bezig een hele reportage te maken van mn schaalmodellencollectie, dus die komt er binnenkort ook nog wel een keertje

    Bob
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #1602
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Mooi spul, Bob. Vooral het originele dealerdoosje van die Audi vind ik kicken, da's zo langzamerhand een zeldzaamheid. Goed bewaren!

    Wat de foto's betreft: experimenteren met de macrostand, het valt inderdaad niet mee om een beetje behoorlijke foto's van schaalmodellen te maken. Zelfs na honderden foto's komen ze er bij mij ook niet elke keer goed uit.

    Boek en folders: grappig, ik had niet eens gezien dat je die quattro-folder kocht. Je begint het ook aardig te pakken te krijgen.
    Dat boek is kicken, heb mijn exemplaar er net ook weer bijgepakt. Leuk om weer te zien.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #1603

    Standaard

    Weer een verslaafde erbij
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  4. #1604

    Standaard

    In het quattro foldertje staan aardig wat prachtige foto's, ik zal het eens meenemen naar een meeting, leuke type81's en 85's en type 44's.

    Zal dat met die macrostand eens proberen, nog een beetje oefenen soms met die camera.

    Het boek heb ik idd al een beetje doorgebladerd, gaaf hoor!

    Volgende keer ga ik wel weer een keertje, maar ik moet er wel een dag voor uittrekken, kan niet zo best tegen die drukte, gisteren tot 8u op de bank gelegen met knetterende koppijn (elk licht en geluid was teveel) ... sja, je moet er wat voor overhebben :-D
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #1605
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Na een jaar of 20 om de maand een halve dag op die beurs rondgelopen te hebben, ben je daar wel wat aan gewend... als je 'op jacht' bent naar mooie dingen (zoals die prachtige 100 C1) dan zet je de rest maar aan de kant en kick je op alle mooie dingen die je ziet (en zou je willen dat je meer geld en ruimte had).
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #1606
    klaasa4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    6.240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    haha, ruimte heb ik wel.
    maar dat geld tom, dat word wel een probleem.

    ik heb de schaalmodellen speurtocht door tijd gebrek op een laag pitje staan, en denk dat ik ook weer eens naar houten kom.
    zal wel na de kerst zijn, veel te druk met m'n werk.
    Audi A4 b6 Tdi 96Kw, met Verhoeven kuur.

  7. #1607

    Standaard

    cool die lago 80 8)
    my first quattro was a wilkinson

  8. Ad
  9. #1608

    Standaard

    Tja jammer

    dat ik niet mocht {van mezelf}

    heb wat modelen binnen gekregen alle 1/43

    een Broadspeed Jaguar {handgemaakt}

    een Rode RS4 oud model :had ik nog niet en wordt schaarser

    een groene RS4 :zijn er maar 1008 van heb hem dubbel maar kan er in de toekomst wel iemand een plezier mee doen

    helaas is een Minichamps BMW 2002 turbo {foto} in geborsteld chroom
    waarschijnlijk zoekgeraakt met de post of de verkoper belazert de boel
    ik wacht het nog maar ff af.....

    zou 13 november verstuurd uit Duisberg Germany zijn door de verkoper en is
    nog niet aangekomen .
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  10. #1609
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dikke Jag! Die RS4 is ook altijd goed, ik heb maar een paar kleuren verzameld (inderdaad geen groene), ben wat preciezer met de urquattro.

    Ik zal van de week even mijn aanwinsten fotograferen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #1610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrostyle
    cool die lago 80 8)
    Naast de zeer zeldzame 100 C1 van tom, was dit de vondst van de dag :-D

    @Klaas: 6 januari de volgende
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #1611

    Standaard

    Hier nog even de rest van mn collectie
    (schalen staan in de foto-naam)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #1612

    Standaard

    -vervolg-

    (en ik moet overigens nog eens mn beroemde gele matchbox koffer ophalen bij Pa en Ma, geen idee wat ik daar nog allemaal in ga vinden!)

    Bob
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  14. #1613

    Standaard

    is er ook een schaalmodel te krijgen van een audi s3? (8L)
    en zoja, waar?

  15. #1614
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Nee, er is geen schaalmodel van de S3. Je zou kunnen proberen om een 1:43 A3 te verbouwen, maar da's prutswerk...

    Hier alvast een paar van mijn nieuwe aanwinsten, heb ze nog niet allemaal gefotografeerd.

    De nieuwe TT roadster




    De R8


    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #1615
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    De A4 DTM



    VW Polo



    VW Iltis P-D winnaar 1980



    VW Santana China



    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #1616

    Standaard

    Die VW Iltis is erg gaaf, in welke schaal is die? Die VW Santana is ook leuk om te zien.

    Is er in Europa ook een Santana stationcar geweest? Ik ken alleen de sedan versie.

  18. #1617
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Alles op deze foto's is 1:43. In Europa hadden we inderdaad alleen een Santana station. Ik kon deze niet weerstaan, ben sowieso gek op aparte buitenlandse licentiebouw...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  19. #1618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Alles op deze foto's is 1:43. In Europa hadden we inderdaad alleen een Santana station. Ik kon deze niet weerstaan, ben sowieso gek op aparte buitenlandse licentiebouw...
    ik denk dat je sedan wilde typen? :-D

    Die VW Iltis ziet er voor 1:43 dan wel erg gelikt uit :shock: !

  20. #1619
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dat bedoel ik, ja. Zware dag.

    Iltis is inderdaad een erg mooi model.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  21. #1620

    Standaard

    Die Santana daar zijn we nog een halletje voor om geweest, maar het is idd een gaaf exemplaartje!

    De rest ziet er ook weer goed uit tom!

    (en ik moet even op fotocursus bij je :-D )
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •