Pagina 90 van 158 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.781 tot 1.800 van de 3155

Onderwerp: Schaalmodellen

  1. #1781
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.844
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Alleen van de vroege versie, staan ergens foto's van in dit topic. Maar dat model wordt ook al 20 jaar niet meer gemaakt...

    Dat heb ik Minichamps vorig jaar ook gemeld en hun antwoord was iets als "interessante suggestie, schrik niet als je op termijn dit model in de winkel tegenkomt". Ze zijn bezig met een inhaalslag, er worden steeds meer oude Audi's geïntroduceerd.

    Nog even geduld, dus.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #1782
    Eaurouge's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Posts
    1.414
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    It drives like a boat !

  3. #1783
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.844
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dit model heb ik al bijna drie maanden in huis maar ik had 'm nog niet laten zien: het eerste massa-model van de gefacelifte Urquattro in 1:43, gemaakt door Vitesse. Ik was erg blij toen werd gemeld dat dit model uit zou komen, omdat buiten een duur en zeldzaam handbouwmodel nog geen 1:43 facelifter verschenen was.





    Helaas bleek algauw dat dit model zijn flinke vraagprijs (EUR 23) niet waard is. Het is een verkleinde versie van SunStar's 1:18 en de fouten daarin vallen in deze kleine schaal stukken meer op.
    -De A-stijlen liggen te vlak en de voorruit is te plat en te groot
    -rood/oranje achterlichten (->'83) maar wel schuine koplampen ('85->) en brede Ronals ('84->)
    -Meegespoten achterspoiler (->'87)

    Zelfs het kenteken is hetzelfde als van de SunStar. Hij is overigens wel netjes in elkaar gezet en vrij aardig gedetailleerd.

    Jammer, gemiste kans! Advies: tenzij je 'm écht perse wilt hebben, wacht tot Minichamps een facelifter uitbrengt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #1784

    Standaard

    Heb em ook in mijn vitrine staan. Niet erg onder de indruk van het model.
    Zometeen komen de gebr. type81 bij mij langs om een model af te leveren; de DTM versie van de Audi 200 type 44. Ben zeer benieuwd!

    Hessel

  5. #1785

    Standaard

    Hmm..een rommeltje dus. Want bij de SunStar is dit eigenlijk de pre-facelifter? Die heeft 'bijna' rechtstaande koplampen en rood/orange achter.
    Bij deze 1:43 moet ie dus doorgaan voor een facelifter... Grappig

    (op het oog ziet het er wel leuk uit)
    Vitesse en Sunstar vrijen wel meer en is hetzelfde volgens mij ...

    Gisteren nog vorderingen gemaakt met de 1:43 RS2. Kleur wordt blauw.
    Spiegels van de Porsche geript en bij de B4-avant de spiegels van de deuren
    geslepen. de Porsche spiegels staan er nu op gelijmd. Binnenkort wielen assen bodywork afronden om 'm te gaan spuiten. Kleine reportage gaat volgen
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


  6. #1786
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.844
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Volgens mij is de neus in 1:18 ook te rond voor een pre-facelifter. De velgen zijn trouwens -net als in 1:18- te smal voor 8J Ronals, dit is meer 7J.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #1787
    avus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.498
    Kudos
    7
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    zo ff de foto,s van de rommelmarkt wagentjes, zijn niet in a staat. maar wel lekker op leeftijd, de eerste heb ik vandweek kado gekregen, de kleine jongen alleem euro of 50 cent werk op de rommelmarkt, wordt een beetje een obsessie om in de dozen met oude auto,s tesnuffellen
    http://img53.imageshack.us/my.php?image=p3010001zf3.jpg
    http://img131.imageshack.us/my.php?i...3010002ta4.jpg
    audi coupe gt 2,2 kv motor alpinewit

  8. Ad
  9. #1788
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.844
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Leuk spul, daar heb ik ook een beste stapel van (en vrijwel zonder uitzondering gescoord op rommel- of koninginnemarkten). Best grappig spul voor een paar centen.

    Die uiterst rechts heb ik nog nooit gezien, trouwens.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #1789
    avus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.498
    Kudos
    7
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Leuk spul, daar heb ik ook een beste stapel van (en vrijwel zonder uitzondering gescoord op rommel- of koninginnemarkten). Best grappig spul voor een paar centen.

    Die uiterst rechts heb ik nog nooit gezien, trouwens.
    nee die had ik ook nog nie gezien, lijkt op een darda baan kloon brede rubberen wielen, trugtrek motortje erin, staat niets onderop.heb die van darda ff bestudeerd, maar komt niet overeen,
    audi coupe gt 2,2 kv motor alpinewit

  11. #1790
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.844
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Darda heb ik ook, best een grappig ding. Deze is inderdaad smaller en heeft een langere wielbasis.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #1791
    avus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.498
    Kudos
    7
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Darda heb ik ook, best een grappig ding. Deze is inderdaad smaller en heeft een langere wielbasis.
    klopt nu weet ik dat ik vroeger een audi quattro rally wagen had, een witte met blauwe stickers, van radio winkel genaam thie of tieh kan ook nel wel eens audio sonic zien,iets in die trent, vandaag ff zoekpoging gedaan kan hem nergens vinden. heb jij hem nog op foto tom? al je weet wlelke ik bedoel,
    audi coupe gt 2,2 kv motor alpinewit

  13. #1792
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.844
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Radio Shack, Tandy geheten in Nederland. Die modellen doen inmiddels veel geld op eBay.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #1793
    klaasa4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    6.240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    nu heb ik vandaag ook m'n andere schaalmodellenafdeling weer uitgebruid met een nieuwe project.
    terwijl ik de vorige (door verhuizing), nog niet af heb.

    ik ben nog m'n auto vrachtauto aan het na bouwen, helaas met een model van siku, dat is namelijk 1/55.

    maar de nieuwe MAN, word wel 1/50, en daar zijn we speciaal naar baexem gekacheld.

    ook meteen een aanhanger erbij achter, want ik heb tegenwoordig ook een 1/1 schaftaanhanger mee, dus hoort dat ook achter het model.

    hierbij een foto van het model, dat bijna niet te krijgen is, omdat het een dagcabine is.
    (ik heb alleen die trekker gekocht, de oplegger heb ik niks aan.)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A4 b6 Tdi 96Kw, met Verhoeven kuur.

  15. #1794
    avus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.498
    Kudos
    7
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    vandaag weer een vlooienmarkt bezocht, begon tekriebelen,. en de kriebels waren goed, was een verzamelaar. die vekocht heel veel model uit eigen verzameling dus vraag heb je nog audi coupe, hij zoeken, pakt me vriendin opeens 2 van de plank een korte s1 en een urq rally 2 euri perstuk. daar doen we het voor, voor de rest 2 golf 1 een siku en een majorette en een caddy van siku. verder een rode kruis urq, en en nog een 4 kleine quattro,s

    http://img64.imageshack.us/my.php?image=p3040006lf1.jpg

    http://img395.imageshack.us/my.php?i...3040007lj4.jpg

    http://img395.imageshack.us/my.php?i...3040008ga8.jpg

    dus weer een geslaagde dag,
    audi coupe gt 2,2 kv motor alpinewit

  16. #1795
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.450
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Ikke heppe dese gekoopt [img][http://download.sezaro.com/smilies/wub.gif]http://download.sezaro.com/smilies/wub.gifhttp://[/img]

    Het is een D2 Facelifter quattro (onderkant toont aandrijfas naar achteren + achter-diff.).
    Aan de uitlaten te zien is het nog een diesel ook. De velgen kloppen met m'n 1:1 modelletje. Alleen de kleur klopt niet

    Het is er eentje uit de Audi collectie (feitelijk een MiniChamps).


    De flits heeft de sierlijsten behoorlijk doen "opzwellen"
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  17. #1796
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.844
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Sjeun... in de goede kleur heb ik 'm nog niet gezien, de facelifter is al vrij zeldzaam trouwens.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #1797

    Standaard

    weer wat nieuwe modelen die ik in de vitrine wilde.
    2 Corgi bussen oud/nieuwer
    1 Fiat met Barretta figuur {aparte set}
    een Peugeot uit de film Taxi 1/43
    en een display waar 3x 1/43 modelen in passen.
    en een Daimler V8 250 {mijn eerste auto ook in deze kleur :cry: }
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  19. #1798
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.844
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Leuk spul.

    Spelfout op die doos, volgens mij was het geen 'Bareta'...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  20. #1799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Leuk spul.

    Spelfout op die doos, volgens mij was het geen 'Bareta'...
    misschien zal de serie in Spanje waar deze set vandaan komt
    zo gespeld worden?:-D
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German

  21. #1800
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.844
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dat kan, had even niet gezien dat het Guisval was. Die Taxi-Peug is inmiddels best zeldzaam trouwens.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •