Pagina 94 van 158 EersteEerste ... 4484909192939495969798104144 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.861 tot 1.880 van de 3155

Onderwerp: Schaalmodellen

  1. #1861
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dat is het zeker.

    Vandaag op de Techno Classica een model gekocht (OK, ik zou niks kopen dit jaar, maar 5 euro leek me nog wel verantwoord) van een A3 Sportback in 1:24. Best een leuk model van Welly.

    Verder weer veel moois gezien: de A5 van Schuco, de 100 type 44 van Minichamps (hij is gelukkig wel echt Nautic Blue) en de aangekondigde 100 Avant type 44 en 100 sedan en Avant type 43 van Minichamps. Allemaal dik in orde. De type 44 Avant stond er in het Steingrau, de 43 sedan in het zilver en de 43 Avant in een bijzonder fraai donkergroen metallic. Deed in niet veel onder voor de prijzige handbouw die ik een paar jaar geleden heb gekocht. :?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #1862

    Standaard

    :-D Ik kon me niet inhouden, en heb de typ44 sedan wel meegenomen... Leuk model al zeg ik het zelf...
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  3. #1863
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Zag er inderdaad erg goed uit. De prijzen van Conrads zullen wel iets omlaag gaan nu...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #1864

    Standaard

    iemand een idee waar ik de modellen van de typ 44 kan kopen? Op marktplaats wordt een sedan aangeboden maar die vraagt meer dan de winkelprijs is meen ik. Kan iedere betere modelbouw zaak ze leveren?

    De avant is nog niet uit, toch?

  5. #1865
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    De Avant is inderdaad nog niet uit. In welke omgeving woon je? Kan ik 'ns kijken of ik een shop kan vinden, of anders een webwinkel die niet te duur is.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #1866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    De Avant is inderdaad nog niet uit. In welke omgeving woon je? Kan ik 'ns kijken of ik een shop kan vinden, of anders een webwinkel die niet te duur is.
    Mijn kamer heb ik in Eindhoven, thuis is voor mij Baarlo (in de buurt van Venlo)

    In Venlo weet ik Luthart modelbouw te zitten. Iemand bekend met de prijzen van deze zaak?

  7. #1867
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Naam komt me bekend voor... houd er wel rekening mee dat het een vrij 'vers' model is, en dat de prijzen het eerste jaar wat hoger zullen zijn. Rond de 30 euro ben je hiervoor wel kwijt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #1868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Naam komt me bekend voor... houd er wel rekening mee dat het een vrij 'vers' model is, en dat de prijzen het eerste jaar wat hoger zullen zijn. Rond de 30 euro ben je hiervoor wel kwijt.
    30 euro vind ik niet te veel voor een mooi model. Ik zag dat ze alleen 1:87 verkopen. Eens vragen of ze hem wel kunnen bestellen.

  10. #1869
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dat vind ik ook niet, en het model ziet er echt super uit- alleen de hoofdsteunen achterin ontbreken.

    Gisteren overigens mijn eigen regel om dit jaar niks aan te schaffen overtreden- in Essen een A3 Sportback in knalrood aangeschaft, 1:24 van Welly en maar 5 euro. Da's zo goedkoop, daarvoor had ik ze nog nooit gezien. Best een leuk model, hoewel voor die prijs vanzelfsprekend wat simpel uitgevoerd. Ik zal binnenkort even foto's maken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #1870

    Standaard

    de andere 90 van marktplaats is binnen, achterlicht zit los, en kofferklep ook....

    lijkt fixable...
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  12. #1871
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Je kunt 'm helemaal demonteren, als het goed is. Achterlichten willen nog wel eens verdwijnen, goed vastlijmen (maar niet met superlijm, anders wordt-ie ondoorzichtig).
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #1872

    Standaard

    thanks, ik zal er eens naar kijken een dezer avonden, nog geen tijd voor gevonden.

    Heb jij toevallig dat schaalmodel van dat SQ onderstel ergens gezien in Essen? Dat schaalmodel is er volgens mij in 1:18, die zou ik graag nog eens in mijn bezit willen hebben.
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  14. #1873
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Nee, dat is er alleen in 1:43. Ik heb niet teveel naar schaalmodellen gekeken in Essen, da's alleen maar frustrerend als je ze toch niet kunt kopen.

    Ik weet wel dat er twee uitvoeringen van zijn: eentje alleen het onderstel en een met een witte Sport quattro erbij.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  15. #1874

    Standaard

    ok, dat van de 2 uitvoeringen wist ik... in 1:43, ik was alleen in de volle overtuiging dat er ook een 1:18 model van is/was
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  16. #1875
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Het staat zo in ieder geval niet in de recente lijsten, bladen of op internet...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #1876
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    De 1:18 R8 schijnt uit te zijn, wat ik op de RAI zag was om te kwijlen.

    Helaas weer de typische vrij saaie introkleur Daytonagrijs (reden waarom ik tegenwoordig wacht met de aanschaf, later komen er interessantere kleuren). Mooie kleur voor de auto, saai om een vitrine vol zilveren, grijze en zwarte modellen te hebben...

    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #1877

    Standaard

    Gave bak! 8)

    Zelf heb ik de Q7 van Kyosho besteld....


    Voor een verjaardag..... :-? :oops: 8)

    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  19. #1878

    Standaard

    Is http://www.qualityscales.nl trouwens een beetje betrouwbaar? Anders heb ik een probleem heb het namelijk allemaal vooraf betaald. Ze zijn wel mkbOK gecertificeerd
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  20. #1879
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Zijn zeer betrouwbaar. Wat heb je besteld?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  21. #1880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Zijn zeer betrouwbaar. Wat heb je besteld?
    Zie hierboven :roll:

    De Q7 dus ;-)
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •