Pagina 5 van 29 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 568

Onderwerp: Dashcam: ervaringen

  1. #81
    pacific's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    314
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Heisterkamp chauffeur??
    Mvg,

    Frank

  2. #82
    shordy86's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    573
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pacific Bekijk Berichten
    Heisterkamp chauffeur??
    Haha, kans zit er dik in!
    2008-2011 Mauritius blauwe A3 Sportback Ambiente Pro Line 2.0 TDI 140pk
    2011-2014 Ibiswitte A3 Sportback Ambition S-Line 1.4 TFSI 125pk
    2014-2014 Nimbus grijs mocassin leder (Baseball) TT Roadster Quattro 1.8 T 225pk

  3. #83

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Wat me nog het meeste tegenstaat bij de meeste dashcams is de grote bevestigingsvoet en bijbehorende shizzle. Het moet wel beetje compact achter de spiegel kunnen hangen.
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  4. #84
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.659
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Ik denk er ook zo over.
    En een beeldscherm er bij zou dan mooi zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk Berichten
    Wat me nog het meeste tegenstaat bij de meeste dashcams is de grote bevestigingsvoet en bijbehorende shizzle. Het moet wel beetje compact achter de spiegel kunnen hangen.
    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

  5. #85

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Op deal extreme zijn er gewoon teveel opties
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver


  6. #86

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    http://www.youtube.com/watch?v=_wX4CUlDRVM

    Hier een vergelijking tussen 5 goedkope chinese cams. Naar mijn mening komt optie 4 goed uit de test. Helder beeld en fatsoenlijk beeld bij nacht. Daarnaast naar ik begrijp ook de optie van bewegingsdetectie, bijv bij parkeren. En bovendien redelijk achter de spiegel op te hangen zo te zien.

    Op Ebay gevonden voor 55 dollar.. Serieuze optie!

    http://www.ebay.com/itm/Original-DVR...03078f&vxp=mtr
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  7. #87
    Nik's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    36
    Posts
    307
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Audi A3 Limousine / Daytona / Audi Sport S-line Edition / 1.5 CoD TFSI S-tronic / Virtual Cockpit / MMI Touch / ACC (Stop&Go) / Dimmende binnenspiegel met compas

  8. Ad
  9. #88
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.659
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Zeker keuze genoeg op Dealextreme.
    500 soorten!!!

    De levertijd kan wel oplopen tot 5 weken.
    Dat komt omdat er geen verzendkosten zijn.
    Kies ook de 1eurocent optie er bij.
    Dan word hij verzonden als sample.
    Dan hoef je meestal geen btw te betalen.

    Mijn kijker voor mijn buks was er na 4 weken.
    Dit kwam mede door de feestdagen.

    dvr-027 vind ik ook wel goed.
    Goed beeld overdag en in het donker.
    Je moet wel de versie nemen met de verkorte zuignaparm.
    Let op dat hij ook een hdmi-aansluiting heeft.

    Anders heb je de DVR-047 te pakken zonder HD
    Laatst gewijzigd door tom; 16-02-13 om 08:41.
    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

  10. #89

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nik Bekijk Berichten
    Wordt veel besproken inderdaad, maar de gemiddelde forumbezoeker daar gaat toch voor een dure versie.

    Qua model vind ik zoiets mooi:http://www.ebay.de/itm/1080P-Auto-KF...item460a636745

    Hier op deze site staan ook nog wat vergelijkingen (waar de DVR-027 trouwens ook goed uit komt!): http://dashcamtalk.com/dash-cam-comparison/
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  11. #90
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Die GS1000 is zekers een mooi hebbedingetje! Een duur modelletje is voor een dergelijke simpele applicatie, waar de beeldkwaliteit niet echt heel belangrijk is eigenlijk helemaal niet nodig. Voor 30-50 euro heb je al een perfect werkende dashcam, dus waarom zou je uberhaupt meer (willen) uitgeven?

  12. #91

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    426
    Kudos
    17
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Wat een fijn topic is dit.
    Ik denk zelf nog steeds om de BX1500 te kopen.

    Nu ben ik weer een filmpje tegengekomen.
    In dit geval was de auto met dashcam/camera niet bij het ongeval betrokken, maar voor de betrokkene partij zal dit filmpje o zo belangrijk zijn voor de afhandeling/verzekering.

    http://www.youtube.com/watch?v=OvU-ijMjGm4

    Nu moet ik eerlijk zeggen, als ik in die rode auto had gezeten, was ik (bijna zeker) nooit zo kalm gebleven.
    Voor diegeen die geen Portugees verstaan,
    Die man van de rode auto vraagt gewoon heel nettjes (vrij vertaald)" meneer alles goed ? Meneer ziet u wat u heeft gedaan, meneer ? meneer wilde u mij/ons vermoorden, meneer ?"
    Natuurlijk zei meneer niets, maar mevrouw wel, (vrij vertaald) "hij viel in slaap, we zijn al lang onderweg"

    Blijkt wel dat een dashcam niet alleen is voor eigen belang.

  13. #92

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    Die GS1000 is zekers een mooi hebbedingetje! Een duur modelletje is voor een dergelijke simpele applicatie, waar de beeldkwaliteit niet echt heel belangrijk is eigenlijk helemaal niet nodig. Voor 30-50 euro heb je al een perfect werkende dashcam, dus waarom zou je uberhaupt meer (willen) uitgeven?
    Omdat je dan geen halve koelkast aan je raam hebt hangen
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  14. #93
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Halve koelkast?? De meeste camera's incl. montagevoet zijn nog niet de helft van de afmetingen van je binnenspiegel! Overdrijven is ook een vak...


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    @S3FTW heb je ook een foto van hoe dat er uit ziet aan je voorruit. Ik vind het ook nogal een lomp ding.
    Bij deze een paar fotootjes, heb moeten flitsen omdat ie in de garage stond...

    Bijlage 150312

    Bijlage 150313
    Laatst gewijzigd door S3FTW; 15-02-13 om 13:02. Reden: foto's toegevoegd

  15. #94
    Nik's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    36
    Posts
    307
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    Halve koelkast?? De meeste camera's incl. montagevoet zijn nog niet de helft van de afmetingen van je binnenspiegel! Overdrijven is ook een vak...




    Bij deze een paar fotootjes, heb moeten flitsen omdat ie in de garage stond...

    Bijlage 150312

    Bijlage 150313
    Mooie camera! Haal je deze er steeds af? Of laat je 'm zitten? Ik ben bang dat ze mijn auto leeghalen omdat ze denken dat het een navigatiesysteem is. Dus steeds ontkoppelen.

    Wat betreft de keuze voor een goedkope of dure camera:

    Goedkoop is duurkoop. De goedkopere camera's hebben vaak 'last' van weinig support voor nieuwe besturingssystemen. Ook zit er vaak geen goede lens voor de sensor, waardoor je de helft van het beeld mist. Je wil dus juist een groothoek lens. Mijn VD-3000 heeft zo'n 150 euro gekost, en dat is best wat geld, maar het is ook echt een prachtige camera, geweldige shokdetectie, prima GPS-chip (supersnelle fix!) en ziet er ook nog eens mooi uit.
    Audi A3 Limousine / Daytona / Audi Sport S-line Edition / 1.5 CoD TFSI S-tronic / Virtual Cockpit / MMI Touch / ACC (Stop&Go) / Dimmende binnenspiegel met compas

  16. #95
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    Halve koelkast?? De meeste camera's incl. montagevoet zijn nog niet de helft van de afmetingen van je binnenspiegel! Overdrijven is ook een vak...
    De camera is zelf niet eens zo groot, maar de houder waar hij in zit wel. Zou hij wat hoger zitten zodat hij niet onder de spiegel uit steekt, zou het een stuk beter zijn. Die andere camera's die hier voorbij zijn gekomen zitten allemaal hoger tegen het dak aan.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  17. #96

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nik Bekijk Berichten
    Mooie camera! Haal je deze er steeds af? Of laat je 'm zitten? Ik ben bang dat ze mijn auto leeghalen omdat ze denken dat het een navigatiesysteem is. Dus steeds ontkoppelen.

    Wat betreft de keuze voor een goedkope of dure camera:

    Goedkoop is duurkoop. De goedkopere camera's hebben vaak 'last' van weinig support voor nieuwe besturingssystemen. Ook zit er vaak geen goede lens voor de sensor, waardoor je de helft van het beeld mist. Je wil dus juist een groothoek lens. Mijn VD-3000 heeft zo'n 150 euro gekost, en dat is best wat geld, maar het is ook echt een prachtige camera, geweldige shokdetectie, prima GPS-chip (supersnelle fix!) en ziet er ook nog eens mooi uit.
    Zelf geef je al precies de reden aan waarom ik geen dure camera zou willen: als deze namelijk gestolen wordt baal ik flink!! En zou de camera het liefste gewoon laten zitten. Als ze hem er dan uit jatten dan koop ik voor paar tientjes wel weer een nieuwe..

    En als je een camera koopt voor 40 euro, wat kan je er dan verkeerd aan kopen? Dan zijn de verwachtingen ook niet zo hoog
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  18. #97
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Die van mij koste 2 tientjes, en voldoet prima, voor het doel waarvoor deze bedoeld is. Ik ga de filmpjes echt niet op mijn 50" fullHD plasma bekijken...
    Camera start automatisch wanneer ik contact aanzet, en als de kaart na vele uren vol is wordt de geheugenkaart (beginnend bij de eerste file) gewoon weer overschreven (FIFO).
    Vele camera's doen dit niet, en dan kan je afhankelijk van je geheugencapaciteit en opnamekwaliteit regelmatig je kaart handmatig wissen...nou dat schiet echt niet op...en op den duur ben je dat beu en wordt er door de camera niet meer opgenomen, net op het moment dat er iets gebeurt...

    De montage voet is idd een beetje lomp ding, maar hij zit boven/achter/naast de binnenspiegel, dus NBD IMO


    @Nik, ik laat de camera gewoon in de auto. Ik verwacht niet dat iemand zo lomp is om een dergelijk prul mee te nemen, en mogelijk dat het juist inbrekers wel afschrikt, als ze zien dat er een camera gemonteerd zit....
    De RNS-E haal ik er ook niet uit, dan doen ze wel voor je
    Laatst gewijzigd door S3FTW; 15-02-13 om 15:55. Reden: antwoord op vraag van Nik

  19. #98
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    dus waarom zou je uberhaupt meer (willen) uitgeven?
    Een Toyota Yaris rijdt ook, waarom dan een RS6 kopen?
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

  20. #99
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harlin Bekijk Berichten
    Een Toyota Yaris rijdt ook, waarom dan een RS6 kopen?
    Omdat ie veel beter prestaties heeft, veel ruimer is, veel veiliger, vul zelf maar aan....

    Toevoeging; en in een Toyota wil je toch niet dood in gevonden worden?
    Laatst gewijzigd door S3FTW; 15-02-13 om 16:12.

  21. #100

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Ik heb toch met plezier in mijn celica gereden !
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

Pagina 5 van 29 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •