Pagina 7 van 29 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 568

Onderwerp: Dashcam: ervaringen

  1. #121
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.663
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Ik probeer de echte DVR-027 in Ned te vinden.
    Maar dat valt niet mee.
    Veel namaak.

    En in China hebben ze nu Nieuwjaar.
    Dan kan het 2 weken langer duren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk Berichten
    De DVR-027 besteld!

    Nu besteld op dealextreme voor EUR 45,- (incl verzending): http://dx.com/p/h-264-720p-wide-angl...-2-5-lcd-54137

    Zal waarschijnlijk wel even duren voordat ie binnen is, maar zodra dit het geval is zal ik eens een review plaatsen hier.
    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

  2. #122

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Hadden wij maar een dashcam gehad. Na een ongeval waarbij wij geen schuld hadden heeft de tegenpartij als reactie op onze bewijstlast gewoon gezegd dat het andersom is. Rechtsbijstand etc. kan niets betekenen met als gevolg tredes terug in de verzekering.....

    Echt, je bent tegenwoordig de verzekering nodig om de schade van je eigen auto te dekken, voor de rest heb je niks..
    En dan ook nog schuldig tot onschuld bewezen. Mijn verhaal met foto's was onvoldoende om als bewijslast te gebruiken.

    Ik overweeg nu zeker een dashcam te nemen als zekere voor het onzekere. Dat het in dit land zover moet komen.
    Laatst gewijzigd door johnwoo; 18-02-13 om 12:00. Reden: typo
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

  3. #123
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Topic helemaal gemist,

    maar ik heb dus de twixy BX1500 hangen.

    http://www.audiforum.nl/forum/showro...erkant-19.html
    foto.jpg

    Lekker klein achter de spiegel. Je ziet hem als bestuurder bijna niet. en van buitenaf helemaal niet.

    wat filmpjes:



    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

  4. #124
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.663
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Iemand ervaring met de GS2000?
    Ziet er in 1080p goed uit.
    Als je de cam op 720p zet,word het beeld breder!

    En is lekker lelijk.
    Dus minder diefstalgevoelig
    http://dx.com/p/cubot-gs2000-1-5-lcd-5-0-mp-wide-angle-car-dvr-w-hdmi-tf-gps-g-sensor-google-map-black-178239


    http://www.youtube.com/watch?v=xJ8oPqY5vk0

    http://www.youtube.com/watch?v=ZgwIiJXt6uM
    Laatst gewijzigd door Bert A4; 18-02-13 om 16:31.
    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

  5. #125

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Gister bericht gehad van DX dat de camera wordt verzonden. Verwacht hem over week of 3 in huis te hebben en de eerste beelden te maken.
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver


  6. #126
    E90N's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    943
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Wat vinden jullie van de Blackvue GW500 HD ??
    *99 VW Golf IV 1.9 TDi *02 Audi A3 8L TDi *05 Audi A3 8P 2.0 TDi S-Line *08 Audi A5 8L 2.7 TDi *12 Audi A6 Avant 2.0 TDi S-Line *15 Mercedes GLC 250 SUV AMG Line *19 Mercedes GLE 350 SUV AMG Line

  7. #127
    ShuttersPeet's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    3.784
    Kudos
    1350
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    Wat vinden jullie van de Blackvue GW500 HD ??
    Je bedoeld deze zeker;
    http://uwdashcam.be/
    "Shoot for the moon, even if you miss, you''ll land amongst the stars!
    #2-A4 Avant 2.0TFSI S-Tronic Sport Proline-S - Virtual Cockpit - MMI+ - Afgeplat MF Sportstuur - Verwarmbare stoelen - Zonwering - Getint glas - Audi Connect - Lichtpakket - Alcantara bekleding - SCM/ TNO alarm - 19" PQ5 Velgen.

  8. Ad
  9. #128
    E90N's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    943
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peet Neelen Bekijk Berichten
    Je bedoeld deze zeker;
    http://uwdashcam.be/

    Yep


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    *99 VW Golf IV 1.9 TDi *02 Audi A3 8L TDi *05 Audi A3 8P 2.0 TDi S-Line *08 Audi A5 8L 2.7 TDi *12 Audi A6 Avant 2.0 TDi S-Line *15 Mercedes GLC 250 SUV AMG Line *19 Mercedes GLE 350 SUV AMG Line

  10. #129
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    zeer prijzig...
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

  11. #130

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door water-escape Bekijk Berichten
    zeer prijzig...
    Hey,

    Ben zelf ook op zoek naar een BlackVue maar die prijzen lijken me toch oké te zijn? blackvue.co.uk en blackvuehd.co.uk zijn over het algemeen wat duurder aangezien ze de kleinere SD kaarten hebben lijkt me. + je hebt daar 2 jaar garantie terwijl het in de UK maar 1 jaar is... Heb al wat vragen gestuurd naar die site en klantenservice is ook dik in orde lijkt me...
    Waar zou jij de jouwe dan kopen? eBay?

    Grtz

  12. #131
    woutiemand's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    57
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Wat ik wel praktisch zou vinden, eentje die op een externe usb/firewire schijf op kan nemen. Dan heb je altijd genoeg opslag, en kun je alles opnemen. Want hoelang kun je op een kaartje van 4gig HD1080 op nemen?

  13. #132

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    De meeste hebben een externe SD kaart nodig toch?

    Ik heb voor 2 tientjes een 32 GB (class 10) kaartje gekocht. Daarmee kan ik ongeveer 5-6 uur 720p opnemen.
    Laatst gewijzigd door sham27; 24-02-13 om 19:56.
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  14. #133
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woutiemand Bekijk Berichten
    Wat ik wel praktisch zou vinden, eentje die op een externe usb/firewire schijf op kan nemen. Dan heb je altijd genoeg opslag, en kun je alles opnemen. Want hoelang kun je op een kaartje van 4gig HD1080 op nemen?
    Dit is afhankelijk van de gebruikte video compressie. Voor het veelgebruikte h.264/mpeg-4 is dit ongeveer 45 minuten op een 4 Gb kaartje.

  15. #134
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbben Bekijk Berichten
    Hey,

    Ben zelf ook op zoek naar een BlackVue maar die prijzen lijken me toch oké te zijn? blackvue.co.uk en blackvuehd.co.uk zijn over het algemeen wat duurder aangezien ze de kleinere SD kaarten hebben lijkt me. + je hebt daar 2 jaar garantie terwijl het in de UK maar 1 jaar is... Heb al wat vragen gestuurd naar die site en klantenservice is ook dik in orde lijkt me...
    Waar zou jij de jouwe dan kopen? eBay?

    Grtz
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woutiemand Bekijk Berichten
    Wat ik wel praktisch zou vinden, eentje die op een externe usb/firewire schijf op kan nemen. Dan heb je altijd genoeg opslag, en kun je alles opnemen. Want hoelang kun je op een kaartje van 4gig HD1080 op nemen?

    Zoals boven beschreven heb ik de twixy bx1500 erin hangen. Perfect ding voor wat het moet doen.
    Daarnaast zit er een 4 gig in geloof ik. De grootte maakt niet uit want hij overschrijft automatisch. Als er iets op staat wat ik moet hebben, dan haal ik de kaart er even uit om te copieren, maar verder zit de kaart er gewoon in en blijft hij overschrijven.
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

  16. #135
    E90N's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    943
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbben Bekijk Berichten
    Hey,

    Ben zelf ook op zoek naar een BlackVue maar die prijzen lijken me toch oké te zijn? blackvue.co.uk en blackvuehd.co.uk zijn over het algemeen wat duurder aangezien ze de kleinere SD kaarten hebben lijkt me. + je hebt daar 2 jaar garantie terwijl het in de UK maar 1 jaar is... Heb al wat vragen gestuurd naar die site en klantenservice is ook dik in orde lijkt me...
    Waar zou jij de jouwe dan kopen? eBay?

    Grtz
    Ik wacht ook op de Blackvue, gaat wellicht een groepsaankoop worden op een ander forum.
    *99 VW Golf IV 1.9 TDi *02 Audi A3 8L TDi *05 Audi A3 8P 2.0 TDi S-Line *08 Audi A5 8L 2.7 TDi *12 Audi A6 Avant 2.0 TDi S-Line *15 Mercedes GLC 250 SUV AMG Line *19 Mercedes GLE 350 SUV AMG Line

  17. #136

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    69
    Posts
    28
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Twee weken geleden via Marktplaats de DVR 027 dashcam gekocht bij verkoper Daryl Meersen.
    Ik wilde absoluut deze camera hebben vanwege de zeer goeie testen en resencies op
    dashcamtalk.com. Maar ja, de echte is nauwelijks te krijgen in Nederland.
    Gevonden via Marktplaats en gekocht incl, btw voor 89,50 euro.
    Duurder dan zelf importeren natuurlijk al komt bij de prijzen die ik hier lees met het importeren
    met een beetje pech ook douane kosten en btw erbij. En geen gezeur met beschadigingen die
    pakketjes uit China vaak oplopen....om nog maar niet te spreken van de vaak erg lange verzendtijd
    als die gratis wordt aangeboden via Hongkong post of via China air post...slechte ervaringen mee!
    Heb de camera inmiddels in de auto en dit is gelukkig de echte DVR 027. Wat een geweldig beeld
    vergeleken bij de vele filmpjes van andere cams.
    Speculeer niet mensen hier met allerlei modellen, lees dashcamtalk.com en je weet wat je kopen moet.

  18. #137
    Nik's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    36
    Posts
    307
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renedemmers Bekijk Berichten
    Twee weken geleden via Marktplaats de DVR 027 dashcam gekocht bij verkoper Daryl Meersen.
    Ik wilde absoluut deze camera hebben vanwege de zeer goeie testen en resencies op
    dashcamtalk.com. Maar ja, de echte is nauwelijks te krijgen in Nederland.
    Gevonden via Marktplaats en gekocht incl, btw voor 89,50 euro.
    Heb je een foto van hoe deze bij jou in je auto zit?

    een camera zonder GPS komt er bij mij trouwens niet in... GPS geeft snelheid en plaats aan. Ik gebruikte laatst mijn data om te zien hoe gard ik ergens gereden had. Mijn VD-3000 doet dus ook ritregistratie mét snelheid.
    Laatst gewijzigd door Nik; 27-02-13 om 06:14.
    Audi A3 Limousine / Daytona / Audi Sport S-line Edition / 1.5 CoD TFSI S-tronic / Virtual Cockpit / MMI Touch / ACC (Stop&Go) / Dimmende binnenspiegel met compas

  19. #138
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nik Bekijk Berichten
    Heb je een foto van hoe deze bij jou in je auto zit?

    een camera zonder GPS komt er bij mij trouwens niet in... GPS geeft snelheid en plaats aan. Ik gebruikte laatst mijn data om te zien hoe gard ik ergens gereden had. Mijn VD-3000 doet dus ook ritregistratie mét snelheid.
    En dat kan juist bij een ongeval in JOU nadeel werken.. GPS functie in een dashcam heeft volgens mij totaal geen nut! Als de beelden duidelijk zijn, dan is de plaats/locatie ook duidelijk en daarmee bekend, de snelheid die jezelf reed op het moment van een aanrijding is helemaal niet interessant, en zou eerder in je nadeel dan in je voordeel kunnen werken.

  20. #139

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    69
    Posts
    28
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Niet direct een foto bij de hand, de dashcam is rechts van de binnenspiegel geplaatst. Het stroomdraadje irriteert me nog
    wel maar dat heeft iedere cam. Laat het wel een keer via de voorruitstijl wegwerken.
    GPS vond ik niet zo belangrijk, je ziet op de beelden alles bijzonder duidelijk. Mocht je iets overkomen, een aanrijding of
    zoiets dergelijks dan doet het er niet meer toe waar je bent of hoe hard je reed lijkt me. De beelden spreken wel voor zich.
    Vind het belangrijker dat ik heldere beelden heb. En die heb ik. Als ik de beelden op de computer afspeel, dan zijn ze nog
    veel scherper dan de voorbeeldfilmpjes op Youtube, amusant om naar te kijken wat er allemaal om je heen gebeurd op de weg.
    De VD-3000 heb ik ook overwogen. Goeie cam maar ook veeeel duurder. Eerst maar eens de DVR 027 proberen dacht ik na
    dashcamtalk.com te hebben gelezen. En dat is een geweldige keus dus.

  21. #140

    Standaard Re: Dashcam: ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    En dat kan juist bij een ongeval in JOU nadeel werken.. GPS functie in een dashcam heeft volgens mij totaal geen nut! Als de beelden duidelijk zijn, dan is de plaats/locatie ook duidelijk en daarmee bekend, de snelheid die jezelf reed op het moment van een aanrijding is helemaal niet interessant, en zou eerder in je nadeel dan in je voordeel kunnen werken.
    Net mijn idee..
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

Pagina 7 van 29 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •