Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Diverse onderdelen A3 8p sportback o.a. Sonniboy, velgen, verlichting etc.

  1. #1
    Dutchiness's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    33
    Posts
    317
    Kudos
    11
    Auto
    Audi A3

    Standaard Diverse onderdelen A3 8p sportback o.a. Sonniboy, velgen, verlichting etc.

    Hallo allemaal,

    daar ik ga verhuizen en mijn audi heb verkocht heb ik van alles in de aanbieding. (Ik zal foto's zo snel mogelijk toevoegen) Alle onderdelen komen uit een A3 8P Sportback 1.9tdi uit 2007. Alle onderdelen zijn Origineel en geen imitatie (tenzij vermeld). Alles is werkend uit de auto gehaald en is natuurlijk uit te proberen.

    - Originele radio (geen navi) dubbel din (40 euro)
    - Klima controle paneel (zonder stoelverwarmnig) (20 euro)
    - Hallogeen voorlichten (2x links en 2x rechts, inclusief alle lampen) (10 euro per lamp)
    - Spatbord Links en Rechts voor, onbeschadigd in blauwe kleur. (20 euro per stuk)
    - Originele achterlichten L+R compleet (inclusief lampen) model tot 2008 (geen LED) (20 euro voor de set?)
    - Luchtveren voor de achterklep (gratis)
    - luchtdemping van een A3 1.6 fsi uit 2006, wilde ik gebruiken voor een aanhager te veren. (Gratis)
    - Volledig interieur (STOF), voorstoelen, in delen neerklapbare achterbank, 4 deurpanelen plus kabels en airbags. geen stoelverwarming (100 euro)
    - RS4 IMMITATIE velgen plus banden 18". Banden Firestone. Voorbanden scheef afgesleten van 5mm tot 3mm. Achterbanden 5 a 6mm rondom. Velgen zijn onbeschadigd. (400 euro)
    - 4x naafkappen voor Audi velgen 2010 of nieuwer. (Het Audi logo met 5 pootjes eraan, zal een foto later plaatsen) (20 euro voor 4)
    - KAPOT 1.9 diesel motorblok, voor onderdelen alleen. Onderblok is nog goed. zuigers, turbo, en cilinders zijn niet meer herstelbaar. Houd er rekening mee, het ligt al een tijdje in de garage zonder bescherming. Misschien wil iemand een "TopGear" achtige tafel maken, daar is het nog perfect voor. (100 euro)
    - Lederen stuur AUDI A6 met stuurbediening. Komt zonder knoppen of enige kabels, geen airbag. (gratis)
    - Buitenspiegels L+R, verhit en elektrisch verstelbaar, niet inklapbaar. (10 euro per stuk)
    - Sonniboys gekocht bij AudiWereld. Complete set, dus alles achter B stijl (Sportback) (2 rubbertjes missen, maar compleet monteerbaar en geen belemmering) (50 euro)

    Ophalen voor DONDERDAG 17.08.2017 in Zuid Limburg. Verzenden kan, kosten voor koper

    Misschien vind ik nog wel iets, zal er later bij komen.

    Nogmaals, ophalen voor of op donderdag 17.08.

    Groetjes,
    Dutchiness
    Laatst gewijzigd door tom; 10-09-17 om 09:14. Reden: Alleen Audi-gerelaterde zaken aanbieden.
    BMW F30 330d m-sport stage 2
    Audi a3 sportback 1.9tdi
    Audi a3 3.2 v6 Quattro tuned to 311hp

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2017
    Leeftijd
    54
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: Diverse onderdelen A3 8p sportback o.a. Sonniboy, velgen, verlichting etc.

    kan een foto van het interieur ?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Leeftijd
    51
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard re: Diverse onderdelen A3 8p sportback o.a. Sonniboy, velgen, verlichting etc.

    Hoi, heb je de sonniboys nog in de verkoop?
    groet, Evert

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •