Durf het op deze site bijna niet te melden maar ik kan voor mijn werk elektrisch gaan rijden... en dat wil ik toch een keer proberen.

Daarvoor wijkt dus mijn mooie A6 Avant, die ik vorig jaar na lang zoeken zelf uit Duitsland had geïmporteerd. Mijn vrouw vindt hem heerlijk rijden maar ook iets te duur in wegenbelasting en verzekering dus ik kon haar niet verleiden om hem in het gezin te houden. Snif.

Heb in Duitsland destijds heel lang gezocht naar zoveel mogelijk luxe en ik denk dat dit een prachtige combinatie van opties is. De twee dingen die ik er eventueel nog bij Audiwereld of Audiparts op had willen laten schroeven zijn een DAB+ ontvanger en een elektrische achterklep met voetsensor (auto heeft namelijk al wel keyless entry); dan was 'ie wat mij betreft helemaal af. Maar goed, dat is dan eventueel voor de volgende eigenaar.

De auto is altijd met liefde behandeld (net als mijn vorige A6, zoals het hoort) en zoeft probleemloos door het verkeer. Net een grote beurt gehad (120.000) waarbij alle vloeistoffen en filters zijn vervangen, nieuwe remschijven/blokken achter en gloednieuwe achterbanden. Alle documentatie aanwezig, de auto is aantoonbaar dealeronderhouden.

Ik hoop echt dat 'ie goed terecht komt.

Link: https://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a6/36753503