Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 64

Onderwerp: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruiming (S6 C5, A6 4F, Q5).

  1. #41

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi_R1 Bekijk Berichten
    Zonder inruil is prima. Kan ik tzt bij verkoop ook terug naar origineel.
    Weet je meer van het schadeherstel? Kan dit ”onzichtbaar”? Indien ja, roep maar wat data dat je beschikbaar bent.
    Lijkt me wel dat dat onzichtbaar kan.. Ik zal daar wel ff wat vaart achter zetten.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  2. #42

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    @Bastet Heb je de S4 doorblades nog?
    Laatst gewijzigd door GEENGTI; 07-01-19 om 10:08.

  3. #43

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    Zie dit nu pas: Er gaat toch wat kriebelen bij het lezen van 4F interieur in bruin .... de enige consessie die we gedaan hebben bij aanschaf van de A6.
    Wat zijn precies de specs? Inclusief stoelverwarming? Valcona Leder? Sportstoelen? En voor een avant meen ik te lezen?
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  4. #44
    Blaas's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    569
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    Hi Bastet,

    Dat B6 S-Line interieur staat niet in je lijstje
    Maar is dat met of zonder stoelverwarming van de voorstoelen?

    succes met de verkoop

    p.s. RS4 handremgreep ook beschikbaar voor ruil/verkoop?
    Laatst gewijzigd door Blaas; 07-01-19 om 14:43.
    smile!

  5. #45

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Zie dit nu pas: Er gaat toch wat kriebelen bij het lezen van 4F interieur in bruin .... de enige consessie die we gedaan hebben bij aanschaf van de A6.
    Wat zijn precies de specs? Inclusief stoelverwarming? Valcona Leder? Sportstoelen? En voor een avant meen ik te lezen?
    Bob, volgens mij verwarmd, memory (dus elektrisch), geen sportstoelen, gewoon leder (of dat Valcona is... geen idee). Is voor Avant, officieel, maar past ook in limo met neerklapbare achterbank. Als je m'n nummer nog hebt, app me dan even als je wil. Zie dat je nu wel sportstoelen hebt, maar goed.. Houdt dat ff op. Memory is wel handig voor jou en je vriendin lol.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blaas Bekijk Berichten
    Hi Bastet,

    Dat B6 S-Line interieur staat niet in je lijstje
    Maar is dat met of zonder stoelverwarming van de voorstoelen?

    succes met de verkoop

    p.s. RS4 handremgreep ook beschikbaar voor ruil/verkoop?
    Klopt, is ook nog maar net 'beschikbaar' gekomen. Heb er een ander setje sportstoelen voor teruggescoord (gewoon stof). Dus de s-line dingen mogen ook weg. Wel effe de schade laten fixen eerst. Niet verwarmd, overigens.

    Handremgreepje zal ik ff moeten zien, geen idee meer wat er in dat ding zit... volgens mij niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEENGTI Bekijk Berichten
    @Bastet Heb je de S4 doorblades nog?
    Ja, die zijn er nog.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #46

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    @Bastet wat vraag je voor de doorblades?

  7. #47

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Bob, volgens mij verwarmd, memory (dus elektrisch), geen sportstoelen, gewoon leder (of dat Valcona is... geen idee). Is voor Avant, officieel, maar past ook in limo met neerklapbare achterbank. Als je m'n nummer nog hebt, app me dan even als je wil. Zie dat je nu wel sportstoelen hebt, maar goed.. Houdt dat ff op. Memory is wel handig voor jou en je vriendin lol.
    Memory +1, hoewel ik tegenwoordig weer een "eigen" auto heb
    Geen sportstoelen -1 ...

    Ik zal even met de directie overleggen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #48

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Leeftijd
    44
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    hoi,
    kan je me contacteren ivm de eibach verlaging set?
    heb je de einklapmodule nog voor de spiegels?
    contacten kan via: dope079 AT gmail
    mvg

  10. #49

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Leeftijd
    54
    Posts
    49
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    Hoi, Weet niet of die er nog is maar ik ben op zoek naar kofferklep slot. Bij mij in het display krijg ik de melding dat de klep open is terwijl die dicht zit.

  11. #50

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter69 Bekijk Berichten
    Hoi, Weet niet of die er nog is maar ik ben op zoek naar kofferklep slot. Bij mij in het display krijg ik de melding dat de klep open is terwijl die dicht zit.
    Die is er nog, maar ik ga de auto niet zo ver uit elkaar halen. Ding moet blijven rijden, en moet verkoopbaar blijven. Volgens mij kan je die sloten relatief goedkoop op ebay scoren.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  12. #51

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    ik heb deze er in zitten. Werkt al een jaar naar behoren. https://nl.aliexpress.com/item/Free-...27424c4dCnC8uJ

  13. #52

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    Precies, zo'n ding heb ik er nu ook in zitten. En voor dat geld koop je er twee, als-ie na een tijdje stuk gaat pleur je er een nieuwe in.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #53

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Leeftijd
    54
    Posts
    49
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    Inderdaad een goede,
    Bedankt.

  15. #54

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    @Bastet: De S4 retrofitlab koplamp units, zijn deze in goede staat? Welke K kleur xenon zit erin?
    Als ik zo het topic doorlees zijn deze nog niet verkocht, correct?

    De eerste eigenaar van mijn s4 is helaas een beetje zuinig geweest en de auto heeft single xenon, deze bi-xenon set is gewoon plug en play te plaatsen in mijn S4? Lees namelijk her en der dat er mogelijk ruimtegebrek zou zijn vanwege verplaatsen van de ballast. Wat is jou hiervann bekend?

    Ik hoor het graag. Thanks
    Groet,
    Vincent
    Laatst gewijzigd door Vintiem; 13-02-19 om 07:38.

  16. #55
    robertok's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2019
    Posts
    151
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    @Bastet,
    Heb je de Doorblades nog? Passen denk ik wel mooi op mijn "nieuwe" B6 .


    ^Robbert

  17. #56

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robertok Bekijk Berichten
    @Bastet,
    Heb je de Doorblades nog? Passen denk ik wel mooi op mijn "nieuwe" B6 .


    ^Robbert
    Heb je je al voorgesteld Robert? Ben wel benieuwd naar je B6

    Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk

    Audi A4 B6 Avant 1.8T

  18. #57

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vintiem Bekijk Berichten
    @Bastet: De S4 retrofitlab koplamp units, zijn deze in goede staat? Welke K kleur xenon zit erin?
    Als ik zo het topic doorlees zijn deze nog niet verkocht, correct?

    De eerste eigenaar van mijn s4 is helaas een beetje zuinig geweest en de auto heeft single xenon, deze bi-xenon set is gewoon plug en play te plaatsen in mijn S4? Lees namelijk her en der dat er mogelijk ruimtegebrek zou zijn vanwege verplaatsen van de ballast. Wat is jou hiervann bekend?

    Ik hoor het graag. Thanks
    Groet,
    Vincent
    Of het 100% plug and play is weet ik niet, lijkt mij wel gezien dat je al xenon hebt. Uiteraard voorzien van 5000K lampen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robertok Bekijk Berichten
    @Bastet,
    Heb je de Doorblades nog? Passen denk ik wel mooi op mijn "nieuwe" B6 .


    ^Robbert
    Yup, zijn er nog.

    @ allemaal: zoals eerder gezegd begin ik aan de demontage zodra het weer wat beter is en ik lekker buiten voor de deur kan klussen en delen kan vervangen. Voor veel parts heb ik wel wat ruil materiaal liggen, dus dat kan al los. Andere zaken (denk onderstel, remmen, uitlaat) zullen later volgen. Geef hier nog wel wat tijd voor; ik zal het topic updaten zodra de parts daadwerkelijk beschikbaar zijn voor ophalen/verzenden.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  19. #58
    robertok's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2019
    Posts
    151
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Of het 100% plug and play is weet ik niet, lijkt mij wel gezien dat je al xenon hebt. Uiteraard voorzien van 5000K lampen.



    Yup, zijn er nog.

    @ allemaal: zoals eerder gezegd begin ik aan de demontage zodra het weer wat beter is en ik lekker buiten voor de deur kan klussen en delen kan vervangen. Voor veel parts heb ik wel wat ruil materiaal liggen, dus dat kan al los. Andere zaken (denk onderstel, remmen, uitlaat) zullen later volgen. Geef hier nog wel wat tijd voor; ik zal het topic updaten zodra de parts daadwerkelijk beschikbaar zijn voor ophalen/verzenden.
    Had al contact met je collega via FB gehad! Komt goed.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  20. #59

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    @Bastet: hoe is de “glas” staat? Beetje helder/onbeschadigd?
    En zitten deze nog op de auto, dus wachten op beter weer voor demontage of heb je deze al op een plank liggen?
    Laatst gewijzigd door Vintiem; 07-03-19 om 10:39.

  21. #60

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    Ze zitten nog in de auto, maar heb meerdere setjes lampen. Kan allicht ff kijken of dat eens in te plannen is op korte termijn.

    Glas is gewoon, niet dof, maar ook niet glashelder. Ik zou adviseren om de boel gewoon ff goed te polijsten/lakken, kan nooit kwaad.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •