Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 64

Onderwerp: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruiming (S6 C5, A6 4F, Q5).

  1. #1

    Standaard Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruiming (S6 C5, A6 4F, Q5).

    De kogel is door de kerk: ik ga afscheid nemen van de A4 B6, en voorlopig ook van Audi. Wel ga ik sparen voor een mooie opvolger, dus helemaal weg ben ik niet, maar de komende maanden even geen vier ringen meer. We doen 't nu even met 3 diamantjes en een Vikingschip.

    Dus, de A4 gaat uit elkaar. Maar niet helemaal: hij zal blijven rijden en mag straks als geheel verkocht.

    Het hele grote probleem dat ik heb bij deze verkoop is tijd. Ik heb een chronisch tijdgebrek, en zal door de enorme reistijd niet zomaar even snel heen en weer kunnen om onderdelen te demonteren / controleren / fotograferen. Ik reken op jullie begrip.

    Ik sta open voor biedingen / onderhandelingen, mits we het netjes houden. Ga niet met "laatste prijs, 50%, op internet kan ik goedkoper vinden" komen - dat vindt niemand leuk. Ik ben heel redelijk hierin, en zal heus met je (portemonnee) mee willen denken. Ook: first come, first serve. Ik wil best rekening houden met vasthouden en reserveren, ook omdat ik zelf tijd nodig heb voor de afspraak of demontage plaats kan vinden. Maar ik ga niet eindeloos wachten op onzekerheden .

    Het liefst reageren in dit topic zodat anderen ook kunnen zien dat er al iets weg is, bijvoorbeeld. Ook is de inbox bij veel leden al vol, of kunnen ze nog niet PB's versturen, dus ik wil iedereen gelijke kansen geven.

    Onderdelen die sowieso verkocht gaan worden, maar die wel een demontagetijd en een inruil van originele delen nodig hebben.. Foto's plaats ik in de komende dagen wel, stay tuned.

    • Remmenset, compleet
      Heerlijke remmenset. Gedoseerd en sterk remmen, altijd zeker. Minder fading, schitterend gevulde wielen (18 inch minimaal nodig!). Een van de mods waar ik nooit spijt van heb gehad. Set wordt alleen compleet verkocht (voor + achter) ivm véél betere balans tijdens remmen (safety first!). De set bestaat uit:
      Vóór remmen: Porsche Cayenne / Audi Q7 Brembo 18Z 6-pot. Voor 't mooie moeten ze gelakt / gecoat worden, werking is prima, niks op aan te merken. Inclusief Ferodo DS2500 remblokken (50%) en Hawk HPS (80%) remblokken, Goodridge RVS remleidingen, 350mm geperforeerde remschijven en uiteraard met montage materiaal.
      Achter remmen: Audi S4 B6/7 OEM, geperoreerde 300mm schijven, remklauwen (prima gangbaar), dragers etc., en blokjes. Plug and play voor elke 8E.

      Op eBay en andere zaken ben je al snel €2000,- kwijt voor zo'n set (400-800 klauwen, 250 schijven, 300 remblokjes, 100 montage materiaal + slangen, 600 voor de achterremmen)
      Vraagprijs: 1100,- met inruil van 312mm/255mm OE 3.0V6 / 2.5TDI remmenset.
      Heb je een 288mm setje? Dan moet ik zelf nog andere schijven + ankerplaten gaan zoeken, dus dan 1250,-.


    • Audio installatie
      Speakers (pioneer) + subwoofer (10" Audio System in de kofferbak, ten koste van reservewiel, past in elk geval in Avant). Nieuwprijs van alle onderdelen weet ik niet meer, zal ergens rond de €1000 hebben gezeten. Het hele setje inclusief radio (2DIN Android headunit met bluetooth, telefoon + stuurbediening etc. etc.), 4-kanaals versterker (deurspeakers), 2-kanaals versterker (sub), 4 composets voor in de deuren en de subwoofer, samen met alle aansluitkabels (speakers + power + signaal).

      In principe vooraf te beluisteren mits je naar Lekkerkerk wil komen.

      Vraagprijs inclusief een dagje knutselen in jouw auto en inruil van je standaard speakers: 450.


    • Onderstel
      Eibach schroefset (ProStreet S), niet nieuw meer natuurlijk, maar rijdt nog altijd strak. Niks mis mee, kan nog prima versteld worden (staat nu vrij laag natuurlijk).
      Nieuwprijs: 900-1300 euro.
      Vraagprijs inclusief inruil van het liefst een sportonderstel of s-line onderstel: 450.


    • Velgen en banden
      18*8 inch Team Dynamics Pro Race velgen (10-spaaks), zwart, niet de allernetste maar wel fijne velgen. 5x112, ET52 (A3 8P maat!), eventueel incl. 25mm adapters (per wiel, ET27 netto). 2 redelijke winterbanden, max. 1 seizoen, en 2 op/lek. De velgen wegen net aan 8kg per stuk; heerlijk lichte velgen dus.

      Nieuwprijs zo'n 300-400 euro per stuk, maar omdat ik niet weet of er wat krom is en de boel niet in nieuwstaat is...
      Vraagprijs: 400. Meerprijs spacers (25mm per wiel, inclusief eigen bouten (20x) en centreerringen: 150 euro per 4, nieuwprijs al snel 175 per set van 2.


    • Velgen en banden
      19x8,5 en 19x9,5 setje Mercedes replica's. Rondom vrijwel nieuwe banden (Goodyear Eagly F1 Assym 3), voor 235/35 en achter 245/35. Alle 4 velgen zijn ET45, vóór is nu voorzien van een setje 10mm spacers tbv remklauw (Brembo Z18). Je moet de velgen wel opnieuw spuiten; ze zijn gepolijst en daarna on-the-cheap met action verf zwart gespoten, dat bladdert dus af. Je kan de verf er misschien zelfs wel makkelijk af krijgen, dan zijn ze nog netjes gepolijst :roflol: .
      Nieuwprijs velgen: 1300, nieuwprijs banden 750.

      Vraagprijs: 900. Wel een setje inruil nodig, liefst vanaf 17 inch, als 't maar niet 15 inch instap staal is. Catch my drift?


    • Koplampen
      S4 koplampen (uit m'n hoofd 2 sets, sowieso 1 met ombouw naar retrofitlab lenzen die wél licht opbrengen). Waar mogelijk compleet (dus met lampjes en ballasten etc.). Ik zoek dit in de komende weken nog even bij elkaar.
      Vraagprijs zonder RFL set: 200
      Vraagprijs met RFL set: 300

      Ik ga uit van inruil van je huidige koplampen, liefst een xenon set.


    • Sjonnie uitlaat
      3" RVS uitlaat pasklaar voor FWD 2.5TDI's, vanaf de turbo, inclusief 2x 4" sierstuk. Zal op maat gemaakt moeten worden voor OE-achterbumper, anders eventueel met achterbumper te krijgen. Flinke bak herrie, en drone is een beetje aanwezig bij 120-130km/u. Daaronder en daarboven comfortabel genoeg als daily (30K+ km per jaar voor mij). Liefst incl. S-Line achterbumper voor Avant over te nemen, incl. DIY botch-job-diffuser.

      Vraagprijs: 350. Inruil niet per se nodig, ik heb de originele uitlaat als t goed is nog liggen.


    Ook is er meer specifiek en/of klein spul, vraag gerust, bied gerust..

    Te denken aan..
    • Lichtschakelaar automatisch met 4F chroom knopje en witte LEDs ipv groen en oranje. Bieden maar.
    • RS4 deurpanelen (glad zwart leer) met fellere ambiente LEDs in de deurgrepen. Richtprijs: 150 euro, kom maar met een bod. Inclusief de LEDs natuurlijk.
    • FIN Turbo voor 2.5TDI, grote versie, theoretisch goed voor 270pk, plug/play fitment. Nieuwprijs: 1400 euro, mag weg voor 700. Is een paar 1000km oud.
    • S4 doorblades (origineel). Bieden maar. Verkocht
    • S4 kunststof alu-look spiegelkappen (origineel). Bieden maar.


    Andere onderdelen, uit de grote schuuropruiming. Voor de lol gekocht, voor de experimenteer, ga zo maar door. Ga er toch niks mee doen, achteraf.
    • Gebruikt S-Line interieur voor A4 B6 Avant, past ook in B7. Voor B7 even de gordelvangers en stoelbezetting overzetten (@grollie weet hier meer van). Instapschade in de wang, rest van de set is prima. Half leer (zijkanten etc), half stof (zitting en rug).

      Richtprijs: 250 euro met schade, 350 euro met gerepareerde schade.


    • Vrijwel nieuw A6 4F interieur, licht bruin (amaretto/camel? geen idee). Bestaat uit 2 voorstoelen met memory, achterbank, leuning, deurpanelen. Mist de gordels vóór (doorgesneden), kan wel voorzien worden van een doosje met extra grut (a/b/c/d kappel, hemel units (avant!), zonneschermen, zelfdimmende binnenspiegel etc.).

      Mag weg voor 800 euro.


    • In goede staat verkerend: Audi Q5 2008-2015 model, zwart lederen interieur met memory en stoelventilatie, compleet met deurpanelen.

      Mag weg voor 650 euro.


    • In goede staat verkerend: Audi S6 C5 Recaro interieur, creme wit. Elektrisch verstelbaar. Setje voorstoelen + achterbank + leuning + wangen. Deurpanelen krijg je er bij, maar zijn voor een UK auto, dus de deurpanelen vóór heb je niks aan. Mooie set om te complementeren met lederen deurpanelen, voor een two-tone interieur.

      Mag weg voor 550 euro.
      Gereserveerd tot medio februari.


    • In goede staat verkerend: Audi Q5 2008-2015 model, zwart lederen interieur met memory. Mist twee deurpanelen en een memory controller onder de stoel.
      Verkocht
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  2. #2
    brolli21's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Leeftijd
    37
    Posts
    204
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    Mogelijk geinteresseerd in de spiegelkappen,afhankelijk van de prijs natuurlijk.
    There is a fine line between Brilliant and Insane
    Alfa 75 Imola-TB '92 - Skoda Fabia Monte Carlo '13 - Mercedes C230 S204 '08 - Vw Kever '63 - Ducati 848 '09 - Ducati Monster S4 Senna '02

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    Heb je foto’s van het S line interieur? Zijn de voorstoelen verwarmd? Zo ja, welke prijs heb je in gedachten (met inruil van 8K sportstoelen, handmatig met verwarming).
    Audi e-tron Sportback 55 quattro S edition

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Leeftijd
    44
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    wat zou je willen voor ruil met bijbetaling voor je eibach schroefset tegen s-line sportonderstel?

  5. #5
    struikie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Posts
    3.235
    Kudos
    48
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    Remmen voor/achter is wellicht interessant voor mij voor op de 80...
    mits geen hoofdprijs ;-)
    Geen inruil beschikbaar...

    JW
    | 1993 | Audi 80 quattro | +500pk long term project |
    | 2006 | BMW E91 335d touring | 410pk 745 Nm | daily driver |


  6. #6

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    @ allemaal: sorry voor het gebrek aan reacties. Ik ben nog aan het puzzelen, brainstormen en nadenken over wat ik wil, en per wanneer. Lastig parket thuis, moeilijk te combineren met de wensen en noodzakelijkheden.

    Afijn, zonder al te veel onzin uit te brabbelen: ik vind dat het tijd is dat de B6 het veld gaat ruimen, en het is zonde om 'm met alle mods zo weg te doen. De vraag is of de portemonnee er ook rijp voor is (we rijden nu met een 1.8 benzine zo'n 1:12 30.000km per jaar weg, kost ook wat!).

    Er is behoorlijk wat animo voor het interieur, de schroefset en de remmen. Ik zal gaan nadenken over realistische prijzen. Verwacht geen "vrienden-bodem-prijs" verhaal zoals met andere verkopen uit 't verleden, maar ik ga ook geen hoofdprijzen vragen. Veel delen zijn ook niet meer als nieuw (de lak van de remklauwen bladdert wat af bijvoorbeeld). Ik zal daarna een first-come-first-serve lijstje maken met geïnteresseerden, maar zal daarbij ook open staan voor biedingen. Ik doe het nu voor de centen namelijk

    @Brake - ze zijn verwarmd. Nog niet getest, de B6 had geen verwarming. Wel een clima voor geregeld, maar nog geen kabelboom gelegd.
    WhatsApp Image 2018-08-30 at 22.49.47.jpgWhatsApp Image 2018-08-30 at 22.49.47 (1).jpg
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  7. #7
    struikie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Posts
    3.235
    Kudos
    48
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Veel delen zijn ook niet meer als nieuw (de lak van de remklauwen bladdert wat af bijvoorbeeld). Ik zal daarna een first-come-first-serve lijstje maken met geïnteresseerden, maar zal daarbij ook open staan voor biedingen. Ik doe het nu voor de centen namelijk
    Wie heeft jou destijds ook alweer zo goed geholpen met het uitzoeken van de Z18 remmen :P

    JW
    | 1993 | Audi 80 quattro | +500pk long term project |
    | 2006 | BMW E91 335d touring | 410pk 745 Nm | daily driver |

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    Gééééén idee

    Nee ik ga niemand een poot uitdraaien, maar ook mezelf niet. Da's een beetje de strekking. Passen de Cayennes op de 80? Of ga je ombouwen?
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  10. #9
    struikie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Posts
    3.235
    Kudos
    48
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    AKmotorsport heeft brackets voor de 80/S2 voor de 18Z en 17Z...
    verder idd ombouwen naar 5x112 ipv 4x108 met andere naven... omdat het een v6 is
    zouden er al dikkere aandrijfassen in moeten zitten en daarmee de grotere 82 ipv 75mm lagers voor...

    JW
    | 1993 | Audi 80 quattro | +500pk long term project |
    | 2006 | BMW E91 335d touring | 410pk 745 Nm | daily driver |

  11. #10
    beyazz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    528
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    Had je al een dm verstuurd, blijkbaar niet goed de tekst gelezen waarin je aangeeft hier te reageren Dus bij deze dan maar nog een keer, heb mogelijk interesse in:
    - Lichtschakelaar automatisch met 4F chroom knopje en witte LEDs ipv groen en oranje
    - RS4 deurpanelen (glad zwart leer) met fellere ambiente LEDs in de deurgrepen
    - A4 B8/8K S-Line interieur (zwart leer met geperforeerd alcantara): handbediend, incl. airbags, rugleuning en 3e gordel, exclusief deurpanelen
    - S4 koplampen (uit m'n hoofd 2 sets, sowieso 1 met ombouw naar retrofitlab lenzen die wél licht opbrengen)

    Heb zelf een B7 met sportstoelen & xenon koplampen voor de ruil =)
    Audi A4 2.0 TFSI Avant / 2008
    Seat Leon 1.6 FSI / 2005 ¦ Audi A3 1.4 TFSI Sportback / 2009
    BMW 320i / 2006 ¦ Audi A3 1.6 FSI Sportback / 2006

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    @ allemaal: sorry voor het gebrek aan reacties. Ik ben nog aan het puzzelen, brainstormen en nadenken over wat ik wil, en per wanneer. Lastig parket thuis, moeilijk te combineren met de wensen en noodzakelijkheden.

    Afijn, zonder al te veel onzin uit te brabbelen: ik vind dat het tijd is dat de B6 het veld gaat ruimen, en het is zonde om 'm met alle mods zo weg te doen. De vraag is of de portemonnee er ook rijp voor is (we rijden nu met een 1.8 benzine zo'n 1:12 30.000km per jaar weg, kost ook wat!).

    Er is behoorlijk wat animo voor het interieur, de schroefset en de remmen. Ik zal gaan nadenken over realistische prijzen. Verwacht geen "vrienden-bodem-prijs" verhaal zoals met andere verkopen uit 't verleden, maar ik ga ook geen hoofdprijzen vragen. Veel delen zijn ook niet meer als nieuw (de lak van de remklauwen bladdert wat af bijvoorbeeld). Ik zal daarna een first-come-first-serve lijstje maken met geïnteresseerden, maar zal daarbij ook open staan voor biedingen. Ik doe het nu voor de centen namelijk

    @Brake - ze zijn verwarmd. Nog niet getest, de B6 had geen verwarming. Wel een clima voor geregeld, maar nog geen kabelboom gelegd.
    WhatsApp Image 2018-08-30 at 22.49.47.jpgWhatsApp Image 2018-08-30 at 22.49.47 (1).jpg
    Ziet er goed uit! Nu de hamvraag, kost dat met inruil?
    Audi e-tron Sportback 55 quattro S edition

  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Leeftijd
    51
    Posts
    106
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    heb wel interesse voor de lichtschakelaar.
    Werkt deze normaal? heb nu een B7 lichtschakelaar, moet ik elke keer wisselen met de keuring...;-(
    (aangezien ik geen B6 kon vinden automatisch en wordt gek van die piep....)

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2018
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    Ik heb intresse in de subwoofer, kun je me een foto mailen?

  15. #14
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.913
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TVD Bekijk Berichten
    Ik heb intresse in de subwoofer, kun je me een foto mailen?
    Zoek en gij zult vinden

    https://www.audiforum.nl/forum/audif...ml#post1427334
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  16. #15

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpikeA6 Bekijk Berichten
    heb wel interesse voor de lichtschakelaar.
    Werkt deze normaal? heb nu een B7 lichtschakelaar, moet ik elke keer wisselen met de keuring...;-(
    (aangezien ik geen B6 kon vinden automatisch en wordt gek van die piep....)
    Ik neem aan voor je cabrio? Ik heb gewoon m'n B6 schakelaar met AUTO functie voorzien van een nieuw front en de LEDs omgesoldeerd. Werkt perfect, zoals OEM.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyazz Bekijk Berichten
    Had je al een dm verstuurd, blijkbaar niet goed de tekst gelezen waarin je aangeeft hier te reageren Dus bij deze dan maar nog een keer, heb mogelijk interesse in:
    - Lichtschakelaar automatisch met 4F chroom knopje en witte LEDs ipv groen en oranje
    - RS4 deurpanelen (glad zwart leer) met fellere ambiente LEDs in de deurgrepen
    - A4 B8/8K S-Line interieur (zwart leer met geperforeerd alcantara): handbediend, incl. airbags, rugleuning en 3e gordel, exclusief deurpanelen
    - S4 koplampen (uit m'n hoofd 2 sets, sowieso 1 met ombouw naar retrofitlab lenzen die wél licht opbrengen)

    Heb zelf een B7 met sportstoelen & xenon koplampen voor de ruil =)
    Interieur past, maar zoals we met z'n allen zien - niet de enige geïnteresseerde. Koplampen heb je dan niks aan, B6/7 past niet onderling. Ook lichtschakelaar is anders, volgens mij kan jij plug and play zo'n 4F ding halen. Alleen je frontje wisselen vanwege de iets andere curve in het dash.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brake Bekijk Berichten
    Ziet er goed uit! Nu de hamvraag, kost dat met inruil?
    Gaan we effe goed over nadenken. Ik heb geen haast, ga begin volgend jaar definitief de knoop doorhakken met hoe of wat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TVD Bekijk Berichten
    Ik heb intresse in de subwoofer, kun je me een foto mailen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1980 Bekijk Berichten
    Goed gevonden, maar da's een ouwe. Da's een 8" MDS08, en die was aangesloten op de OE sub. Er zit nu een 10" Audio System in met eigen versterker etc.

    Nog niet afgewerkt met leer/alcantara/stof/whatever. Kan dat wel doen als je zou willen.





    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  17. #16
    struikie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Posts
    3.235
    Kudos
    48
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Ik heb geen haast, ga begin volgend jaar definitief de knoop doorhakken met hoe of wat.
    Dat komt mij ook prima uit

    JW
    | 1993 | Audi 80 quattro | +500pk long term project |
    | 2006 | BMW E91 335d touring | 410pk 745 Nm | daily driver |

  18. #17
    beyazz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    528
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Ik neem aan voor je cabrio? Ik heb gewoon m'n B6 schakelaar met AUTO functie voorzien van een nieuw front en de LEDs omgesoldeerd. Werkt perfect, zoals OEM.

    Interieur past, maar zoals we met z'n allen zien - niet de enige geïnteresseerde. Koplampen heb je dan niks aan, B6/7 past niet onderling. Ook lichtschakelaar is anders, volgens mij kan jij plug and play zo'n 4F ding halen. Alleen je frontje wisselen vanwege de iets andere curve in het dash.

    Gaan we effe goed over nadenken. Ik heb geen haast, ga begin volgend jaar definitief de knoop doorhakken met hoe of wat.
    Kijk, dit is nou het mooie aan het forum. Gewoon duidelijk, ook als het niet past aangeven en niet alleen maar willen 'verkopen'. Zal eens kijken/zoeken naar lichtschakelaar voor de B7.

    We zien je lijstje wel verschijnen met het nieuwe jaar =]
    Audi A4 2.0 TFSI Avant / 2008
    Seat Leon 1.6 FSI / 2005 ¦ Audi A3 1.4 TFSI Sportback / 2009
    BMW 320i / 2006 ¦ Audi A3 1.6 FSI Sportback / 2006

  19. #18

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    Startpost bijgewerkt. Ben ik veel te duur? Laat het maar ff weten.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  20. #19
    struikie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Posts
    3.235
    Kudos
    48
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Interessepeiling: "dikke" onderdelen voor A4 B6/7

    Ik haak af wat betreft de remmen.
    Ik zit eerder op de helft en heb geen inruil beschikbaar, dus daar gaan we niet uit komen
    Heb nog tijd zat, dus ik sprokkel mijn spulletjes tzt wel bij elkaar...

    JW
    | 1993 | Audi 80 quattro | +500pk long term project |
    | 2006 | BMW E91 335d touring | 410pk 745 Nm | daily driver |

  21. #20
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.913
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Leegverkoop: dikke A4 B6 Avant, schuuropruimin (S6 C5, A6 4F, Q5).

    Verkocht:
    Klap spiegel module v2



    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •