Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 34 van de 34

Onderwerp: A4 B6 part-out, interessepeiling

  1. #21
    robertok's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2019
    Posts
    151
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 B6 part-out, interessepeiling

    He Rick,
    Ben inmiddels voorzien van een dubbeldubbeldin!
    ^Robbert

  2. #22

    Standaard Re: A4 B6 part-out, interessepeiling

    Small update: de auto is bij de schadeboer vandaan gehaald en staat inmiddels bij mij op 't werk achter slot en grendel, omdat Rick geen plek heeft om de auto neer te kunnen zetten. Ik moet nog een en ander afhandelen, maar Rick's B6 gaat dus voortaan samen met mijn B6 "de wereld in".

    Stay tuned - binnenkort meer!

    Aanvragen die Rick heeft ontvangen blijven staan als first-pick, daarover hebben Rick en ik contact.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  3. #23
    RickH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    602
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B6 part-out, interessepeiling

    Yes, dank @Bastet voor het plaatsen van dit bericht. Ik zal de komende dagen ook even alle PB's beantwoorden aan degenen die interesse hebben getoond.
    A4 B6 - 1.8T Sedan (2003) ​Ming Blauw--> https://tinyurl.com/tlp4vcs
    A4 B8 - 2.0TDI Avant (2014) Briljant Zwart --> https://tinyurl.com/szfqvt3

  4. #24
    MartijnM71's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2018
    Posts
    161
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B6 part-out, interessepeiling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Small update: de auto is bij de schadeboer vandaan gehaald en staat inmiddels bij mij op 't werk achter slot en grendel, omdat Rick geen plek heeft om de auto neer te kunnen zetten. Ik moet nog een en ander afhandelen, maar Rick's B6 gaat dus voortaan samen met mijn B6 "de wereld in".

    Stay tuned - binnenkort meer!

    Aanvragen die Rick heeft ontvangen blijven staan als first-pick, daarover hebben Rick en ik contact.
    Hallo, ik heb recentelijk een rns e gekocht en wil een ombouw doen van enkel naar dubbel din. Heb jij hier nog iets van over? Frame/clima
    Gr Martijn

    Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
    HEX V2 Can Zeeland

  5. #25

    Standaard Re: A4 B6 part-out, interessepeiling

    Vanwege verkoop van de s4, heb ik geen interesse meer in de zelfdimmende buitenspiegels.

    Groet,
    Vincent


  6. #26

    Standaard Re: A4 B6 part-out, interessepeiling

    ik ben opzoek naar de stekker van de kabelboom die bevestigd zit in de xenon koplamp, dus de kabelboom van de auto met de stekker naar de koplamp. heb je die nog en wat zijn de kosten?

  7. #27

    Standaard Re: A4 B6 part-out, interessepeiling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MartijnM71 Bekijk Berichten
    Hallo, ik heb recentelijk een rns e gekocht en wil een ombouw doen van enkel naar dubbel din. Heb jij hier nog iets van over? Frame/clima
    Gr Martijn

    Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
    Sorry, ik zie je bericht nu pas. Je kan je huidige middenconsole en je clima unit aanpassen naar dubbel DIN. Je hebt alleen een nieuwe kooi nodig. Helaas is deze al verkocht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikymike84 Bekijk Berichten
    ik ben opzoek naar de stekker van de kabelboom die bevestigd zit in de xenon koplamp, dus de kabelboom van de auto met de stekker naar de koplamp. heb je die nog en wat zijn de kosten?
    Ik kan de kabels wel afknippen voor je, linker of rechterkant (links = bestuurder)? Hoeveel draadlengte wil je hebben?

    Deze auto had origineel geen xenon, weet niet of dat nog uit maakt voor je. Stekkers zijn 't zelfde, pinbezetting weet ik niet. Volgens mij wel.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: A4 B6 part-out, interessepeiling

    Ik kan de kabels wel afknippen voor je, linker of rechterkant (links = bestuurder)? Hoeveel draadlengte wil je hebben?

    Deze auto had origineel geen xenon, weet niet of dat nog uit maakt voor je. Stekkers zijn 't zelfde, pinbezetting weet ik niet. Volgens mij wel.[/QUOTE]

    bestuurderskant. maar kan je een foto van die stekker sturen? heb op de sloop al een paar bekeken zonder xenon en die stekkers waren dus anders, pinbezetting ook. wil wel dezelfde stekker hebben want bij mij is er 1 draad stuk en als ik de boel verknip en de stekker is toch anders hang ik.....

  10. #29

    Standaard Re: A4 B6 part-out, interessepeiling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikymike84 Bekijk Berichten
    bestuurderskant. maar kan je een foto van die stekker sturen? heb op de sloop al een paar bekeken zonder xenon en die stekkers waren dus anders, pinbezetting ook. wil wel dezelfde stekker hebben want bij mij is er 1 draad stuk en als ik de boel verknip en de stekker is toch anders hang ik.....
    Je kan sowieso een draadje eruit wippen (met connector pin), uit de behuizing.
    20191018_161041.jpg20191018_161033.jpg20191018_161054.jpg
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  11. #30

    Standaard Re: A4 B6 part-out, interessepeiling

    bedankt, toch zie ik verschil, mis sowieso een groen/grijze, groen/gele en groen/bruine draad. verder wel hetzelfde....ik ga er nog wel even goed naar kijken bij mijne en anders pech, toch opzoek naar oem xenon kabelboom

  12. #31

    Standaard Re: A4 B6 part-out, interessepeiling

    Plaats ff. Foto's van de jouwe..
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  13. #32

    Standaard Re: A4 B6 part-out, interessepeiling

    alstublieft
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  14. #33

    Standaard Re: A4 B6 part-out, interessepeiling

    Allebei 10 pins, misschien dat de draadkleuren anders zijn maar dat lijkt me niet heel relevant. Kom je van ver? Anders ff verder gaan in het juiste topic:
    https://www.audiforum.nl/forum/markt...-8t-sedan.html
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  15. #34

    Standaard Re: A4 B6 part-out, interessepeiling

    draadkleuren zullen anders zijn ja en ben bang dat dat wel uitmaakt. kan misschien zijn doordat ik een import heb....? ik woon niet in de buurt maar ga hier nog wel even kijken bij een kennis die wellicht een pin connector heeft. bedankt tot zover

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •