Resultaten 1 tot 2 van de 2
    1. #1

      Standaard Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition uit 2010

      Na twee jaar met heel veel plezier en zonder problemen gereden te hebben in mijn A5 Cabrio begint het weer te kriebelen en ben ik voorzichtig aan het rondkijken naar een andere auto. Ik bied daarom mijn A5 te koop aan, maar ik heb geen haast en hij hoeft niet persé weg.

      Het betreft een bijzonder rijk uitgeruste Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition met onder meer van binnen en buiten S-Line uitgevoerd, elektrische sportstoelen, stoelverwarming, dodehoeksensor, automatisch dimmende spiegels, elektrisch inklapbare en verwarmbare buitenspiegels, keyless entry, uitgebreid MMI met o.a. navigatie, DVD speler en verschillende instellingen voor de rij-eigenschappen. Verder heeft de auto leer/alcantara bekleding, Audi Music Interface, B&O-audio, spraakbediening en nog veel meer opties, zoals een RS5 stuur met schakelflippers, een zwarte S5 grill en zwarte Audi emblemen in de grill en op de achterklep (originele emblemen zijn nog aanwezig). De nieuwwaarde van deze auto bedroeg circa € 80.000,-.

      Voor zover ik kan beoordelen is de auto technisch in prima staat. Het benodigde onderhoud is volgens schema uitgevoerd en ik heb vorig jaar preventief de olie van de DSG-versnellingsbak laten vervangen. Afgelopen april heeft de auto een grote beurt gehad en zijn preventief de remschijven (achter) vervangen. De velgen en banden (Michelin Pilot Super Sport) heb ik vorig jaar nieuw gekocht en zijn nog in zeer goede staat. De velgen zijn 20 inch en hebben geen stoeprandschades. Er is niet bezuinigd op het onderhoud en de auto heeft voor zover ik weet geen technische mankementen. Facturen en dergelijke zijn uiteraard beschikbaar.

      Ik ben bekend met de reputatie van de 2.0 TFSI motoren waar het gaat om olieverbruik. Ik houd daarom nauwkeurig het olieverbruik bij. Sinds ik de auto heb verbruikt de auto gemiddeld 1 liter olie per 4.000 kilometer en dit verbruik is niet toegenomen. De TFSI motoren die problematisch zijn verbruiken normaal gesproken meer dan 1 liter per 1.000 kilometer.

      De auto is door de bekende VAG-specialist JD Engineering getuned en beschikt over 265 PK en 400 NM koppel. In combinatie met vierwielaandrijving en de S-tronic versnellingsbak met schakelflippers aan het stuur is dit zowel een heerlijke auto om met open dak te cruisen als een serieus snelle sportieve coupé.

      De auto is niet nieuw, dus heeft wel wat normale gebruikssporen (b.v. wat lichte steenslag voor en een paar bijna niet zichtbare krasjes op de lak). Maar ik durf wel te zeggen dat de auto voor zijn leeftijd in erg goede staat is. Ik heb bijvoorbeeld vorig jaar de auto professioneel laten poetsen en in een glascoating laten zetten (door een bekend lid van dit forum) en de auto wordt uitsluitend met de hand gewassen.

      Al met al een echte liefhebbersauto die zeer goed verzorgd is. De huidige kilometerstand is 107.000. Er wordt nog wel met de auto gereden.

      De vraagprijs is € 18.500,-. Bieden is toegestaan, maar graag wel realistisch. Bij serieuze interesse is een proefrit uiteraard mogelijk en verder mag de auto (op kosten van de koper) gekeurd worden. Ik woon in de omgeving van Rotterdam.

      Heb je naar aanleiding van deze advertentie vragen, stuur me dan gerust een persoonlijk bericht of plaats hieronder een opmerking.

      A5 logo zwart.jpgA5Logo zwart front.jpgIMG_5822.jpgIMG_5821.jpgIMG_5812.jpgIMG_5811.jpgIMG_5817.jpgIMG_5814.jpgIMG_5810.jpgIMG_5184.jpgimage5.jpgimage4.jpgimage3.jpgimage2.jpgIMG_4584.jpgIMG_4583.jpg
      Laatst gewijzigd door Nels; 30-08-19 om 08:56.

    2. #2

      Standaard Re: Audi A5 Cabriolet 2.0 TFSI Quattro S-Edition uit 2010

      Een kleine update: de vraagprijs is verlaagd naar € 18.000,-.

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •