Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Audi A8 D2 2.8 V6 Quattro 1999

  1. #1

    Standaard Audi A8 D2 2.8 V6 Quattro 1999

    Te koop aangeboden mijn trouwe Audi A8. Heb hier de afgelopen 7 jaar in gereden en zeer veel plezier van gehad.
    Wegens aanschaf andere auto mag deze weg.

    Betreft een technisch zeer goede auto. Gezien dit mijn dagelijkse auto was is hij altijd perfect onderhouden en heeft mij daardoor
    nog nooit in de steek gelaten. Was niet van plan de auto weg te doen dus heb het onderhoud de laatste tijd niet laten verslonzen. Daardoor
    heb ik de auto recent nog van een nieuwe dynamo, remmen (schijven en blokken) rondom en nieuwe katalysators voorzien. Ook zijn de kettingspanner pakkingen vernieuwd.
    Deze gaan op leeftijd vaak olie lekken en is een zeer arbeids-intensieve klus. Motor is dus ook zeer droog. Verder heeft de motor en automaat altijd netjes zijn normale onderhoud gehad. Auto komt met zo goed als nieuwe winter set met Nokian banden (op de foto) en een zeer netje zomer set met Vredestein banden. Door het lage gewicht van 1610Kg en de V6 motor vallen de vaste lasten voor een auto van dit kaliber ook erg mee. De auto is van buiten netjes maar kan echter wel wat liefde gebruiken. De auto is door mij jaren lang goed gebruikt en ik ben nou eenmaal geen poetser. Bij een bezichtiging laat ik graag alles zien.

    Deze A8 beschikt boven op de gebruikelijke opties ook:
    Xenon verlichting
    Stoelverwarming voor
    Cruisecontrol
    Bose geluidsinstallatie
    Dubbel glas
    Audi Navi
    Rolluik achter
    Standkachel
    Airco (goed werkend recent nog service gehad)
    Trekhaak
    Elektrische ramen rondom
    Parkeersensoren rondom
    Schuif/kantel dak met zonnepaneel

    Bouwjaar 1999
    Kilometerstand 343.520
    Prijs €2950
    Bij verkoop nieuwe APK
    Auto is te bezichtigen in Beverwijk

    Voor meer info graag een berichtje
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •