Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: A4 Cabrio kofferbak hoogteverstelling 8H0863491D2Z3

  1. #1

    Arrow A4 Cabrio kofferbak hoogteverstelling 8H0863491D2Z3

    Aangeboden wegens verkoop auto.
    Bij deze biedt ik een inmiddels zeldzame maar complete kofferbak hoogteverstelling aan, in zo goed als nieuwe staat!

    512736_x800.jpg

    Heb deze destijds zelf gekocht om mijn kapotte te vervangen maar aangezien ik inmiddels niet meer in het bezit ben van mijn cabrio, biedt ik deze te koop aan.
    Voor de liefhebber die zijn kofferbak hoogteverstelling in orde wilt maken met deze originele en zo goed als nieuwe set. Inclusief kabels en hendel wel te verstaan. Dus je kunt hem er zo in schroeven en alles vastklikken, zonder dat er nog afgesteld of gesmeerd hoeft te worden.
    Gezien de afmetingen en breekbaarheid heeft ophalen de voorkeur. Onderdeelnummers:
    8H0863491D2Z3 - 8H0 863 491 D 2Z3

  2. #2

    Standaard Re: A4 Cabrio kofferbak hoogteverstelling 8H0863491D2Z3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WiSE Bekijk Berichten
    Aangeboden wegens verkoop auto.
    Bij deze biedt ik een inmiddels zeldzame maar complete kofferbak hoogteverstelling aan, in zo goed als nieuwe staat!

    512736_x800.jpg

    Heb deze destijds zelf gekocht om mijn kapotte te vervangen maar aangezien ik inmiddels niet meer in het bezit ben van mijn cabrio, biedt ik deze te koop aan.
    Voor de liefhebber die zijn kofferbak hoogteverstelling in orde wilt maken met deze originele en zo goed als nieuwe set. Inclusief kabels en hendel wel te verstaan. Dus je kunt hem er zo in schroeven en alles vastklikken, zonder dat er nog afgesteld of gesmeerd hoeft te worden.
    Gezien de afmetingen en breekbaarheid heeft ophalen de voorkeur. Onderdeelnummers:
    8H0863491D2Z3 - 8H0 863 491 D 2Z3

    Heb je de bak nog te koop ?

  3. #3
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.611
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 Cabrio kofferbak hoogteverstelling 8H0863491D2Z3

    Hij/zij is hier niet meer geweest sinds het plaatsen.
    Als je een @ voor de gebruikersnaam zet, krijgt hij/zij een mailtje, dus: @WiSE
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •