Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 48

Onderwerp: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

  1. #1

    Standaard Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Ik ben een beetje klaar met alle ouwe zooi die ik heb liggen, en wil dus de loods/garagebox/schuur/zolder/slaapkamer opruimen. Ook binnenkort eindelijk de befaamde 2.5TDI in parts uit elkaar, dus hier alvast een verzameltopic.

    Prijzen zijn vraagprijzen en doorgaans niet duur. Wil je meer? Prima - stuur even een berichtje of mailtje of facebook berichtje. Komen we er vast wel uit. Verzendkosten uiteraard voor koper. Inbouw kan ik je mee helpen, zal niet altijd gratis kunnen helaas (ik heb nul tijd over, beste mensen ).

    Foto's volgen. Meer items volgen ook.

    Contact:
    E-mailtje sturen
    WhatsApp (niet zomaar bellen, ik neem niet op: foon.png
    Stuur me een bericht op Facebook Messenger

    Let op: Youngtimer/ZZP/zakelijk: ik kan je een factuur leveren voor je spullen, reken dan de BTW er bovenop!

    A4 B6/B7 8E Onderdelen
    1. RNS-E Radio/navi, A4 Sedan en Avant, €200
      Radioconnector defect, rest werkt prima.
    2. RNS-E Radio/navi, A4 Cabrio, €175 indien goed werkend
      Krasjes op 't scherm. Werking onbekend, wordt later deze week gecontroleerd.
    3. A4 B6/7 koelkast voor in dashboard kastje, €75
      Je krijgt het handschoenkastje erbij. Echter, de klep is niet netjes en de scharnieren zijn gebroken. Gebeurt vaak, helaas. Je kan je huidige klep overzetten of deze repareren.
    4. A4 B6 S-Line interieur (zonder panelen, zonder armsteun), €150
      Half leer / half stof. Bestuurdersstoel kleine scheur op de stiknaad, verder netjes
      sline_5.jpgsline_4.jpgsline_3.jpgsline_2.jpgsline_1.jpg
    5. A4 B7 Airbag controller (achter 't stuur), €50 VERKOCHT
      Nodig bij conversie naar B7 stuur, voor B6 modellen. Let op: versie voor sedan, ivm geen aansluiting achterwisser!
    6. A4 B7 MFSW / CC sleepring, €50 VERKOCHT
      Nodig bij conversie naar MFSW stuur
    7. Lederen deurpanelen, €75 voor 4 stuks
      Elektrische ramen voor + achter, leer is netjes, laat op 1 of 2 plekjes los van 't paneel, helaas. Niet heel storend. Vandaar de prijs.
    8. Eibach ProStreet S schroefset, €450 VERKOCHT
      Nieuwprijs rond de €1000,-. Je krijgt ze incl. toplager.
    9. 312mm remankers, €100
      Remklauwen voorzijde, incl. blokjes. 312mm schijven (oud) voor. De dragers kosten €125/stuk nieuw. €100/set is peanuts.
    10. Aluminium dakrails voor Avant, €60
      Twee sets beschikbaar
    11. Plaatwerk Avus Zilver, €50/deel
      4x deuren (allemaal goede staat)
      1x motorkap (steenslagschade met roestplek naast de grille, schuren+plamuren = picobello, géén schade)
      1x kofferklep (Avant) met opgelijmde dakspoiler (cheapo)
      2x zijscherm vóórzijde met roestvoerming zonder gaten (kan nog gered worden, schuren en spuiten) (€60/set)
    12. Plaatwerk Ming Blauw (of zoietS?), €50/deel
      4x deuren (allemaal goede staat)
      1x motorkap
    13. 2x Zijschermen vóór in zeer goede staat, ijszilver (lichtblauwig), €40/stuk


    Universele / custom onderdelen
    • Ambiente verlichting: ventilatieroosters.
      De meeste (if not all) A4's hebben al verlichte ventilatieroosters, maar missen de kabelboom. Ik kan deze voor je maken - daarvoor moet ik wel je huidige roosters aanpassen. Uurtje werk, €40 all-in (kabelboom + aanpassing + montage).
    • Ambiente LED verlichting LEDs. Passend voor hemelunit, deurgrepen, en waar je ze maar wil. €2,50 per stuk.
      Voor €2,50 krijg je een LED + houder + weerstand gesoldeerd, met 15-20cm draad. Je kan deze dan overal inboren/lijmen/monteren waar je maar wil.

      Voorbeeld: een volledige A4 bestaat uit 10 LEDs: 2x hemel voor, 2x hemel achter, 4x deuren vóór, 2x deuren achter. Totale kosten €25,-.

      In overleg andere kleuren mogelijk, standaard rood. Voorwaarde voor achterportieren is elektrische ramen achterzijde.

      Ik soldeer deze dingen zelf in elkaar, je krijgt een LED, met ca 15cm kabel, een montageclipje en voorschakelweerstand. Géén Ali-express rommel, real deal. Winst maak ik er niet op, kost te veel tijd daarvoor. Je krijgt informatie over waar je ze moet solderen om aan te sluiten.

      Wil je liever dat ik het inbouw voor je? Kan! Redelijk arbeidsintensief, dus niet gratis, helaas. Kosten: €20 voor hemelunit voor + achter, €15/deur.
    • 18 inch winterset, €500 VERKOCHT
      Lichtmetalen 5-spaaks velgen, zonder naafdop
      ZGAN (<2.000km) Goodyear Ultragrip winterbanden (DOT: 44/18, 225/40/18)
      WhatsApp Image 2021-03-08 at 00.04.23.jpgWhatsApp Image 2021-03-08 at 00.04.23 (1).jpg
    • 17 inch winterset, €300 VERKOCHT
      Lichtmetalen 5-spaaks velgen, her en der klein krasje, nette staat
      Goede winterbanden, wel wat ouder (daarom ook de prijs). >7mm profiel, oudere DOT (2011-ish), rubber is nog zéér soepel en niet uitgedroogd. Michelin Alpin, 235/55/17.
      WhatsApp Image 2021-03-08 at 00.04.23 (5).jpgWhatsApp Image 2021-03-08 at 00.04.23 (2).jpgWhatsApp Image 2021-03-08 at 00.04.23 (4).jpgWhatsApp Image 2021-03-08 at 00.04.23 (3).jpg


    Overige onderdelen



    VERKOCHT
    A4 B7 3-spaaks S-Line sportstuur met multifunctie knoppen, incl. airbag
    stuur.jpg

    312mm remmenset
    Remklauwen voorzijde, incl. blokjes. 312mm geperforeerde schijven voor. Incl. drager (die kost al €125/stuk nieuw).

    Creme Recaro S6 C5 interieur [B]VERKOCHT[
    Creme/wit/grijs Recaro interieur. Moet goed gereinigd worden. UK deurpanelen zitten erbij. Passend in A6 C5 met neerklapbare achterbank.

    Verlichte ventilatieroosters (4x, dashboard, incl. kabelboom)
    De "scroll" knoppen aan de zijkanten zijn dan rood verlicht (driehoekjes).
    Laatst gewijzigd door Bastet; 29-10-23 om 17:02.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    45
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    DE RNS-E voor de cabrio graag als deze daadwerkelijk goed is. (Wist niet dat er verschil zit tussen de cabrio en de sedan avant).

  3. #3

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ReinV8 Bekijk Berichten
    DE RNS-E voor de cabrio graag als deze daadwerkelijk goed is. (Wist niet dat er verschil zit tussen de cabrio en de sedan avant).
    Hey, de radio zelf is hetzelfde, maar de behuizing in de middenconsole is anders - meer zoals de A3 8P, met een afgeronde bovenkant. Ik zal 'm vandaag of morgen ff testen!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    45
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Dank! Wacht ik dat even af en staak ik voor nu even het zoeken. Mocht je nog iets hebben liggen om het geheel handsfree te maken graag.
    Wellicht heb je nog meer wat een toevoeging kan zijn waar ik blij van word, ben nog niet helemaal thuis in de aanpassingen bij de cabrio.
    Laatst gewijzigd door ReinV8; 03-03-21 om 12:50.

  5. #5

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Zal wel effe kijken. Ik weet niet in hoeverre de spiegels uitwisselbaar zijn; anders heb ik nog een setje zelfdimmende binnenspiegel + buitenspiegels, elektrisch inklapbaar etc, en eventueel een echt aluminium spiegelkapje erbij (de CNC gefreesde, niet de kunststof versies).
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #6
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    @Bastet de alu spiegelkapjes heb ik wel belang bij voor de Cab
    Groet Jan

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  7. #7

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny boy Bekijk Berichten
    @Bastet de alu spiegelkapjes heb ik wel belang bij voor de Cab
    Groet Jan
    Hey! Doe me maar even een appje of malitje sturen (stephan apenstaartje bixcel punt nl), met je bod. Thanks!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  8. Ad
  9. #8
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    You have mail (ik ben je app kwijt)

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    45
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Hai Bastet, had je nog een blik kunnen werpen?

  11. #10
    KlaasW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Leeftijd
    57
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Heb je ook foto's van het stuur en de spullen die nodig zijn bij upgrade B6? Ik heb een Audi A4 18T cabrio bj 2005 en ik wil graag een update naar MF en cruise control. gr Klaas

  12. #11

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KlaasW Bekijk Berichten
    Heb je ook foto's van het stuur en de spullen die nodig zijn bij upgrade B6? Ik heb een Audi A4 18T cabrio bj 2005 en ik wil graag een update naar MF en cruise control. gr Klaas
    Zeker, van 't stuur wel. De rest zit achter de kappen, geen foto's van . 't Is dat deze site zo dom is qua foto's dat het een crime is om ze erop te krijgen zonder tig stappen en kwaliteitverlies. Stuur me even een mailtje, dan mail ik ze terug.

    @ReinV8 ik zit nu klaar met de labvoeding, working on it!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  13. #12

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ReinV8 Bekijk Berichten
    Hai Bastet, had je nog een blik kunnen werpen?
    De radio start op, maar vraagt natuurlijk om een code. Daar wacht ik nu even op, daarna kan ik verder kijken.
    20210307_233546.jpg20210307_233535.jpg

    @KlaasW het gaat om dit stuur. Ik lees net dat je ook cruise control wil - je zal dan ook de hendel en stuurkolomomkapping moeten hebben. Als 't goed is, is 't daarna incoderen, maar pin me daar niet 100% op vast. Mijn demontage A4 heeft dit wel, we kunnen 't dus eens proberen.
    stuur.jpg
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #13
    KlaasW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Leeftijd
    57
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Hoe kan ik je een mail sturen? Ik zie geen adres hier!?
    mijn email is rupiklayo@hetnet.nl

  15. #14
    KlaasW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Leeftijd
    57
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Ik heb een hele unit/module/kappen en sleepring etc besteld via ebay. Ik wacht nog ff af.

  16. #15

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    45
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Fijn! Dat ziet er hoopvol uit. Wanneer je de code hebt pik ik de RNS graag op. Wellicht de spiegel(s) ook maar moet even nog puzzelen of dat geen problemen geeft.

  17. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ReinV8 Bekijk Berichten
    Fijn! Dat ziet er hoopvol uit. Wanneer je de code hebt pik ik de RNS graag op. Wellicht de spiegel(s) ook maar moet even nog puzzelen of dat geen problemen geeft.
    Ik zal even kijken of ik alle aansluitkabels (compleet) erbij heb. Ligt een beetje her en der verspreid. Quadlock, GPS, antenne/fakra adapter. Dat soort grappen... Moet het *ergens* hebben liggen. lol.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KlaasW Bekijk Berichten
    Ik heb een hele unit/module/kappen en sleepring etc besteld via ebay. Ik wacht nog ff af.
    Uit interesse, wat heb je precies besteld en wat was je er voor kwijt?
    Laatst gewijzigd door tom; 29-06-21 om 14:37.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  18. #17

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    45
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Ik heb nu de symphony 2 met navi achterin de auto. Ik heb geen idee of de aansluitingen en kabels overeen komen. Als dat zo is kan je misschien stoppen met zoeken.

  19. #18

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ReinV8 Bekijk Berichten
    Ik heb nu de symphony 2 met navi achterin de auto. Ik heb geen idee of de aansluitingen en kabels overeen komen. Als dat zo is kan je misschien stoppen met zoeken.
    Dat komt sowieso grotendeels overeen voor zover ik weet, maar het kan op details verschillen (Audi....). Heb je de tools om 'm eruit te halen? Mail of whatsapp me even, da's misschien wat makkelijker. Zie openingspost.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  20. #19
    KlaasW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Leeftijd
    57
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    100 euro voor de hele set...twee kappen, sleepring, module met hendels

  21. #20

    Standaard Re: Opruiming B6/7 8E en andere Audi spullen - slachtfest B6 2.5TDI

    Netjes! Moet je alleen ff kijken welke sleepring het is, niet elke CC ring is geschikt voor MFSW.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •