Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Audi 80GL 1973 B1

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2021
    Leeftijd
    42
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Audi 80GL 1973 B1

    Het doel 10-15 jaar geleden was om deze helemaal te restaureren, maar ja then life happend... Helaas zal het me waarschijnlijk ook de komende 10 jaar niet lukken om dit alsnog te doen. Het is ook geen model waarvoor je even een paar nieuwe onderdelen kan kopen. Het is dat er net te veel roest op zit voor een APK, maar anders had deze zeker nog gereden. De accu is dan wel helemaal dood, maar met startkabels erop heeft deze nog regelmatig even gelopen. Juist daarom is het zonde dat die bij mij staat weg te roesten terwijl die nog op te knappen is of zeker voor een groot deel nog bruikbaar is. Zo heb ik er een nieuwe uitlaat voor laten maken en daar is denk ik nog geen 500km mee gereden.

    Ik vind het wel jammer om er afscheid van te moeten nemen, maar als ik er een liefhebber blij mee kan maken dan is dat ook een hele troost. Dus mocht je nog een restauratie project zoeken en handig zijn met plaatwerk en een lasapparaat, dan is dit een mooi exemplaar. En mocht je nog opzoek zijn naar een hele auto aan schaarse onderdelen, dan is dit natuurlijk ook een buitenkansje. Ik hoop dat je dat dan op waarde weet te schatten, want ik bied em aan tegen elk aannemelijk bod.

    Meer foto's volgen nog en je krijgt er ook een Nederlandse versie van het werkplaatshandboek bij, volgens mij heb ik ook nog een duitse en engelse variant ergens, maar de Nederlandse is de mooiste.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door MBlom; 31-08-21 om 10:54.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •