Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: MMI 3G Basic inclusief scherm, trim en knoppen

  1. #1

    Standaard MMI 3G Basic inclusief scherm, trim en knoppen

    Heb hier nog een 3G basic liggen die na vervanging over is gebleven. Inclusief scherm, trim rondom het scherm en bedieningsknoppen.

    Prijs komen we wel uit, hij ligt hier nu toch stof te happen.

    Foto van de knoppen heb ik zo niet20201108_111752.jpg20201108_111646.jpg20201108_111858.jpg

    Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2023
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: MMI 3G Basic inclusief scherm, trim en knoppen

    Beste @mharmsen,
    Is een MMI 2G High te vervangen door een MMI 3G Basic? En moet er wat in de software van de auto worden aangepast met deze hardware wijziging? Ik kan me voorstellen dat het niet helemaal plug & play is.

    In de verwijderde post in een andere draadje scheef je: "Zit nog wel CP op dus zou je even langs de dealer of iemand anders moeten gaan om dat er af te halen." Wat is CP? Wellicht een n00b vraag...

  3. #3

    Standaard Re: MMI 3G Basic inclusief scherm, trim en knoppen

    CP is component protection. Houdt in dat het apparaat niet zomaar in een andere auto gezet kan worden, hij is gekoppeld aan de auto waar die uitkomt. Soort diefstalbescherming. Kun je bij de dealer er af laten halen, ik was toen nog geen 50 euro kwijt dacht ik.

    Wat betreft of het plug and play is heb ik te weinig ervaring mee. Weet zo niet of je het zo kan vervangen. Misschien dat @Peeet dit weet?

    Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.115
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI 3G Basic inclusief scherm, trim en knoppen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mharmsen Bekijk Berichten
    CP is component protection. Houdt in dat het apparaat niet zomaar in een andere auto gezet kan worden, hij is gekoppeld aan de auto waar die uitkomt. Soort diefstalbescherming. Kun je bij de dealer er af laten halen, ik was toen nog geen 50 euro kwijt dacht ik.

    Wat betreft of het plug and play is heb ik te weinig ervaring mee. Weet zo niet of je het zo kan vervangen. Misschien dat @Peeet dit weet?

    Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk
    Dealers blijken hier heel verschillend mee om te gaan. Vraag van te voren jouw dealer even wat deze er voor vraagt.

    Sent from my NE2213 using Tapatalk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •