Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Koni geel (verstelbaar) schokdempers Audi 200 5-cyl.

  1. #1
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.561
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard Koni geel (verstelbaar) schokdempers Audi 200 5-cyl.

    Hessel Terpstra heeft deze dempers in 2015 gemonteerd bij 152587 km.
    De auto werd daarna ge-exporteerd naar Zwitserland naar een vriend van Hessel. De auto heeft daarna niet veel gelopen.

    Na de demontage afgelopen weekend, bij 167942 km, heb ik ze schoongemaakt en ze zien er nog heel goed uit. Ze zijn compleet en totaal niet uitgedroogd ofzo en ze werken ook prima. Ik had geen klachten over het rijgedrag.
    Ze moesten er onderuit (vind ik) omdat ze niet origineel zijn en niet bij deze auto horen (ik ben nu eenmaal een originaliteitsfreak).

    Ze zijn geproduceerd in 2015 en hebben dus 15355 km gelopen. De vorige eigenaar, die vriend van Hessel, is "op leeftijd" en heeft altijd rustig met de auto gereden (doe ik trouwens ook).

    Het zijn deze:
    Voor: https://koni-schweiz.ch/audi-200-ava...t-86-2149sport
    Achter: https://koni-schweiz.ch/shopware.php...Article=269500

    Deze dempers zijn voor meerdere Audi modellen. Ik weet niet precies welke allemaal.
    De originele Audi Artikelnummers voor de dempers voor en achter voor mijn Audi 200 20V van 1990 zijn deze.
    Voor: 441413031G
    Achter: 4A9513031D

    Ze zijn verstelbaar maar ik heb daar nooit wat mee gedaan. Ik weet niet hoe ze ingesteld zijn. Ik heb ze alleen maar ge-demonteerd en er verder niet naar gekeken.
    Voordat je ze monteert moet je er dus voor zorgen dat ze ingesteld zijn zoals jij wilt en ook dat beide kanten van een as gelijk ingesteld zijn.

    Ik kan ze meegeven met m'n vader of een vriend van me als ze in Zwitserland zijn, zodat er geen import-kosten ontstaan. Ik maak dan een doos paraat met je adres zodat zij het alleen nog maar naar een postkantoor in Vlaardingen hoeven te brengen.

    Ik vraag 150 euro voor deze set. Is denk ik redelijk gezien de goede staat en wat ze nieuw kosten (de dempers voor zijn per stuk al tussen de 180 en 200 euro).

    Audi 200 - Koni geel uitgebouwd 5.jpg

    Audi 200 - Koni geel uitgebouwd 4.jpg

    Audi 200 - Koni geel uitgebouwd 2.jpg
    Laatst gewijzigd door Steven; 09-05-24 om 08:37.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •