Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 80 B3 achterscherm rechts Zyklamrot (aubergine)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2017
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard 80 B3 achterscherm rechts Zyklamrot (aubergine)

    Ik heb een Audi 80 B3 1.9D uit 1991 met 'een deukje' gekocht.
    Ik kon hem niet laten staan, in 26 jaar tijd 155.000 km gereden. Hij stond al een jaar bij de dealer waar hij was neergezet en hij startte meteen. Geen idee waarom iemand die gemiddeld per jaar 6000 km rijdt een diesel koopt.
    Ik rijd er nu een maand of twee in en ik vind het een heerlijke auto. Er zit niets spannends aan en dat is juist wel leuk. Het is ook de zuinigste auto die ik ooit heb gehad, met ca 110 km gemiddeld loopt hij 1:23. Ruim 1400 km op een tank. Dat is aanzienlijk voordeliger dan de Saab 9-3 op lpg die ik hiervoor had.
    Dat deukje is een deuk, rechts achteraan (de tankdopkant) is een streekbus komen knuffelen. Deze 80 heeft wat nieuw plaatwerk nodig, het liefst in de goede kleur.
    Ik ben op zoek naar:

    - een achterscherm rechts in Zyklamrot (aubergine).
    -
    misschien een achterdeur rechts in Zyklamrot (aubergine).
    -
    een Blaupunkt 1DIN radio met CD

    Ik merk dat er wat schuurt en kraakt als ik het stuur tot helemaal naar rechts of links draai en dan gas geef. Ik weet niet of dat zo hoort, of er na 26 jaar ergens een rubber wegslijt of dat ik een doosje lagers en wantsjes moet laten komen.
    Ik wil hem weer helemaal als ooit maken (muv die radio, de huidige kan geen zender zuiver vinden) om er dan als jongbejaarde in mijn semi-antieke tufdiesel iedereen die de pech heeft mijn stuk snelweg te delen, te helpen onthaasten.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 80 B3 achterscherm rechts Zyklamrot (aubergine)

    Verplaatst naar Marktplaats gevraagd.

    Een achterscherm is geen schroefdeel dus er zal moeten worden gelast en gespoten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •