Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Deurmodules A3 (8V)

  1. #1

    Standaard Deurmodules A3 (8V)

    Beste allen,

    Ik ben op zoek naar de deurmodules voor links en rechts voor mijn A3 8V sportback welke ook de functie hebben voor elektrisch inklapbare buitenspiegels.
    De modules die ik namelijk nu in de deuren heb zijn vermoedelijk afkomstig uit een 3-deurs versie en daardoor een vreemde melding in VCDS dat mijn achterdeuren niet bestaan. Heb dus deurmodules nodig uit een sportback met elektrisch inklapbare spiegels

    Graag hoor ik het indien iemand wat interessants heeft!

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Posts
    308
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Deurmodules A3 (8V)

    Hallo FFC, je hebt de A versie nodig?Indien zo stuur even een PB of post je e-mailadres.
    Mvg

  3. #3

    Standaard Re: Deurmodules A3 (8V)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ragazzi Bekijk Berichten
    Hallo FFC, je hebt de A versie nodig?Indien zo stuur even een PB of post je e-mailadres.
    Mvg
    Ik had oorspronkelijk 5Q0 959 593 A en 5Q0 959 592 A. (links en rechts dus). Deze werkten niet met de inklapbare spiegels (ik kreeg dan bij vcds ''function nog supported'')

    Vervolgens de modules gebruikt die bij de spiegels waren en dat waren eveneens 5Q0 959 593 A en 5Q0 959 593 A. Deze werkten uiteraard wel met de inklapbare functie.

    Naar mijn weten maken de letters niet heel veel uit. Volgens K-electronics zou dat moeten kunnen :

    https://www.k-electronic-shop.de/AUD...uestpaket.html

    Maar goed, probleem was dus dat die modules uit een 3-deurs komen terwijl ik modules uit een sportback nodig heb.
    Je kunt me uiteraard mailen hierover op chunkyw24@gmail.com
    Laatst gewijzigd door FFCloud; 13-06-19 om 01:37.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •