Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Gezocht Audi embleemhouder voor honingraatgrill A5

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    43
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Gezocht Audi embleemhouder voor honingraatgrill A5

    Hi All,

    Ik heb en honingraad gril gekocht voor mijn audi A5. Volgens de verkoper mogen ze van Audi de ringhouder voor de audi ringen niet meer meeleveren. Nu is dat wel een cruciaal punt want zonder de ringen ziet het er maar gek uit.

    Weet iemand waar ik, het liefst binnen nederland en omstreken, zo een houder kan kopen? Of heeft iemand er één te koop dan hoor ik dat dolgraag.

    Mvg,
    Jeroen

  2. #2
    DumanB8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gezocht Audi embleemhouder voor honingraatgrill A5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeronezone Bekijk Berichten
    Hi All,

    Ik heb en honingraad gril gekocht voor mijn audi A5. Volgens de verkoper mogen ze van Audi de ringhouder voor de audi ringen niet meer meeleveren. Nu is dat wel een cruciaal punt want zonder de ringen ziet het er maar gek uit.

    Weet iemand waar ik, het liefst binnen nederland en omstreken, zo een houder kan kopen? Of heeft iemand er één te koop dan hoor ik dat dolgraag.

    Mvg,
    Jeroen
    Volgens mij verkocht carstyle ze aftermarket, maar die bestellen het denk ook ergens uit het oosten. Er zit namelijk altijd een wachttijd van 2 weken voor je producten en vervolgens duurt het 3 a 4 weken heb ik ervaren met een grill. Kapot binnen gekomen en meteen weer retour verzonden.
    Laatst gewijzigd door tom; 12-05-20 om 20:44.
    Audi a4 (b8) avant 2.7tdi 100jahre innovation pack Deep Sea Blue Pearl DME motorsport: 190pk 409nm > 262 pk 552NM

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2020
    Leeftijd
    43
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Gezocht Audi embleemhouder voor honingraatgrill A5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DumanB8 Bekijk Berichten
    Volgens mij verkocht carstyle ze aftermarket, maar die bestellen het denk ook ergens uit het oosten. Er zit namelijk altijd een wachttijd van 2 weken voor je producten en vervolgens duurt het 3 a 4 weken heb ik ervaren met een grill. Kapot binnen gekomen en meteen weer retour verzonden.
    Bedankt voor je reactie. Klinkt dus niet heel aantrekkelijk het daar te bestellen . Dan maar hopen dat iemand er 1 wilt verkopen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •