Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Open hoofdsteunen Audi Cabrio

  1. #1

    Standaard Open hoofdsteunen Audi Cabrio

    Hallo!
    Ik heb een Audi 80 cabrio uit 1999 met blauw, half lederen stoelen en dichte hoofdsteunen.

    Persoonlijk vind ik open hoofdsteunen nogal iconisch voor Audi's uit de jaren '90, en zou ik graag mijn stoelen uitrusten met een dergelijk setje blauwe (lederen) open hoofdsteunen.

    Nu is mijn vraag of er setjes open hoofdsteunen zijn die uitwisselbaar zijn met de dichte hoofdsteunen die ik nu heb? Wat ik tot dusver heb gezien, lijken de stalen bevestigings pinnen van de open hoofdsteunen een andere hart-tot-hart maat (26cm) te hebben dan mijn dichte set (15cm).

    Wat is hierover bij jullie bekend en is er wellicht iemand die een passende set open hoofdsteunen beschikbaar heeft?

    Alvast bedankt!

    IMG_4248.jpgIMG_4249.jpg

  2. #2
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Open hoofdsteunen Audi Cabrio

    er zijn binnen de VAG groep, meer maten.
    ziet zo exact uit mn hoofd, maar de 80/90 B2 B3 B4 100/200 V8 tot 1992 hebben dezelfde maat,
    de C4 100 A4 V8 Na 1992 zijn wijder uit elkaar en ca 1994 werd de hoofdsteun dicht ipv open
    dus kun je daarin ook verder kijken of zelfs overwegen om , bij de juiste maat, de bekleding te wisselen
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  3. #3
    Peter66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    57
    Posts
    933
    Kudos
    20
    Auto
    Audi A2

    Standaard Re: Open hoofdsteunen Audi Cabrio

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VincentThon Bekijk Berichten
    Hallo!
    Ik heb een Audi 80 cabrio uit 1999 met blauw, half lederen stoelen en dichte hoofdsteunen.

    Persoonlijk vind ik open hoofdsteunen nogal iconisch voor Audi's uit de jaren '90, en zou ik graag mijn stoelen uitrusten met een dergelijk setje blauwe (lederen) open hoofdsteunen.

    Nu is mijn vraag of er setjes open hoofdsteunen zijn die uitwisselbaar zijn met de dichte hoofdsteunen die ik nu heb? Wat ik tot dusver heb gezien, lijken de stalen bevestigings pinnen van de open hoofdsteunen een andere hart-tot-hart maat (26cm) te hebben dan mijn dichte set (15cm).

    Wat is hierover bij jullie bekend en is er wellicht iemand die een passende set open hoofdsteunen beschikbaar heeft?

    Alvast bedankt!

    IMG_4248.jpgIMG_4249.jpg

    De Audi A2 heeft ook open hoofdsteunen.
    Heb de hoh maat van de bevestigingspinnen opgenomen, die is 15cm ...

    Wellicht is dit een optie.
    Daily: Audi A2 1.4 16V Color.storm 2003
    Hobby: Golf 2 GTI 16V 1986

  4. #4

    Standaard Re: Open hoofdsteunen Audi Cabrio

    Dank voor de suggestie, goede tip!

  5. #5

    Standaard Re: Open hoofdsteunen Audi Cabrio

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viermaal Bekijk Berichten
    er zijn binnen de VAG groep, meer maten.
    ziet zo exact uit mn hoofd, maar de 80/90 B2 B3 B4 100/200 V8 tot 1992 hebben dezelfde maat,
    de C4 100 A4 V8 Na 1992 zijn wijder uit elkaar en ca 1994 werd de hoofdsteun dicht ipv open
    dus kun je daarin ook verder kijken of zelfs overwegen om , bij de juiste maat, de bekleding te wisselen
    Bedankt voor je reactie. Is inderdaad zeker een goede optie om een ander model te overwegen, maar dus idd de vraag welke qua afmetingen overeenkomen met de bevestigingspinnen (15cm) van mijn Audi...


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Open hoofdsteunen Audi Cabrio

    Ga naar een sloperij met een rolmaat...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Open hoofdsteunen Audi Cabrio

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VincentThon Bekijk Berichten
    Bedankt voor je reactie. Is inderdaad zeker een goede optie om een ander model te overwegen, maar dus idd de vraag welke qua afmetingen overeenkomen met de bevestigingspinnen (15cm) van mijn Audi...
    dus welk bouwjaar is jouw audi, lost dit al grotendeels op
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •