Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Originele telefoonhouder A4 B6

  1. #1
    tomaat85's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    62
    Posts
    545
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Originele telefoonhouder A4 B6

    Hallo, maatje van me zoekt voor zijn A4 B6 een telefoonhouder. In zijn console zitten nu 2 gaten waar de houder heeft gezeten, niet echt mooi en de originele kan weer een brodit houder op. Audi parts en BM hebben er geen. Ik zie er 1 op eBay maar die kost 80 euro dat is best aan de prijs denk ik zo. Heeft iemand er 1 liggen (voorkeur voor grijs) of anders een tip ? Ik zie het onderdeel wel op 7Zap (https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a4.../035-35055/#27) maar geen nummer om mee te kunnen zoeken..mocht iemand het nummer weten? zou ook helpen. Op voorhand dank voor een antwoord
    Ik kan me niet voorstellen dat de V8 ooit gaat vervelen....elke rit is een feestje:)

  2. #2
    Audi_R1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    636
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Originele telefoonhouder A4 B6

    Bedoel je de originele houder die rechts naast de radio aan het middenconsole zit bevestigd? Zie onderstaande foto (copy van Google afbeeldingen):
    audi-freisprech-5052.jpg

    Als je deze zoekt en het mag ook een zwarte zijn dan heb ik er 1 voor je.
    Car: Audi A3 8L 1.8 92kW/125PK || Audi A4 B7 1.8T stage1 195PK/300Nm
    Bike: Yamaha R1 RN01 (1998) 110kW/150PK
    (audiforum.audi_R1@hotmail.nl)

  3. #3
    tomaat85's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    62
    Posts
    545
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Originele telefoonhouder A4 B6

    Audi_R1, dank voor je reactie. Nu is wat vragen voor een maatje die zelf ook zoekt nooit zonder risico dat je beide "slaagt"...en dat is precies wat er gebeurt is. Hij is inmiddels voorzien..sorry voor een eventueel ongemak...
    Ik kan me niet voorstellen dat de V8 ooit gaat vervelen....elke rit is een feestje:)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •