Resultaten 1 tot 17 van de 17

Onderwerp: Carplay achteraf inbouwen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Carplay achteraf inbouwen

    Beste forumleden,

    Heb een A4 B9 2016 met MMI touch, en helaas enkel charge only usb onder de armleuning. Nu lees ik dat carplay ingebouwd/geactiveerd kan worden door vervanging van opbergvak en activatie van carplay. Audi vraagt hier teveel voor, moeite niet eens waard om erover na te denken.

    Wie o wie kan mij helpen?

    Mvg
    Laatst gewijzigd door 261903; 05-02-21 om 22:02.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Carplay achteraf inbouwen

    Wil je origineel of aftermarket?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    Origineel lijkt mij het beste en mooiste
    Laatst gewijzigd door 261903; 05-02-21 om 22:02.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    Ik heb dezelfde vraag en volg dit topic graag. Echter heb ik een MMI navigatie (geen touch). Zou ook graag origineel willen. Ik kom telkens uit op Cartronic, maar geen idee of dit puur software matige aanpassing is (?) en of deze toko kwalitatief betrouwbaar is.
    https://www.cartronic.nl/producten/a...one-interface/
    Het prijsverschil met Audi is namelijk nogal groot. Iemand hier ervaringen mee toevallig?
    Laatst gewijzigd door Eljojo; 05-02-21 om 23:52.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eljojo Bekijk Berichten
    Ik heb dezelfde vraag en volg dit topic graag. Echter heb ik een MMI navigatie (geen touch). Zou ook graag origineel willen. Ik kom telkens uit op Cartronic, maar geen idee of dit puur software matige aanpassing is (?) en of deze toko kwalitatief betrouwbaar is.
    https://www.cartronic.nl/producten/a...one-interface/
    Het prijsverschil met Audi is namelijk nogal groot. Iemand hier ervaringen mee toevallig?
    Ik heb ze een mail gestuurd en kreeg de reactie dat het 100% origineel is.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    Is betrouwbaar . De usb onder je armsteun zal vervangen worden. Nieuwe kabel trekken en dan coderen. Je zal het dan ook zien in je mmi.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    Dank je wel voor je antwoord. Ik zal ze benaderen, want @Rainesh reageert niet op mijn eerder verzonden mails.

    @Eljojo, heb jij al wat gevonden?

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 261903 Bekijk Berichten
    Dank je wel voor je antwoord. Ik zal ze benaderen, want @Rainesh reageert niet op mijn eerder verzonden mails.

    @Eljojo, heb jij al wat gevonden?
    Ik ga denk ik ook voor Cartronic, moet alleen nog een keer bellen om een afspraak te maken. Laat me weten als jij eerder bent, blijf benieuwd. Wel bijzonder jammer dat Rainesh gewoon niet reageert, getuigd niet echt van betrouwbaarheid.

  10. #9
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eljojo Bekijk Berichten
    Ik ga denk ik ook voor Cartronic, moet alleen nog een keer bellen om een afspraak te maken. Laat me weten als jij eerder bent, blijf benieuwd. Wel bijzonder jammer dat Rainesh gewoon niet reageert, getuigd niet echt van betrouwbaarheid.
    De mensen die mij kennen weten dat ik op dit moment in een mega drukke periode zit. Ik heb een giga achterstand met het beantwoorden van mails.

    Wat betreft betrouwbaarheid, daar zal ik niet op reageren. Genoeg mensen hier die mij persoonlijk kennen en een mening over hebben.

    Je bent altijd vrij om te gaan naar wie je wilt. @Carpediem is bijv een absolute aanrader voor Carplay.



    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    De mensen die mij kennen weten dat ik op dit moment in een mega drukke periode zit. Ik heb een giga achterstand met het beantwoorden van mails.

    Wat betreft betrouwbaarheid, daar zal ik niet op reageren. Genoeg mensen hier die mij persoonlijk kennen en een mening over hebben.

    Je bent altijd vrij om te gaan naar wie je wilt. @Carpediem is bijv een absolute aanrader voor Carplay.



    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    Ik ken je inderdaad niet persoonlijk, maar een klein bericht met dat je later reageert op de e-mail had mijn inziens voldoende en netjes geweest. Als ik een paar weken geen enkele reactie krijg bekruipt mij toch echt het gevoel dat er iets niet klopt. Het is ook zeker niet persoonlijk bedoeld.

    Graag hoor ik alsnog van je. Je zou eventueel ook in 1 post hier de desbetreffende vraag kunnen beantwoorden zodat topic starter en ik gelijk antwoord hebben op onze vraag(en) !

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    @Rainesh inmiddels heb je al vier emails van mij ontvangen. Deze heb ik ook naar je collega doorgestuurd, nog geen reactie. Wellicht wel vanaf hier, ik kan namelijk geen PB sturen.

    Of wilt @Carpediem mij helpen?
    Laatst gewijzigd door 261903; 22-02-21 om 23:50.

  13. #12
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 261903 Bekijk Berichten
    @Rainesh inmiddels heb je al vier emails van mij ontvangen. Deze heb ik ook naar je collega doorgestuurd, nog geen reactie. Wellicht wel vanaf hier, ik kan namelijk geen PB sturen.

    Of wilt @Carpediem mij helpen?
    @Carpediem neemt al het werk van mij over.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    Laatst gewijzigd door Rainesh; 23-02-21 om 08:05.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    @Carpediem neemt al het werk van mij over.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    Duidelijk, hoef ik niet op je antwoord te wachten.

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    Wat mij betreft mag dit topic op slot. Niemand reageert en ik ga niet smeken. Ik zoek het wel ergens anders.

  16. #15
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    Beste, ik weet niet hoe je heet, maar je hebt van dit forum zo een beetje de enige twee benaderd, die het voor je zouden kunnen regelen.

    Rainesh geeft aan dat hij het erg druk heeft en dat geldt ook voor Carpediem.

    Ik zou idd een bedrijf benaderen dat dit soort dingen doet. Denk dat er genoeg zijn.

    Succes !
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  17. #16

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Beste, ik weet niet hoe je heet, maar je hebt van dit forum zo een beetje de enige twee benaderd, die het voor je zouden kunnen regelen.

    Rainesh geeft aan dat hij het erg druk heeft en dat geldt ook voor Carpediem.
    !
    Dit klopt, maar indien men mij aangeeft dat ik antwoord ga krijgen, verwacht ik ook antwoord. Als ik na vier mails pas moet horen dat hij het niet meer doet, vraag ik mij af waarom ik dit pas nu te horen krijg. Van @Carpediem heb ik niets gehoord, dus ik ga ervan uit dat hij dit niet heeft gelezen.

    Maar als ik lees dat men tevreden is op dit forum na hun inbouw van Carplay door forumleden vraag ik mij waar het dan misgaat. Blijkbaar heb ik hier niets te zoeken, no hard feelings.

  18. #17
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.426
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Carplay achteraf inbouwen

    Kan @Leon niks voor je betekenen?
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •