Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Gezocht: Eibach Pro Street S voor B7 Avant quattro

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2022
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Gezocht: Eibach Pro Street S voor B7 Avant quattro

    Ik ben op zoek naar een complete Eibach Pro-Street-S set voor mij 1.8T B7 Avant Quattro.

    Aslast voor: 1080kg
    Aslast achter: 1165kg
    Artikel nr: PSS65-15-006-07-22

    Een set die een paar kilo voor/achter verschilt is geen probleem.

    Note: Ik krijg een foutmelding als ik de vraag op de markplaats/gevraagd sectie wil plaatsen vandaar mijn bericht hier.

  2. #2
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.314
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gezocht: Eibach Pro Street S voor B7 Avant quattro

    Voor de marktplaats moet je goldmember (€25,00/jr.) zijn of per advertentie betalen.

    Je bent blijkbaar op zoek naar een gebruikte set, want als je het artikelnummer al hebt, weet je jook dat ze nog gewoon te koop zijn en weet je ook wat zo'n set nieuw kost.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  3. #3

    Standaard Re: Gezocht: Eibach Pro Street S voor B7 Avant quattro

    FWD variant zou ook moeten passen, alleen iets lagere aslast (15kg) achter.

    Maximale aslast voorzijde: 1080
    Maximale aslast achterzijde: 1150
    PSS65-15-006-01-22

    Helaas voor jou echt letterlijk net na 2 jaar "leuren" m'n FWD setje verkocht voor 3 meier. Succes met je zoektocht, 't is een fijne schroefset.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2022
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Gezocht: Eibach Pro Street S voor B7 Avant quattro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superavenger69 Bekijk Berichten
    Voor de marktplaats moet je goldmember (€25,00/jr.) zijn of per advertentie betalen.

    Je bent blijkbaar op zoek naar een gebruikte set, want als je het artikelnummer al hebt, weet je jook dat ze nog gewoon te koop zijn en weet je ook wat zo'n set nieuw kost.
    Een fee betalen is geen probleem. Ik kreeg alleen een foutmelding dat een endpoint niet meet bestond van vBulletin (PHP fout) dus vermoed dat er wat anders niet helemaal in de haak was.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    FWD variant zou ook moeten passen, alleen iets lagere aslast (15kg) achter.

    Maximale aslast voorzijde: 1080
    Maximale aslast achterzijde: 1150
    PSS65-15-006-01-22

    Helaas voor jou echt letterlijk net na 2 jaar "leuren" m'n FWD setje verkocht voor 3 meier. Succes met je zoektocht, 't is een fijne schroefset.
    Balen! Vis ik net achter het net door te lang te wachten.

  5. #5

    Standaard Re: Gezocht: Eibach Pro Street S voor B7 Avant quattro

    idd! Maar, we zijn er om elkaar te helpen. Wat is de reden dat je specifiek deze set wil? KW V1 is (nagenoeg) gelijk, misschien vergroot het je kansen iets?
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2022
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Gezocht: Eibach Pro Street S voor B7 Avant quattro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    idd! Maar, we zijn er om elkaar te helpen. Wat is de reden dat je specifiek deze set wil? KW V1 is (nagenoeg) gelijk, misschien vergroot het je kansen iets?
    Ik heb gekeken naar de KW sets. Ik kwam op een Street Comfort uit. Die verlaagde alleen tot 40mm en ik wil wellicht ietsjes lager gaan.
    Ik sta open voor suggesties! Wat is de ervaring met een KW V1? Ik zie dat de V2 ook rebound adjustment heeft. Comfort is één maar sluit niet uit dat de Nurburgring of Spa de Audi een keer gaat zien.
    Laatst gewijzigd door fr34k2oo4; 24-03-23 om 15:51.

  7. #7

    Standaard Re: Gezocht: Eibach Pro Street S voor B7 Avant quattro

    Je kan heus wel een rondje hoeken hoor met zulke sets, ze zijn alleen niet track-oriented. Ze zullen dus eerder wat onzeker worden dan een echte race set. Aan de andere kant, dat ga je toch niet doen. Zo'n onderstel is dikke prima voor elke dag + wat lol her en der.

    Ikzelf heb geen ervaring met de V1/V2 buiten die op een paar klantauto's destijds, en die is gewoon goed voor de paar kilometers die ik er mee heb gereden. Zou 't zo aanraden op een daily. Qua verlaging - -40 is al best wat, vooral achter kan een B6/7 niet heel veel zakken (ze staan standaard al behoorlijk door de kont gezakt). De ProStreet zou -70mm moeten kunnen doen, maar op mijn set, ingesteld op ca -60/-65, was nog zo'n 8cm schroefdraad over. Die marge die ze noemen is de TUV-gekeurde marge, daar kan je heus wel iets mee spelen .
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •