Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Elektrisch geluid dashboard

  1. #1

    Standaard Elektrisch geluid dashboard

    Sinds April dit jaar ben ik eigenaar van een nieuwe A1 sportback 1.0tfsi DSG. Helaas heb ik er wat pech mee aangezien de auto al meerdere malen voor geluidjes bij de dealer heeft gestaan. Een tikkende aircopomp en een passagierstoel welke rammelt bij drempels. Zo is er nu weer een nieuw geluid welke helaas niet altijd te horen is. Grote kans dat als de auto bij de garage is zij ook niks kunnen horen vandaar mijn hoop dat hier iemand hetzelfde heeft gehad en ik ze een richting in kan sturen.

    Als het geluid komt dan is het na zo'n 15 minuten rijden, meestal op de snelweg of in ieder geval boven de 60kmph. Het is te beschrijven als het geluid wat je vroeger hoorde bij een desktop PC als deze heel hard aan het werk / ratelen was. Een soort mechanische krekel welke achter het stuur zit. Ik heb het geluid geprobeerd op te nemen maar door de andere geluiden is het niet heel duidelijk: https://www.dropbox.com/s/2pgykiyutc...eluid.m4a?dl=0

    Bij voorbaat dank.

    Remco

    **Edit**

    Dingen die ik zelf al heb geprobeerd: Airco / kachel uit, Radio volledig uit, lampen uit.
    Laatst gewijzigd door Rvdbraak; 21-06-16 om 10:05.

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: Elektrisch geluid dashboard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rvdbraak Bekijk Berichten
    Sinds April dit jaar ben ik eigenaar van een nieuwe A1 sportback 1.0tfsi DSG. Helaas heb ik er wat pech mee aangezien de auto al meerdere malen voor geluidjes bij de dealer heeft gestaan. Een tikkende aircopomp en een passagierstoel welke rammelt bij drempels. Zo is er nu weer een nieuw geluid welke helaas niet altijd te horen is. Grote kans dat als de auto bij de garage is zij ook niks kunnen horen vandaar mijn hoop dat hier iemand hetzelfde heeft gehad en ik ze een richting in kan sturen.

    Als het geluid komt dan is het na zo'n 15 minuten rijden, meestal op de snelweg of in ieder geval boven de 60kmph. Het is te beschrijven als het geluid wat je vroeger hoorde bij een desktop PC als deze heel hard aan het werk / ratelen was. Een soort mechanische krekel welke achter het stuur zit. Ik heb het geluid geprobeerd op te nemen maar door de andere geluiden is het niet heel duidelijk: https://www.dropbox.com/s/2pgykiyutc...eluid.m4a?dl=0

    Bij voorbaat dank.

    Remco

    **Edit**

    Dingen die ik zelf al heb geprobeerd: Airco / kachel uit, Radio volledig uit, lampen uit.
    Klinkt alsof iets los zit / vibreert. Gewoon naar de dealer mee.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Standaard re: Elektrisch geluid dashboard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rvdbraak Bekijk Berichten
    Sinds April dit jaar ben ik eigenaar van een nieuwe A1 sportback 1.0tfsi DSG. Helaas heb ik er wat pech mee aangezien de auto al meerdere malen voor geluidjes bij de dealer heeft gestaan. Een tikkende aircopomp en een passagierstoel welke rammelt bij drempels. Zo is er nu weer een nieuw geluid welke helaas niet altijd te horen is. Grote kans dat als de auto bij de garage is zij ook niks kunnen horen vandaar mijn hoop dat hier iemand hetzelfde heeft gehad en ik ze een richting in kan sturen.

    Als het geluid komt dan is het na zo'n 15 minuten rijden, meestal op de snelweg of in ieder geval boven de 60kmph. Het is te beschrijven als het geluid wat je vroeger hoorde bij een desktop PC als deze heel hard aan het werk / ratelen was. Een soort mechanische krekel welke achter het stuur zit. Ik heb het geluid geprobeerd op te nemen maar door de andere geluiden is het niet heel duidelijk: https://www.dropbox.com/s/2pgykiyutc...eluid.m4a?dl=0

    Bij voorbaat dank.

    Remco

    **Edit**

    Dingen die ik zelf al heb geprobeerd: Airco / kachel uit, Radio volledig uit, lampen uit.


    Beste Remco,

    Ik zit te lezen op het forum omdat ik een soortgelijke klacht heb en ook ten einde raadt ben.

    Is het probleem inmiddels opgelost en wat was het bij jou auto? Ik hoop op je reactie.
    Dank!

    Sander Gijbels

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •