Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Portierverlichting achteraf installeren?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Portierverlichting achteraf installeren?

    dag mensen,

    Ik heb sinds kort aan audi a1 aangeschaft. Nu toen ik ging gaan tekenen voor de koop van de auto ging ik in alle enthousiasme van alles gaan opzoeken over deze auto. Uiteindelijk kwam ik uit op de deur verlichting met "s-line" logo die op de grond verschijnt als je de deur opent. bestelt op Bol.com dag nadien in huis en 5 dagen later auto gaan ophalen, kijk ik direct onder de deur en er zit helemaal geen verlichting in aan de onderkant van de 2 deuren! op bol stond namelijk voor alle modellen van audi a1 behalve 2013 modellen.. Nu is mijn vraag of dat dit een optie is ofzo? is dit nog te installeren? zo ja kostprijs ongeveer? ik vind hier nergens informatie over.

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Portierverlichting achteraf installeren?

    Deurpaneel eraf halen, uitsparing maken in je paneel, draden aansluiten....coderen en klaar. Mogelijk? Ja hoor
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Portierverlichting achteraf installeren?

    Dag Rainesh,

    Bedankt voor je reactie!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •