Pagina 29 van 30 EersteEerste ... 19252627282930 LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 580 van de 587

Onderwerp: VCDS codes voor A1

  1. #561
    Red100's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Goedenavond allen.

    Ik zat gisteren in mijn A1 een aantal VCDS aanpassingen uit te voeren en toen ik "tear drop rear wiper" inschakelde ging het volledig mis. Veel storingen en mijn voorruit ruitenwisser deed het toen niet meer, kreeg die ook niet ingeschakeld. Mijn backup van mn longcoding was ik kwijt dus ik zat ff helemaal in de stress zoals je kan begrijpen.

    Uiteindelijk heb ik deze longcoding 06000A2CE817F300201841E0212089E657FF730A21AFD522E4 0887870045 gebruikt van iemand die het in deze thread had gepost. Nu werkt alles naar behoren behalve "coming leaving home" en dat de benzine klep op slot blijft.

    Ik heb xenon/led verlichting, weet een van jullie wat er mis is met die code? Wat dien ik te doen om het weer ingeschakeld te krijgen?
    Als ik het via VCDS aanvink dan lukt het helaas niet....

    Mijn audi A1 beschikt over de volgende opties:
    s-tronic
    xenon led
    climatronic
    stoelverwarming etc

    geen parkeersensor, dakje, dimmende binnenspiegel ofzo. Het is een ambition pro-line driedeurs uitvoering.
    Laatst gewijzigd door Red100; 27-09-17 om 22:03.

  2. #562
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red100 Bekijk Berichten
    Goedenavond allen.

    Ik zat gisteren in mijn A1 een aantal VCDS aanpassingen uit te voeren en toen ik "tear drop rear wiper" inschakelde ging het volledig mis. Veel storingen en mijn voorruit ruitenwisser deed het toen niet meer, kreeg die ook niet ingeschakeld. Mijn backup van mn longcoding was ik kwijt dus ik zat ff helemaal in de stress zoals je kan begrijpen.

    Uiteindelijk heb ik deze longcoding 06000A2CE817F300201841E0212089E657FF730A21AFD522E4 0887870045 gebruikt van iemand die het in deze thread had gepost. Nu werkt alles naar behoren behalve "coming leaving home" en dat de benzine klep op slot blijft.

    Ik heb xenon/led verlichting, weet een van jullie wat er mis is met die code? Wat dien ik te doen om het weer ingeschakeld te krijgen?
    Als ik het via VCDS aanvink dan lukt het helaas niet....

    Mijn audi A1 beschikt over de volgende opties:
    s-tronic
    xenon led
    climatronic
    stoelverwarming etc

    geen parkeersensor, dakje, dimmende binnenspiegel ofzo. Het is een ambition pro-line driedeurs uitvoering.
    In vcds mapje onder log (dacht ik) vind je een bestand met alle handelingen die je doet. Ook de originele coding staat er nog in. Die terug zetten en het zal weer werken
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #563

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2017
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Hoi allemaal,

    Sinds vandaag lid omdat ik eigenaar ben sinds 2 weken van een mooie Audi A1 12.TFSI SB Proline S S-Line inter/ext.
    Ik ben opzoek naar iemand die goede ervaring heeft en in regio Eindhoven woont om verborgen opties te activeren enzo. Geen verstand van en ben bang om er zelf aan te beginnen.
    Las hier op forum voor leuke opties die je kunt activeren:
    - Needle Sweep
    - geluidssignaal aktief (slot = 1x piep, open = 2x piep)
    - cornering lights ( mistlamp voor aktief bij insturing
    - LED achterlichten wil ik wel aan hebben met m'n dagrijverlichting maar moet wel mogelijkheid hebben om af te sluiten.
    - sfeerverlichting (geen idee waar dit is)
    - rechterspiegel kantelen (spiegels van mijn auto kantelen niet, denk dat dit niet mogelijk is, verras me aub)


    Bedankt.

  4. #564
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    @Carpediem woont redelijk in de buurt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  5. #565
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.609
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door irfan k Bekijk Berichten
    Hoi allemaal,

    Sinds vandaag lid omdat ik eigenaar ben sinds 2 weken van een mooie Audi A1 12.TFSI SB Proline S S-Line inter/ext.
    Ik ben opzoek naar iemand die goede ervaring heeft en in regio Eindhoven woont om verborgen opties te activeren enzo. Geen verstand van en ben bang om er zelf aan te beginnen.
    Las hier op forum voor leuke opties die je kunt activeren:
    - Needle Sweep
    - geluidssignaal aktief (slot = 1x piep, open = 2x piep)
    - cornering lights ( mistlamp voor aktief bij insturing
    - LED achterlichten wil ik wel aan hebben met m'n dagrijverlichting maar moet wel mogelijkheid hebben om af te sluiten.
    - sfeerverlichting (geen idee waar dit is)
    - rechterspiegel kantelen (spiegels van mijn auto kantelen niet, denk dat dit niet mogelijk is, verras me aub)


    Bedankt.
    Mail me maar even op info@vagcoding.nl. Ik zit inderdaad niet zover van je vandaan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
    @Carpediem woont redelijk in de buurt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Pro
    Dank!
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--


  6. #566

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Leeftijd
    35
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Hallo allen, iemand in de buurt van Alphen aan den Rijn die het 1 en ander zou kunnen coderen?

  7. #567

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Leeftijd
    35
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Het betreft trouwens een Audi A1 uit 2012. Krijg mijn auto gegevens in mijn profiel niet gewijzigd... geen idee waarom niet maar kom er nog wel achter.

  8. Ad
  9. #568
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freek28 Bekijk Berichten
    Het betreft trouwens een Audi A1 uit 2012. Krijg mijn auto gegevens in mijn profiel niet gewijzigd... geen idee waarom niet maar kom er nog wel achter.
    Ik zit in Voorburg. Niet ver van Alphen

    VCDS Regio Den Haag | VCDS Hex-net | VCP | Odis | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  10. #569
    Red100's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Hoi mate
    Ik kan koet binnen komen met de security code er komt ook geen pop-up met security code voor een audi A1 2016?
    Waar is dat te vinden wil een bepaalde aanpassinging doen bij de verlichting
    Dank alvast

  11. #570

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Beste Peter, zie hier reactie op PDC. Daar ff een vraagje over. Heb het laten inbouwen(originele onderdelen) achter bij A1(2014). Werkt super geeft alleen niets aan op het MMI scherm. Volgens monteur krijgt hij het niet werkend daarop. Zou wel moeten kunnen in de instellingen bij VAGCOM, had hij ergens van een duitse site gehaald. Maar helaas. Jij misschien ervaring mee of weet je iemand die het kan?
    Vriendelijk bedankt voor de moeite. Vr gr Marco

  12. #571
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mderijke Bekijk Berichten
    Beste Peter, zie hier reactie op PDC. Daar ff een vraagje over. Heb het laten inbouwen(originele onderdelen) achter bij A1(2014). Werkt super geeft alleen niets aan op het MMI scherm. Volgens monteur krijgt hij het niet werkend daarop. Zou wel moeten kunnen in de instellingen bij VAGCOM, had hij ergens van een duitse site gehaald. Maar helaas. Jij misschien ervaring mee of weet je iemand die het kan?
    Vriendelijk bedankt voor de moeite. Vr gr Marco
    Om dat weer te laten geven na inbouw moet het ook geparametriseerd worden. Dat kan ik voor je doen. Met enkel vcds krijg je dit niet voor elkaar.

    VCDS Regio Den Haag | VCDS Hex-net | VCP | Odis | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  13. #572

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Super, PB is verstuurt

  14. #573
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mderijke Bekijk Berichten
    Beste Peter, zie hier reactie op PDC. Daar ff een vraagje over. Heb het laten inbouwen(originele onderdelen) achter bij A1(2014). Werkt super geeft alleen niets aan op het MMI scherm. Volgens monteur krijgt hij het niet werkend daarop. Zou wel moeten kunnen in de instellingen bij VAGCOM, had hij ergens van een duitse site gehaald. Maar helaas. Jij misschien ervaring mee of weet je iemand die het kan?
    Vriendelijk bedankt voor de moeite. Vr gr Marco
    Alles helemaal in orde Niet vergeten kabels van linker pdc sensoren om te wisselen.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  15. #574

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    37
    Posts
    119
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    deze is duidelijk top

  16. #575

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    37
    Posts
    119
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    met welke mmi is dit? of maakt dat niet uit? ligt aan je module die je er tussen hebt zitten toch?? iemand codes met de verschillende modules en wat ze kunnen? en zit deze ook recht achterin de auto net als bij een A6? of kan ik hem ergens anders vinden

  17. #576
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marklandmacht Bekijk Berichten
    met welke mmi is dit? of maakt dat niet uit? ligt aan je module die je er tussen hebt zitten toch?? iemand codes met de verschillende modules en wat ze kunnen? en zit deze ook recht achterin de auto net als bij een A6? of kan ik hem ergens anders vinden
    Wat bedoel je precies?

    VCDS Regio Den Haag | VCDS Hex-net | VCP | Odis | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  18. #577

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    37
    Posts
    119
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    meteen proberen

  19. #578

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    37
    Posts
    119
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Wat bedoel je precies?

    VCDS Regio Den Haag | VCDS Hex-net | VCP | Odis | Rainesh@hotmail.com
    of alle MMI systemen in de A1 PDC weergave op het scherm ondersteunen? en of je dit nog steeds kan vrijschakelen met VCDS? en waar de PDC aanstuur module zit? bij een A6 zit deze rechts achterin de kofferbak bij je 2e zekeringkastje en je auto gereedschap. en of iemand een overzicht heeft met type nummer van stuurmodules PDC welke wat kunnen?
    je hebt
    8 sensoren ( voor en achter )
    4 sensoren ( alleen voor of achter )
    4 sensoren + achteruit rijcamera

    bij de A6 heb je Type nummer met een lettercodering erachter en dat staat dan voor een van de hierboven genoemde opties. ( 8 of 4 sensoren enz. )
    zo bedoel ik hem meer

  20. #579
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    8 kanaals heeft al weergave.

    4 kanaals kan alleen op RMC en pdc module moet minimaal sw0032 hebben.

    VCDS Regio Den Haag | VCDS Hex-net | VCP | Odis | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  21. #580

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    37
    Posts
    119
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: VCDS codes voor A1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    8 kanaals heeft al weergave.

    4 kanaals kan alleen op RMC en pdc module moet minimaal sw0032 hebben.

    VCDS Regio Den Haag | VCDS Hex-net | VCP | Odis | Rainesh@hotmail.com
    oke bedankt en hoe kom je erachter welke module je hebt en waar zit de module in de auto verstopt?

Pagina 29 van 30 EersteEerste ... 19252627282930 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •