Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: PDC achter op scherm, Bose subwoofer werkt nauwelijks

  1. #21
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: PDC achter op scherm, Bose subwoofer werkt nauwelijks

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rash Bekijk Berichten
    Ok, ben nu iets verder... ik heb in 5F, Byte 6 Bit 1 aangezet... Nu heb ik beeld!

    Alleen 3 dingen:
    1) De volume blijft heel even "hoog" en wordt na een paar seconden "laag"? In VCDS gekeken, hij stelt elke keer zelf van hoog (stage 9) naar standaard (stage 4). Ook al verander ik hem weer naar hoog (stage 9).
    2) Ik heb in de MMI zelf verder geen mogelijkheden / instellingen voor de PDC, alleen verschijnt nu wel dus het visuele scherm bij achteruit... Maar ook in dit scherm, wanneer je op instellingen drukt is het leeg. Klopt dat?
    3) Er staan standaard al 2 streepjes van de middelste sensoren op het scherm. Weliswaar wat van de auto af getekend. Is dat standaard zo?

    Gr!
    1) vreemd

    2) je moet je 5F parametriseren om menu functie te krijgen. Kan niet met vcds moet met vcp

    3) logisch, je hebt geen sensoren aan de voorzijde.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    153
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: PDC achter op scherm, Bose subwoofer werkt nauwelijks

    Welke toevoegingen krijg je dan eigenlijk in het menu? Is dat het waard, om via VCP aan de slag te gaan? En is dat verder risico vrij om dit te doen via VCP? Weet dat VCDS vrij veilig in gebruik is… maar hoor over VCP wel eens anders.

    In ieder geval bedankt voor de hulp Rainesh!

    Gr!

  3. #23
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: PDC achter op scherm, Bose subwoofer werkt nauwelijks

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rash Bekijk Berichten
    Welke toevoegingen krijg je dan eigenlijk in het menu? Is dat het waard, om via VCP aan de slag te gaan? En is dat verder risico vrij om dit te doen via VCP? Weet dat VCDS vrij veilig in gebruik is… maar hoor over VCP wel eens anders.

    In ieder geval bedankt voor de hulp Rainesh!

    Gr!
    Dan krijg je het originele menu erbij zodat je ook toonhoogte en volume etc in kunt stellen. Je kunt het ook laten door iemand met vcp

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    153
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: PDC achter op scherm, Bose subwoofer werkt nauwelijks

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Dan krijg je het originele menu erbij zodat je ook toonhoogte en volume etc in kunt stellen. Je kunt het ook laten door iemand met vcp

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com

    Heeft iemand misschien de benodigde bestand en stappen om de PDC instellingen in het menu te krijgen via VCP?
    Ik heb beschikking over een VCP maar niet de benodigde bestand en stappen.

    Gaat om een Audi A1 Facelift (bj 2018). Weet niet of er verder nog info nodig is?

    Gr.

  5. #25
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: PDC achter op scherm, Bose subwoofer werkt nauwelijks

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFY Bekijk Berichten
    Heeft iemand misschien de benodigde bestand en stappen om de PDC instellingen in het menu te krijgen via VCP?
    Ik heb beschikking over een VCP maar niet de benodigde bestand en stappen.

    Gaat om een Audi A1 Facelift (bj 2018). Weet niet of er verder nog info nodig is?

    Gr.
    Bestand staat in de file manager en je moet het parametriseren. Heb je een RMC systeem of MMI Plus

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    153
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: PDC achter op scherm, Bose subwoofer werkt nauwelijks

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Bestand staat in de file manager en je moet het parametriseren. Heb je een RMC systeem of MMI Plus

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    Het is een standaard MMI met navigatie op een SD kaartje. Is dat dan RMC?

    Kun jij mij vertellen welk bestand dan de juiste zou moeten zijn? Dan kan ik later even kijken of ik deze kan vinden.

    Met parameters, bedoel je dan net als bij VCDS bepaalde vinken aanzetten?

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    153
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: PDC achter op scherm, Bose subwoofer werkt nauwelijks

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Bestand staat in de file manager en je moet het parametriseren. Heb je een RMC systeem of MMI Plus

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    @Rainesh had jij toevallig al kunnen kijken naar welk bestand er nodig is en de stappen? Thanks!

  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •