Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Aandrijving te heet

  1. #1

    Standaard Aandrijving te heet

    Ik was laatst onderweg vanuit Roermond naar Rotterdam.. onderweg op de snelweg gaf mijn audi a1 (2010) de melding aandrijving te heet auto stoppen aub. Sindsdien is de melding niet uitgegaan auto moest gesleept worden omdat hij niet meer reed (wel starten). Nou heb ik de auto door de garage laten uitlezen, zie foto. Heeft iemand hier enig ervaring mee?

    Volgens de garage zou de mechatronic vervangen moeten worden.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Aandrijving te heet

    Verplaatst naar het A1-subforum. Svp voortaan hier de vragen over deze auto neerzetten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Aandrijving te heet

    Die diagnose lijkt mij te kloppen. Er zijn ook bedrijven die de mechatronic kunnen repareren i.p.v. vervangen. Het bedrijf Actronics doet dat bij deze foutmeldingen bijvoorbeeld ook, misschien scheelt dat in de kosten.

  4. #4

    Standaard Re: Aandrijving te heet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Die diagnose lijkt mij te kloppen. Er zijn ook bedrijven die de mechatronic kunnen repareren i.p.v. vervangen. Het bedrijf Actronics doet dat bij deze foutmeldingen bijvoorbeeld ook, misschien scheelt dat in de kosten.
    Actronics had ik inderdaad ook gezien, alleen is dat voor mij geen optie. Het is in Almelo, en aangezien mijn audi niet meer rijd.. zou ik hem moeten laten transporteren dan kom ik uiteindelijk denk ik op het zelfde uit. Ik zal nog even rond kijken

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

  5. #5

    Standaard Re: Aandrijving te heet

    Snap ik, maar misschien kan jouw garage 'm uitbouwen en naar Actronics opsturen ter revisie (of omruiling voor gereviseerde). Met een nieuwe mechatronic bij de dealer in NL ben je zomaar €1100 verder nog zonder inbouw. Kan natuurlijk ook. Gereviseerde/revisie zie ik wel eens voorbij komen voor €400-€700.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •