Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Knipperend tandwiel met uitroepteken

  1. #1

    Standaard Knipperend tandwiel met uitroepteken

    Dag allen,

    Ik heb sinds vandaag tijdens het rijden dat er een tandwiel met een uitroepteken er in begint te knipperen (zie foto).
    Heb overal en nergens zitten zoeken op internet, maar ben niet heel veel wijzer geworden. Heeft iemand misschien enig idee wat deze zou kunnen betekenen?
    Morgen ga ik naar de dealer, alleen wil alvast voorbereid zijn op wat het zou kunnen zijn.
    Alvast bedankt!
    IMG_6042.jpg

  2. #2

    Standaard Re: Knipperend tandwiel met uitroepteken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kubra93 Bekijk Berichten
    Dag allen,

    Ik heb sinds vandaag tijdens het rijden dat er een tandwiel met een uitroepteken er in begint te knipperen (zie foto).
    Heb overal en nergens zitten zoeken op internet, maar ben niet heel veel wijzer geworden. Heeft iemand misschien enig idee wat deze zou kunnen betekenen?
    Morgen ga ik naar de dealer, alleen wil alvast voorbereid zijn op wat het zou kunnen zijn.
    Alvast bedankt!
    IMG_6042.jpg
    Het lijkt erop datje een automaat heb zo ja waarschijnlijk is je mechatronic stuk

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Posts
    73
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Knipperend tandwiel met uitroepteken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuadaKirli Bekijk Berichten
    Het lijkt erop datje een automaat heb zo ja waarschijnlijk is je mechatronic stuk

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Tis Engels snel naar de garage ;o
    GEARBOX/CLUTCH
    This light will illuminate if there has been a malfunction with the gearbox. This message is normally be accompanied by a message in the information system highlighting the issue. If a red gearbox/clutch warning light appears, please stop the vehicle when safe to do so and contact an authorised repairer.

  4. #4

    Standaard Re: Knipperend tandwiel met uitroepteken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyro Bekijk Berichten
    Tis Engels snel naar de garage ;o
    GEARBOX/CLUTCH
    This light will illuminate if there has been a malfunction with the gearbox. This message is normally be accompanied by a message in the information system highlighting the issue. If a red gearbox/clutch warning light appears, please stop the vehicle when safe to do so and contact an authorised repairer.
    Idd, ik zou er niet lang mee rond rijden. Ik had het zelfde maar dan met de bericht aandrijving te heet auto stoppen aub. Eens in de garage moest de mechatronic vervangen worden .

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •