Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Trekhaak S-line bumper

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2021
    Leeftijd
    46
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Trekhaak S-line bumper

    Ik heb mijn eerste audi a1 uit 2012 gekocht.
    Hij is later voorzien van een s line achterbumper. Nu moet er een trekhaak op komen, vast of afneembaar maakt me niet zo veel uit. Helaas is hij niet voorbereid voor trekhaak en heeft de bumper ook geen sparing.
    Ik was niet van plan om 1000,- te betalen voor een trekhaak dus zal ik aan de gang moeten

    Optie 1
    Op de sloop kan ik voor 110 een vaste trekhaak kopen welke onder auto met een s line bumper uit komt. 8X0092155

    Deze heeft een extra lange zwanenhals die eerst recht naar beneden gaat en dan pas naar achteren Als ik de foto zie van de auto waar hij vanaf komt zie je geen gat in de bumper als je achter de auto staat , gat zit in het vlakke stuk achter de Honingraat.
    Iemand met zelfde trekhask en bumper welke een foto van onderzijde bumper kan maken zodat ik kan zien waar dit gat precies zit?


    Optie 2
    Nadeel van vaste trekhask is natuurlijk dat het gewoon lelijk is.
    op sloop kan ik ook diverse originele afneembare trekhaak kopen voor ca 125. Door het vergrendel mechanisme heb je meer ruimte in bumper nodig en moet er stuk uit zichtbare deel van Honingraat
    Ik heb onderdeelnummer van losse diffusor met klepje gevonden. Helaas is de duffusor zelf niet apart te koop, enkel de losse onderdelen, klepje etc
    Als ik een s line sloop bumper kan vinden dan zou diffuser met gat overzetten kunnen zetten op bestaande bbumperof is dit tot een geheel gelijmd ?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Hharbers; 31-12-21 om 14:30.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2020
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Trekhaak S-line bumper

    Hoe moet ik afbeeldingen uploaden?

    Als je een album hebt aangemaakt, kun je er afbeeldingen naartoe uploaden. Bekijk het album en klik op 'Afbeeldingen uploaden'.

    Je hebt de mogelijkheid om aan elke afbeelding een bijschrift toe te voegen, en om één afbeelding te kiezen als omslag voor het album, die zichtbaar zal zijn in het openbare profiel. Wil je een album verwijderen of de titel, de beschrijving of het type wijzigen, klik dan op 'Album wijzigen'. Wil je een afbeelding verwijderen, of een bijschrift of de omslag wijzigen, klik dan op 'Afbeeldingen wijzigen'.

    Alle leden die toegang hebben tot jouw afbeeldingen kunnen daarop een reactie geven, op dezelfde manier als bij profielboodschappen (meer info). Je kunt reacties op afbeeldingen uit je albums verwijderen, en kwalijke berichten melden aan moderatoren.

    Als je een afbeelding hebt geüpload, kun je hem in je berichten plaatsen door BB Code te gebruiken die is weergegeven onder de afbeelding als je die op ware grootte bekijkt.

    Bron: https://www.audiforum.nl/forum/faq.p...xt=1&match=all
    Laatst gewijzigd door Telecaster45; 25-12-21 om 15:52.

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Trekhaak S-line bumper

    Nieuw bericht, klik op Geavanceerd, dan Beheer bijlagen, Voeg bestanden toe, dan Insert inline.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2021
    Leeftijd
    46
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Trekhaak S-line bumper

    Ondertussen verder gezocht en van de vaste trekhaak de montage handleiding gevonden bij westfalia.
    Gat wat in bumper gemaakt moet worden is maar klein dus dat gaan we maar doen. Nu bekabeling nog uitzoeken. Zijn er mensen in regio die het decoderen kunnen om eea aan te melden?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •