Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: S1 remklauwen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2022
    Leeftijd
    53
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB
    Land
    Land

    Standaard S1 remklauwen

    Hoi allemaal,

    Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een A1 sportsback uit 2017 waar ik zeer tevreden over ben. Na een tijd met de "andere" Duitser te hebben gereden ben ik helemaal op mijn plek bij Audi.

    Inmiddels ben ik begonnen met een aantal S-line aanpassingen (buitenkant heeft pakket af fabriek) waaronder een halfleren interieur. Afgelopen week heb ik de auto op de brug gehad en zag dat er een aantal slijtage vervangingen aan zitten te komen waaronder de schijven en blokken voor.

    Voordat ik de originele ga vervangen vroeg ik me af of een set van de S1 past op mijn auto zonder al te veel te moeten aan te passen. Heeft iemand ervaring met de montage en gebruik S1 remklauwen?

    Dank!

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    457
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: S1 remklauwen

    De klauw van een 310 mm set heeft hetzelfde onderdeelnummer als een 288 mm set. Dan moet je alleen een andere drager en schijven plaatsen.

    Buiten het feit dat de ruimte in de velg iets beter gevuld is voegt het niet zo veel toe de S1 heeft 310 mm remmen, beetje zonde van de extra kosten.
    '92 Audi 100 S4 automaat
    '07 Passat 2.0 TFSI Highline
    '98 Audi A3 1.8T (circuit gebruik)

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2022
    Leeftijd
    53
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: S1 remklauwen

    Hoi,

    Daar dacht ik ook aan (meerwaarde/effect) ik laat het zo, dank voor je reactie.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •