Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Krakend geluid handsfree, behalve via WhatsApp

  1. #1

    Standaard Krakend geluid handsfree, behalve via WhatsApp

    A1 Admired van 2013. Bellen en gebeld worden ging altijd probleemloos, kraakhelder geluid en ontvangst. Opeens beller komt goed binnen, maar aan de andere kant klachten over krakerig geluid, wegvallen van geluid, laag of zelfs geen volume. Nu komt het rare, bel ik via Whatsapp dan is er niks aan de hand en ben ik prima te verstaan. Bluetooth al verschillende keren opnieuw ingesteld ("vergeet dit apparaat" en opnieuw verbinden), maar geen resultaat. Maar hoe kan ik nu via Whatsapp prima te verstaan zijn en ben ik via gewoon bellen onverstaanbaar? Bel met een iPhone 14 Pro met IOS 17. MMI resetten, zo ja, hoe gaat dat? Iemand anders bekend met dit probleem?

  2. #2
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.688
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Krakend geluid handsfree, behalve via WhatsApp

    Even met een andere telefoon proberen.
    Doet die het goed dan ligt het aan jouw telefoon. Heeft deze hetzelfde probleem dan zit het in de auto. Dan uitlezen met VCDS.

    Groet van Jeroen
    Dus....

  3. #3

    Standaard Re: Krakend geluid handsfree, behalve via WhatsApp

    Getest: Iphone microfoon is ok, met ander mobieltje nog steeds onverstaanbaar. Conclusie: microfoon A1 brak. Heeft iemand een onderdeel ummer van de microfoon voor een A1 1.2 van maart 2013? En waar zit dat ding ergens, bij de binnenverlichting? Tks!

    ( Ter info: staat nu 291.000 op de klok. Naast remblokken, 1 x voorremschijven, 1 x slot linksachter en 1 x de accu alles nog origineel. Ook de distributieketting, schokdempers, koppeling en uitlaat. Oh ja, een keer een steen door de airco condensor, kan gebeuren.. onderhoud zelf met Helix 0-30 en vers Man filtertje om de 30.000 km. Ieder jaar fluitend door de APK)
    Laatst gewijzigd door Thesis1961; 21-09-23 om 21:37.

  4. #4
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.375
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Krakend geluid handsfree, behalve via WhatsApp

    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

  5. #5

    Standaard Krakend geluid handsfree, behalve via WhatsApp


    Inderdaad in je hemelverlichting unit, zie rode pijl, met de 2 zwarte kabeltjes.

    Die andere, met 3 rood/geel/grijs zijn de sensoren van de interieur bewaking van het alarm.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld


  6. #6

    Standaard Re: Krakend geluid handsfree, behalve via WhatsApp

    Top mannen! Ben hier zeer mee geholpen!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •