Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Dubbel adresboek MMI A1

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    77
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Dubbel adresboek MMI A1

    Ik heb het al davitamontje,

    Het ligt aan me telefoon inderdaad, maar snap het nu wel geloof ik helemaal.
    Ik heb een iets oudere telefoon, waar je wel meerdere nummers onder 1 naam kan zetten en een adres.
    Alleen de MMI pakt de nummers wel alleen de adressen herkent ie niet. De nummers staan wel onder 1 naam. Nu heeft me vriendin een moderne telefoon een blackberry.
    En bij haar doet het het allemaal wel ook adres en nummers onder 1 naam.
    En moet inderdaad alleen op je telefoon staan en niet op je sim kaart, anders heb je het dubbel.
    Voor de rest geen problemen met vaste nummers ofzo gehad, misschien komt dat nog.
    Thx voor je reactie in iedergeval, en zo helpen we elkaar en andere ook nog.

    Gr Sulleyyyy

  2. #22

    Standaard Re: Dubbel adresboek MMI A1

    Dat is mooi Sulley. Waar de audi bij mij problemen mee heeft zijn echt veel vaste nummers. Heb ik in mijn tel bv "naam" met daarbij een vast nummer en een mobiel nummer. Dan wordt in mijn auto alleen het mobiele nummer zichtbaar en het vaste nummer laat hij weg. Dit doet hij niet bij alle contacten maar wel bij een heel aantal. Met die vaste nummers lijkt hij gewoon moeite te hebben...blijft vreemd...Maar verder natuurlijk alles oke!
    Gr Davitamontje A1 1.4 PLB S-Tronic xenon

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •