Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 71

Onderwerp: Jaloers en 'in tranen'!

  1. #41
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meaudix Bekijk Berichten
    Top zeg! En jij laat hem dus ook tunen naar 140PK, zoals Xander (als ik jouw reactie zo bekijk)?
    Kijk, toch nog meer PK'tjes en wat meer opties!!
    Ja, kietelen was ik sowieso van plan. Mijn huidige A4 1.8 Turbo Quattro is 4,5 jaar geleden gekieteld naar over de 200 pk. Tis voor mij een 'must' zolang het wel op maat gaat :-)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jarrens Bekijk Berichten
    @Devorah

    Wat ik lees kan ik alleen maar opmaken dat jij een héle dikke A1 krijgt met die S - edition!
    En het gras is altijd groener bij de buurman
    Yessssss *huppeltje* Door de dealer inmiddels bevestigd dat mijn backorder gecanceld is. Ik moet nu nog uitvechten watvoor kleur gaat worden. Daytona grijs of Amalfi wit zoals de eerste bestelling. En.... sowieso mijn panoramadak *juich*
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  2. #42
    e.v.diermen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    537
    Kudos
    22
    Auto
    Audi S5

    Standaard

    Gefeliciteerd. Neem lekker de daytona. Is een dikke kleur en wit is toch een beetje geweest.
    Audi S5 Cabrio - Misanorood --> Audi S5 Coupe Daytona met Vossen wheels
    VW Sharan full options - Night Blue / VW Exclusive leder

  3. #43
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Thanx!!!

    Ik overweeg idd de Daytona. Freaks zoals ik zien dan gelijk dat het om een S-edition gaat.
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Devorah Bekijk Berichten
    Ik overweeg idd de Daytona. Freaks zoals ik zien dan gelijk dat het om een S-edition gaat.
    Dat is juist het probleem, er zullen heel veel mensen met een S-edition voor Daytona kiezen. Zo exclusief is die kleur namelijk helemaal niet meer.
    Maar ja, hij is wel bijzonder fraai... Dus ik snap je ook wel weer

    Als ik jou was zou ik naar een gewaagdere kleur kijken. De A1 kan het hebben, daar is hij "eigenwijs" genoeg voor!
    In der Heimat des Audis

  5. #45

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Conclusie; de A1 loopt voor geen meter qua sales.


  6. #46
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Tis lastig denk ik, je koopt of least er ook bijna een Skoda Suberbbbbbb voor
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  7. #47
    kena's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    51
    Posts
    308
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Conclusie; de A1 loopt voor geen meter qua sales.
    In ieder geval niet goed genoeg. Het is inderdaad duidelijk bedoeld als een impuls voor de verkoop. Je hoort mij niet klagen.

  8. Ad
  9. #48

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Ow, maar begrijp me niet verkeerd; de aanbieding is weer super. Ik heb er een jaar geleden ook dankbaar gebruik van gemaakt op een ander platform. Punt was toen dat er ook maar 250 beschikbaar waren. Ik gok dat er misschien wel 3.000 van verkocht zijn. Dit is overigens puur een gok en nergens op gebasseerd, maar gezien het feit ik er dagelijk ten minste twee zie zal ik er niet ver vanaf zitten.

    Mijn punt is; vroeger waren deze acties compleet uitgesloten bij de 4-ringen kloep. Echter, men begon voorzichtig met een radiootje, aircootje en een lederen handgreephoes voor een redelijk bedrag. En all of a sudden begon Audi te stunten en niet zo'n klein beetje ook! Maar ik kom me daar nog wel wat bij voorstellen, de A3 (die als eerste in aanmerking kwam ein 2009) loopt er bijna uit en dat model wil je dus nog even een boost geven.
    Echter, al snel volgende de A4, A6 en A5. Ook voor de A6 gold natuurlijk dat zijn jongere broer niet al te lang meer in de kast bleef, maar voor de A4 toch wel opmerkelijk. Het model was misschien net 2 jaar op de markt.

    Nu zien we echter dat de A1 die - wat zal het zijn? - een maand of 3 nu op de markt is ook alweer in aanmerking komt voor een voordeel van grofweg 8.000 euro. What's next? De nieuwe A3 wordt in de persmap al aangekondigd als S edition/Pro Line S?

  10. #49
    Juip's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    53
    Posts
    571
    Kudos
    24
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xander15 Bekijk Berichten
    Omzetten naar S-edition lijkt gelukt te zijn. Nu alleen nog even wachten op de bevestiging van de fabriek!
    Mijn dag kan niet meer stuk!
    Voor mij hetzelfde..... 1,5 week geleden dik aangeklede A1 besteld, ambition Binnen/buiten S-line icm Proline business 38K. Exact dezelfde zaken als de S-edition waar hier achterkwam. Zo snel als ik kon de dealer gebeld om om te kunnen zetten! Nu nog in de hoop dat het door gaat.. scheelt 6000 Euries!!!!! Wel lease, maarja, de bijtelling he?! Ik vind dat ze je erop moeten wijzen dat dit eraan zit te komen als je al jaren bij die dealer loopt. Zou wel flink balen zijn als het niet meer omgezet kan worden.
    A1 1.6 TDI S-edition daytona grijs / rotordesign / panoramadak
    A3 8L 1.9 TDI bj 2001 (130)170 pk / 400 Nm

  11. #50
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meaudix Bekijk Berichten
    Dat is juist het probleem, er zullen heel veel mensen met een S-edition voor Daytona kiezen. Zo exclusief is die kleur namelijk helemaal niet meer.
    Maar ja, hij is wel bijzonder fraai... Dus ik snap je ook wel weer

    Als ik jou was zou ik naar een gewaagdere kleur kijken. De A1 kan het hebben, daar is hij "eigenwijs" genoeg voor!
    Ik ben erg bang dat die kleur me gaat vervelen. Ik zit nu al met Quats grijs en eigenlijk zou ik wel eens iets heel anders willen. Maar ik vind wel dat ie in Daytone groter lijkt.

    Ik woon achter de importeur dus je snapt wel dat ik even ga neuzen daar vanmiddag. Die hebben een garage in de kelder met Audi's.... SMULLEN.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Nu zien we echter dat de A1 die - wat zal het zijn? - een maand of 3 nu op de markt is ook alweer in aanmerking komt voor een voordeel van grofweg 8.000 euro. What's next? De nieuwe A3 wordt in de persmap al aangekondigd als S edition/Pro Line S?
    Hoe l*llig het ook klinkt, ik 'zit' daar niet mee [8000 euro nu zou idd wel erg zuur zijn]. Ik heb de A1 niet alleen om de zuinigheid gekozen, want je hebt ook A4 en A5 met een A-label inmiddels. A1 moet je nmi aanschaffen omdat het autootje je erg aanspreekt. Zo heb ik dit in 2000 met de TT gehad. Ik was helemaal mesjogge van dat ding en dacht 'ik zie wel wat ie in de inruil doet over 5 jr.' Tuurlijk viel dat tegen, maar dat is het nadeel om in een hoger segement te rijden. Audirijders hebben oha een beetje geld en letten daar minder op. Vandaar ik nu weer denk 'ik zie het over 4 jr. wel.

    Wat A3 doet ... ach ... tis een heel andere auto. Ondanks deze nmi het meest verkocht wordt, zegt die auto mij erg weinig (behalve de nieuwste cabrio, die is ook erg leuk).
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  12. #51
    e.v.diermen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    537
    Kudos
    22
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juip Bekijk Berichten
    Voor mij hetzelfde..... 1,5 week geleden dik aangeklede A1 besteld, ambition Binnen/buiten S-line icm Proline business 38K. Exact dezelfde zaken als de S-edition waar hier achterkwam. Zo snel als ik kon de dealer gebeld om om te kunnen zetten! Nu nog in de hoop dat het door gaat.. scheelt 6000 Euries!!!!! Wel lease, maarja, de bijtelling he?! Ik vind dat ze je erop moeten wijzen dat dit eraan zit te komen als je al jaren bij die dealer loopt. Zou wel flink balen zijn als het niet meer omgezet kan worden.
    Mijn dealer wijst daar gelijk op en zo hoort het ook.

  13. #52
    Juip's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    53
    Posts
    571
    Kudos
    24
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Inmiddels terugkoppeling gehad. Bestelling is omgezet in S-edition! Erg blij mee. Configuratie: 1.6 TDI Ambition daytonagrijs , S-edition 18" rotordesign + panoramadak.
    A1 1.6 TDI S-edition daytona grijs / rotordesign / panoramadak
    A3 8L 1.9 TDI bj 2001 (130)170 pk / 400 Nm

  14. #53

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Mooi om te lezen dat jullie bestellingen allemaal omgezet kunnen worden naar s edition. Blijft een knaller, die aanbieding.

  15. #54
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juip Bekijk Berichten
    Inmiddels terugkoppeling gehad. Bestelling is omgezet in S-edition! Erg blij mee. Configuratie: 1.6 TDI Ambition daytonagrijs , S-edition 18" rotordesign + panoramadak.
    Gefeliciteerd!

    Ben net terug van de importeur. Het wordt ook voor mij daytona!

    Gelijk zal ik de roddel uit de wereld helpen dat de A1 slecht verkoopt. Ik heb in hun systeem mogen kijken en het loopt gewoonweg goed. Deze week 70 verkocht (ik weet ook hoeveel in totaal zijn verkocht en het is verre van slecht!) dit ten aanzien van 3 'standaard' A3-s, 54 A4 Avants en 65 A4 Limousine.

    De reden dat het lijkt als of het ogenschijnlijk slecht loopt is dat de meeste Audirijders de auto via het werk leasen en niet zelf kopen, waardoor zij gebonden zijn aan een contract. Dat contract dient uitgezeten te worden. De Audi - ik heb dit zelf ook al lang gemerkt - is de laatste jaren meer gericht op de zakelijk markt. De actie van de S-line op de A1 is om de particulieren zoals ik te stimuleren sneller een auto te kopen omdat je 'verliefd' bent op dat autootje.

    Nogmaals ik heb de cijfers op hun systeem mogen bekijken, dus die discussie hoeven wij niet te voeren. Tis 'slechte pers' door dit te suggereren om niets dus.
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  16. #55
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Voor een auto die zo kort wordt uitgeleverd valt het me ook op dat ik er best veel zie rijden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #56
    Juip's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    53
    Posts
    571
    Kudos
    24
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Voor een auto die zo kort wordt uitgeleverd valt het me ook op dat ik er best veel zie rijden.
    Mij valt juist op dat ik ze nog bijna nooit zie. Voor m'n werk dagelijks onderweg in Zuid Holland/Utrecht.
    A1 1.6 TDI S-edition daytona grijs / rotordesign / panoramadak
    A3 8L 1.9 TDI bj 2001 (130)170 pk / 400 Nm

  18. #57

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Zoals in een ander topic al gezegd...Voel me eigen zwaar genaaid. Maar ja, altijd de eerste willen zijn he! Anyway, ben toch wel blij met mijn autootje hoor...
    Gr Davitamontje A1 1.4 PLB S-Tronic xenon

  19. #58
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Tja tis wel ruk ja...zit je net in je nieuwe kar komt opeens zo'n super aanbieding voorbij. Helaas maar zo zal het altijd wel blijven gaan alleen had je dit niet NU AL mogen verwachten denk ik.
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  20. #59
    fred44nl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    80
    Posts
    4.304
    Kudos
    50
    Auto
    Audi RSQ3
    Land
    Land

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door davitamontje Bekijk Berichten
    Zoals in een ander topic al gezegd...Voel me eigen zwaar genaaid. Maar ja, altijd de eerste willen zijn he! Anyway, ben toch wel blij met mijn autootje hoor...
    weet je, die dealer zit er niet om jouw een plezier te doen
    die zit er gewoon omdat hij zijn hypotheek moet betalen.
    klinkt hard, maar als het er op aan komt, zoals in jouw geval, dan zijn ze nie thuis nie.

  21. #60
    HarA1d's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    55
    Posts
    178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Jaloers en 'in tranen'!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juip Bekijk Berichten
    Mij valt juist op dat ik ze nog bijna nooit zie. Voor m'n werk dagelijks onderweg in Zuid Holland/Utrecht.
    Rij "m nu 4 weken, rond Utrecht, maar heb pas twee lotgenoten zien rijden (rood en wit). Waarschijnlijk voorraad auto's zoals de mijne, dus ook reeds van korting genoten.
    Ben ook reuze blij en tevreden met mijn bakkie maar had ook wel de s-line bumpers willen hebben.
    A1 1.4 TFSIAmbition Pro Line Business (Phantom Black)

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •