Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Tweede aankoop binnen 1,5 week

  1. #21
    kena's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    51
    Posts
    308
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Tweede aankoop binnen 1,5 week

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grensrijder Bekijk Berichten
    Hallo,

    Ook wij hebben onze bestelling geannuleerd en een S-Edition gisteren besteld. Toen ik afgelopen woensdag het bericht over de S Edition zag was ik ook helemaal niet blij omdat ik graag een S line in- en exterieur wilde maar de auto veel te duur vond worden en nu ineens een uitvoering zag met (bijna) alle gewenste opties voor een paar duizend euro minder als onze bestelde auto. Aangezien onze 1.4 Tfsi S-tronic vlgns onze dealer vlgnde week al in produktie zou gaan (Besteld 5 januari) hebben ze het (na enig aandringen) toch voor ons geregeld.
    Gaaf dat het toch nog geregeld kon worden. Ik wilde het risico niet lopen dat het mis kon gaan, vandaar dat ik de auto eerst heb geannuleerd.
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  2. #22
    XXXXXXX
    Guest

    Standaard Re: Tweede aankoop binnen 1,5 week

    Zo even je berichten teller omhoog aan het boosten?;P

    Je kent de mogelijkheid van een multiciteer bericht?

  3. #23
    kena's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    51
    Posts
    308
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Tweede aankoop binnen 1,5 week

    Nee die kende ik niet. Door jou posting inmiddels wel. En dan weer een berichtje extra ;-)
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •