Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: SDHC kaart/telefoon en adres gegevens

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Audi A1 problemen met cruise control

    Ik ondervind het volgende probleem bij mijn Audi A1 cruise control functie
    Als ik mijn cruise control activeer dan verwacht ik als ik terug of opschakel dat de cruise control automatisch uitgezet wordt (net zo als mijn vorige Audi A3’s)
    Maar bij de nieuwe A1 bijft de cruise control actieve tenzij ik:
    - Op de rem trap
    - Cruise control handmatig uitzet
    - Of als ik 7-8 seconden mijn koppelingspedaal ingedrukt laat
    Ondervinden jullie het zelfde probleem

    Mijn dealer zegt dat dit standaard is bij deze nieuwe Audi a1 auto’s

  2. #22
    XXXXXXX
    Guest

    Standaard Re: Audi A1 problemen met cruise control

    Welkom Lubertr,

    Misschien is het handig om je vraag in een apart topic te stellen en niet in een bestaand topic over de telefoon verbinding.

    Om toch even kort antwoord te geven op je vraag:
    Bij veel auto's is het zo dat de cc aanblijft als je schakelt. Tenminste ik heb dit ervaren in een VW Eos, golf en Polo.

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A1 problemen met cruise control

    Dus zowel met op als terug schakelen is dit het geval. Mijn probleem is vooral met terug schakelen
    bv als ik de snelweg af kom en terugschakel van 6 naar 5 of 4 dan bijft de cc actief, het gevolg is dat de auto dan weer snelheid maakt ipv van langzamer gaat rijden.

  4. #24
    XXXXXXX
    Guest

    Standaard Re: Audi A1 problemen met cruise control

    Denk dat je er niets aan kan veranderen!
    We vinden het hier trouwens erg leuk als je je even voorstelt in het showroomtopic van dit Forum.

  5. #25
    Juip's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    53
    Posts
    571
    Kudos
    24
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: SDHC kaart/telefoon en adres gegevens

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HarA1d Bekijk Berichten
    Ik gebruik reeds vanaf het begin sdhc-kaarten voor muziek, begreep alleen niet hoe ik er beeld bij moest krijgen.
    Dat houdt hopelijk toch niet in dat, bij een kaart met "diverse muziek", ik per nummer een folder aan moet maken?
    Ik weet nog niet hoe het precies zit maar ik heb op mijn SDHC kaartje van 16 gig een 5-tal mappen staan, waaronder lounge, NL-talig, diversen. In deze mappen heb ik geen muziek gesorteerd staan in sub-mappen maar gewoon "los". Sommige nummers geven in het display een albumcover weer. Ik heb zo'n idee dat dit volgens het zelfde principe werkt als bij een Iphone waarbij de covers van internet gehaald worden via Itunes en vervolgens op het scherm van je tel. staan. Dus indien een Mp3 een "ingebakken" cover heeft dan zie je het. Ga ik me ff verder in verdiepen.
    Laatst gewijzigd door Juip; 27-03-11 om 18:25.
    A1 1.6 TDI S-edition daytona grijs / rotordesign / panoramadak
    A3 8L 1.9 TDI bj 2001 (130)170 pk / 400 Nm


  6. #26
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: SDHC kaart/telefoon en adres gegevens

    Je moet handmatig de tags instellen bij de mp3's die je op je SDkaartje wilt uploaden. Ik werk met Linux en kan dit doen met EasyTag. Zodra je de tags hebt ingesteld, moet je bij 'tag' de tabblad 'picture' aanklikken. Je komt dan in een menuutje waar je de gewenste .jpg kunt aanklikken om vervolgens alle nummers van de cd te selecteren en op te slaan et voila.

    Werkt perfect! Zelfs ik kan het
    Laatst gewijzigd door Devorah; 27-03-11 om 22:02.
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  7. #27

    Standaard Re: SDHC kaart/telefoon en adres gegevens

    Dat klopt ja, ik heb ook een 16 gig kaartje en had ook gemerkt dat bij sommige nummers de album cover weergegeven wordt. Ik had me er nog niet in verdiept!
    Gr Davitamontje A1 1.4 PLB S-Tronic xenon

  8. Ad
  9. #28
    Juip's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    53
    Posts
    571
    Kudos
    24
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: SDHC kaart/telefoon en adres gegevens

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Devorah Bekijk Berichten
    Je moet handmatig de tags instellen bij de mp3's die je op je SDkaartje wilt uploaden. Ik werk met Linux en kan dit doen met EasyTag. Zodra je de tags hebt ingesteld, moet je bij 'tag' de tabblad 'picture' aanklikken. Je komt dan in een menuutje waar je de gewenste .jpg kunt aanklikken om vervolgens alle nummers van de cd te selecteren en op te slaan et voila.

    Werkt perfect! Zelfs ik kan het
    Zo gepiept, keb iets van 1500 nr's erop staan..... Kan dat progje dat automatisch?
    A1 1.6 TDI S-edition daytona grijs / rotordesign / panoramadak
    A3 8L 1.9 TDI bj 2001 (130)170 pk / 400 Nm

  10. #29
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: SDHC kaart/telefoon en adres gegevens

    Ligt eraan of je het ingedeeld hebt in folders etc. Als je een rits met muziek hebt, dan kan het niet met diverse frontjes. Het is nmi belangrijk dat je folders per cd aanmaakt en deze kun je per folder in een keer opslaan.
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •