Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: Wel of geen privacy glass?

  1. #21
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard

    Lichtval ;-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dborneman Bekijk Berichten
    Ik vind het wel mooi alleen op de laatste foto is het verschil wel erg groot! Op de foto in de showroom zie je dat veel minder! Wat vind je er zelf van? Wel tevreden met je keuze? Misschien ook nog folie bij de voorramen?
    Ik spreek even voor mezelf... ik ben er dik tevreden mee. Ik d8 eerst ook: oeiii wat donker, maar in het echt is dat niet zo. Daarbij voorbeeld van film is wanneer je het zat bent, kun je het er weer uithalen. Ik heb er geen spijt van!
    Laatst gewijzigd door tom; 12-04-11 om 13:12.
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  2. #22
    StefanA1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    29
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Wel of geen privacy glass?

    Bedankt voor de foto's, deze geven een duidelijk beeld van het blinderen van de ramen!

  3. #23

    Standaard Re: Wel of geen privacy glass?

    @Cactus
    wel als dit profi gebeurd, niet met folie....dat wordt op den duur lelijk
    allemaal experts hier ?
    Ik geloof dat je je toon een beetje kunt aanpassen met je laatste opmerking vind je niet?

    Dit is een forum en daar is ruimte voor verschillende meningen.....en volgens mij zijn de verschillende posters daar ook heel duidelijk in geweest dat het HUN mening was..
    Dus je sneer naar de expertise van mensen vond ik onnodig en ongepast...

    Wat betreft je opmerking dat als het profi gebeurd, aftermarket tinten net zo mooi is als Privacy Glas zou ik daar graag wat nadere uitleg over willen vragen....
    Hoe werken de Profi's met aftermarket tinten de draden van je achterruitverwarming weg?

    Danny.

  4. #24
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.404
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wel of geen privacy glass?

    Je kunt de ruiten ook nog laten coaten volgens mij, dan kun je het niet meer verwijderen en zit je wel aan bijna af-fabriek PG aan.

    Wat betreft de draden van de achterruitverwarming vond ik dit nog op t net: http://www.youtube.com/watch?v=h3mj8hQMdDM
    Sommige tinters plakken dus ook de ruiten van buiten af met een folie...denk dat je het dan nog een stuk minder ziet!

    edit: filmpje vanaf 5.20 minuten dan zie je dat de achterruit van buiten gedaan wordt.
    Laatst gewijzigd door SkyBuMp; 12-04-11 om 14:47.
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  5. #25

    Standaard Re: Wel of geen privacy glass?

    Dat lijkt me helemaal gevoelig.....

    Trouwens, toen mijn ramen werden gedaan werdt mijn achterruit gedaan aan de buitenkant om het in vorm te fohnen....
    Daarna aan de binnenkant geplakt....is dat misschien wat je ziet?

    D.
    Like my landings?


  6. #26
    cactus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    777
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Wel of geen privacy glass?

    [QUOTE=SkyBuMp;1115122]Je kunt de ruiten ook nog laten coaten volgens mij, dan kun je het niet meer verwijderen en zit je wel aan bijna af-fabriek PG aan. [QUOTE]

    de kleur is vrij te bepalen, zolang je vóór maar binnen de letters van de wet blijft.
    mijn "toon" kun je opvatten zoals je dat zelf wenst....
    zie ? erachter - ik hoopte op een echte pro die hierop zou inspelen.
    Ik ga in ieder geval geen folie laten plakken ... door zonnetje/temp. wisselingen gaat dit toch vaak luchtblazen geven en kun je weer opnieuw beginnen
    A4 Avant 1.8 TFSI S-line 210 pk
    voorheen : A1 1.4 TFSI 185 pk S-Edition // A4 B8 3.2 V6 Q Proline B limousine

  7. #27

    Standaard Re: Wel of geen privacy glass?

    Ik heb folie op mn ruiten en met de afgelopen winter en de afgelopen dagen geen centje pijn...
    Maar ik houd je op de hoogte.....

    Danny.
    Like my landings?

  8. Ad
  9. #28
    cactus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    777
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Wel of geen privacy glass?

    ik hoop dat dat zo blijft natuurlijk
    voorlopig nog geens nieuws over mijn A1...vorige week gebouwd, maar helaas....mijn geduld wordt op de proef gesteld.
    A4 Avant 1.8 TFSI S-line 210 pk
    voorheen : A1 1.4 TFSI 185 pk S-Edition // A4 B8 3.2 V6 Q Proline B limousine

  10. #29
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Wel of geen privacy glass?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cactus Bekijk Berichten
    ik hoop dat dat zo blijft natuurlijk
    voorlopig nog geens nieuws over mijn A1...vorige week gebouwd, maar helaas....mijn geduld wordt op de proef gesteld.
    Dank duurt het echt niet lang meer. Met een beetje mzzl deze maand nog hoor!
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  11. #30

    Standaard Re: Wel of geen privacy glass?

    Ik heb even meegelezen in je topic en vind het wel leuk om ook mijn mening te geven als "pro".
    Ik heb FolieTotaal en kan uit ervaring vertellen over alle voor en nadelen van folie.

    Allereerst is het zo dat de keus van raamfolie net zo persoonlijk is als de kleur van je auto. Wat de een mooi vind hoeft de ander helemaal niet mooi te vinden en andersom. Voordeel is t.o.v. Org. Privacyglass dat je je eigen tint kan bepalen welke Jij mooi vind bij de auto staan en welke functie deze moet hebben.

    De raamfolie zal nooit en te nimmer bellen gaan trekken na loop van tijd evenals loslaten. Als je dit laat doen door een bedrijf krijgt men hier ook garantie op, in mijn geval zelfs 7 jaar. De folie op een achteruit word eerst op de buitenkant op maat gesneden en in de bolling gefohnd. Daarna word deze altijd op de binnenkant geplakt. De strepen van de ruitverwarming worden hierdoor wel iets geaccentueerd doordat deze nu op een donkere achtergrond zitten. Voor de werking maakt dit echter niet uit omdat de warmte gewoon door de folie heen gaat.

    Om de overgang van voor naar achter zo klein mogelijk te laten lijken is het mogelijk om de voorste zijruiten te tinten met een lichte folie welke binnen de huidige richlijnen valt. Hiermee word tevens de auto inbraakvertragend gemaakt doordat de folie ook het ruit bijeenhoud bij ruitbreuk. Het verschil met bv Sonnyboys is dan ook groot en eigenlijks niet met elkaar te vergelijken omdat deze kwa zicht (doorkijk) en uiterlijk heel anders zijn dan raamfolie. Het prijsverschil tussen deze 2 is dan ook relatief groot en is altijd een persoonlijke afweging.

    Puff op dit forum heeft z'n hele auto laten plakken en heeft daarmee een mooi praktijk voorbeeld.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •