Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 66

Onderwerp: op naar de S1?

  1. #41
    cactus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    777
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: op naar de S1?

    ja leuk verhaal maar ik zit niet achterin, ik rij (9 vd 10 keer alleen).
    De A4 was ook een sedan en geen avant, puur op uiterlijke kenmerken....avant vindt IK niet mooi.
    A4 Avant 1.8 TFSI S-line 210 pk
    voorheen : A1 1.4 TFSI 185 pk S-Edition // A4 B8 3.2 V6 Q Proline B limousine

  2. #42
    kokosnoot's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: op naar de S1?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cactus Bekijk Berichten
    ja leuk verhaal maar ik zit niet achterin, ik rij (9 vd 10 keer alleen).
    De A4 was ook een sedan en geen avant, puur op uiterlijke kenmerken....avant vindt IK niet mooi.
    Je onderbouwt nog steeds niet waarom de A3SB een "mislukte avant" is. Als auto is hij evident niet mislukt, dat heb ik in mijn vorige post al uitgelegd.

    Wellicht bedoelde je te zeggen dat het geen Avant is. Daarom heet hij ook A3 SB, en niet A3 Avant. In Audi nomenclatuur betekent Sportback m.i. "practisch" (d.w.z. 5 deuren) maar nog wel "sportief" (d.w.z. aflopend dak). Een A3SB heeft precies die eigenschappen. Ik zie dan ook nog steeds niet in hoe hij "mislukt" kan zijn.

  3. #43

    Standaard Re: op naar de S1?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cactus Bekijk Berichten
    ja leuk verhaal maar ik zit niet achterin, ik rij (9 vd 10 keer alleen).
    De A4 was ook een sedan en geen avant, puur op uiterlijke kenmerken....avant vindt IK niet mooi.
    Klopt Cactus, avant vind ik over het algemeen ook niet mooi, niet alleen bij Audi maar ook bij BMW of Mercedes (vieze woorden, haha), dan liever een Sedan...
    Gr Davitamontje A1 1.4 PLB S-Tronic xenon

  4. #44

    Standaard Re: op naar de S1?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokosnoot Bekijk Berichten
    Je onderbouwt nog steeds niet waarom de A3SB een "mislukte avant" is. Als auto is hij evident niet mislukt, dat heb ik in mijn vorige post al uitgelegd.

    Wellicht bedoelde je te zeggen dat het geen Avant is. Daarom heet hij ook A3 SB, en niet A3 Avant. In Audi nomenclatuur betekent Sportback m.i. "practisch" (d.w.z. 5 deuren) maar nog wel "sportief" (d.w.z. aflopend dak). Een A3SB heeft precies die eigenschappen. Ik zie dan ook nog steeds niet in hoe hij "mislukt" kan zijn.
    De A3 SB is ook helemaal niet mislukt, zeer succesvol model. Ze vinden hem gewoon niet mooi...klaar. Maar ja, de A1 een beauty noemen snap ik dan ook weer niet.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  5. #45
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: op naar de S1?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    De A3 SB is ook helemaal niet mislukt, zeer succesvol model. Ze vinden hem gewoon niet mooi...klaar. Maar ja, de A1 een beauty noemen snap ik dan ook weer niet.
    Ik geloof dat hier een aantal mannen zijn die vreselijk moeite hebben met andermans meningen.

    Dat Cactus de SB een mislukte station vindt, kan ik helemaal in vinden. Maar een of ander manier worden sommige mannen erg geagiteerd wanneer A1-rijders de A3 of varianten binnen de A3 niet mooi vinden. Dat er ondertussen niet gesnapt wordt dat er mensen zijn die de A1 wel mooi vinden, is niet bepaald consequent en niet de bedoeling van mijn draadje al hier. Misschien dat er minder kinderachtig gereageerd kan worden en vooral wat respect hebben voor andermans mening?

    Zover ik weet - inhakend op een vraag alhier en terug op het onderwerp! - wordt het inderdaad de S1. Maar Audi kennende, dat kan twee maanden voor de lancering alsnog veranderen, zoals ik al eerder hier aangaf dat de 185 pk variant in de grondbeginsel de S1 had moeten worden en de komende S1 de RS1 zou worden. De RS1 variant gaat voor als nog niet door.

    Geloof me, soms is het echt handig om in de Mekka van Audi te wonen en wanneer je om de 4 / 5 jaar een Audi koopt hen plat loopt voor informatie oid.
    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)


  6. #46
    cactus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    777
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: op naar de S1?

    mmmm misschien ga ik voor de Q3...vindt ik een mooie kar.....beetje grotere A1
    A4 Avant 1.8 TFSI S-line 210 pk
    voorheen : A1 1.4 TFSI 185 pk S-Edition // A4 B8 3.2 V6 Q Proline B limousine

  7. #47
    XXXXXXX
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cactus Bekijk Berichten
    mmmm misschien ga ik voor de Q3...vindt ik een mooie kar.....beetje grotere A1
    Zag net in het vliegtuig(iPad + wifi) een filmpje van een Q3 met een 300 pk versie van de tt-rs motor. Wat een geweldige wagen moet dat zijn zeg


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. Ad
  9. #48
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: op naar de S1?

    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  10. #49

    Standaard Re: op naar de S1?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Devorah Bekijk Berichten
    Ik geloof dat hier een aantal mannen zijn die vreselijk moeite hebben met andermans meningen.

    Dat Cactus de SB een mislukte station vindt, kan ik helemaal in vinden. Maar een of ander manier worden sommige mannen erg geagiteerd wanneer A1-rijders de A3 of varianten binnen de A3 niet mooi vinden. Dat er ondertussen niet gesnapt wordt dat er mensen zijn die de A1 wel mooi vinden, is niet bepaald consequent en niet de bedoeling van mijn draadje al hier. Misschien dat er minder kinderachtig gereageerd kan worden en vooral wat respect hebben voor andermans mening?

    Zover ik weet - inhakend op een vraag alhier en terug op het onderwerp! - wordt het inderdaad de S1. Maar Audi kennende, dat kan twee maanden voor de lancering alsnog veranderen, zoals ik al eerder hier aangaf dat de 185 pk variant in de grondbeginsel de S1 had moeten worden en de komende S1 de RS1 zou worden. De RS1 variant gaat voor als nog niet door.

    Geloof me, soms is het echt handig om in de Mekka van Audi te wonen en wanneer je om de 4 / 5 jaar een Audi koopt hen plat loopt voor informatie oid.
    Komop je kan toch niet ontkennen dat de A3 SB een succes is geweest voor Audi? Je doet net alsof het een mislukt model is maar dat ding verkoopt tot aan de dag van vandaag nog altijd erg goed.

    Misschien dat er minder kinderachtig gereageerd kan worden en vooral wat respect hebben voor andermans mening?

    Dus ik mag wel accepteren dat de A3 SB een mislukte station genoemd wordt door jullie maar mag vervolgens niet wat tegengas geven op de A1? A1 is leuk hoor maar echt niet Audi's best gelukte model. Hij is pas leuk met flink wat opties want anders is het gewoon een raar bol wagentje. Ik heb er lang over getwijfeld of ik hem wel mooi vond en of het misschien de volgende leaser zal zijn maar die knoop heb ik al lang doorgehakt: wordt hem niet. Lekker wachten op de nieuwe A3.

    Dat zijn gewoon 2 meningen en die mag ik hier neergooien en dat mag jij doen. Ik lig er niet wakker van
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  11. #50
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: op naar de S1?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Devorah Bekijk Berichten
    dat is zeker niet de s1, maar een mislukte allroad versie.

  12. #51
    cactus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    777
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: op naar de S1?

    goed gezien zeg !!! maar het ging net even over de Q3, vandaar het plaatje ......denk ik

    we zijn weer lekker bezig

    .. een mening is net een erectie....je hebt hem zo, maar om hem dan staande te houden.....
    A4 Avant 1.8 TFSI S-line 210 pk
    voorheen : A1 1.4 TFSI 185 pk S-Edition // A4 B8 3.2 V6 Q Proline B limousine

  13. #52
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: op naar de S1?

    wie zet er nou een q3 in een s1 topic??

  14. #53
    Devorah's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    200
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: op naar de S1?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Lekker wachten op de nieuwe A3.
    Moet je zeker doen. Hoe meer meningen en smaken, hoe meer variaties om uit te kiezen welke Audi je het mooist. Ik vind dat Audi steeds een betere speler wordt. Vroeger liep ik de showroom in en ik wist al wat ik wilde. Nu zie je zoveel variaties, modellen en uitvoeringen, dat dit een lux probleem voor de consument wordt.

    Uiteraard ben ik oprecht nieuwsgierig naar de nieuwe A3.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    wie zet er nou een q3 in een s1 topic??
    Welke Adminstrator haalt het niet weg en dropt alleen een lose opmerking dat ik een Q3 plaats

    Audi A1 Sport Edition 1.4 TFSI CoD S-tronic (Extra's: Zwarte dakbogen, Dark pakket, Bagage- en opbergpakket, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Panoramadak, lederen sportstuurwiel met schakelpaddels, Parkeerhulp achter, Afneembare trekhaak)

  15. #54

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: op naar de S1?

    Joris vond rood mooi, dat er nou Administrator onder staat kwam er gratis bij.

    OT: Ik zie de A1 in alle soorten uitvoeringen hier in Zwitserland. Ook veel S en RS modellen. Verbaast me niets als we over een tijdje een paar S1'tjes rond zien rijden. Kan niet wachten, vind het een steeds pittiger wagentje worden [/gewoonnogeenmening]
    In der Heimat des Audis

  16. #55
    cactus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    777
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: op naar de S1?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meaudix Bekijk Berichten
    Joris vond rood mooi, dat er nou Administrator onder staat kwam er gratis bij.

    OT: Ik zie de A1 in alle soorten uitvoeringen hier in Zwitserland. Ook veel S en RS modellen.
    ooww zijn die er al dan ?!! gaaaap
    A4 Avant 1.8 TFSI S-line 210 pk
    voorheen : A1 1.4 TFSI 185 pk S-Edition // A4 B8 3.2 V6 Q Proline B limousine

  17. #56
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cactus Bekijk Berichten
    ooww zijn die er al dan ?!! gaaaap
    Plaatst iemand een keer een goed bedoeld bericht, krijgt diegene zo'n reactie..... Leuk topic is dit geworden.....
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  18. #57

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: op naar de S1?

    Wat ik probeerde te zeggen was, dat in CH veel dikke uitvoeringen rondrijden. Je zal hier eerder een S of RS model zien dan in NL. Zodra de S1 mocht uitkomen, kan ik niet wachten om hem in allerlei uitvoeringen tegen te komen.

    Mijn reactie was allerminst flauw bedoeld. Ik ben bang dat de toon van het topic in het algemeen een beetje verpest is om nog "serieus" te reageren.
    In der Heimat des Audis

  19. #58
    cactus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    777
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: op naar de S1?

    aha had dit erbij gezegd en het was in een keer duidelijk...
    dat er om ons landje heen dikkere versies rondrijden zal ongetwijfeld aan de prijzen liggen...
    Ik zelf heb liever een wolf in schaapskleren
    A4 Avant 1.8 TFSI S-line 210 pk
    voorheen : A1 1.4 TFSI 185 pk S-Edition // A4 B8 3.2 V6 Q Proline B limousine

  20. #59
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: op naar de S1?

    Dat er een s1 of wellicht een rs1 komt is zeker niet ondenkbaar zeker als je naar alle modellen in het verleden kijkt,en dat er dan een quatro versie komt is ook niet onwaarschijnlijk ,(hopelijk wel !!!) ...ik had op het engelse of het duitse a1 talk gelezen dat er al een s versie met 250 pk vermeld stond in de laatste versie van etka...of dit zo is weet ik niet want ik bezit een vrij oude versie van etka ...mischien dat iemand anders dit kan bevestigen of juist tegenspreken ...
    185 pk is al zeker niet verkeerd op plusminus 1100 kg...maar 250 lijkt me helemaal feest ......laat maar komen dat bommetje ...liefhebbers zat.

  21. #60
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: op naar de S1?

    mag ik hopen dat die 250 wel een quattro is want 185 op de voorwielen is al dik te veel voor de a1.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •