Mij heb je er niet mee hoor, maar reclame maken mag sowieso niet. Goede ervaringen delen is natuurlijk altijd toegestaan, maar als jij straks in elk tuningtopic Wetterauer als *het* adres loopt aan te bevelen, dan is het snel over met je Audiforum carrière .
Uiteraard is bij een nieuwe auto garantie belangrijk. Wat ik echter aangeef is een ervaring uit de detailhandel: bij het verbreken van één garantie eis wordt meteen de hele garantie stopgezet. Dat zie je ook bij smartphones. Flash je er een ander OS op (en in de EULA, handleiding en voorwaarden staat dat het NIET mag), en je scherm gaat kapot (touch reageert niet, doch niet gebarsten of nat), of je wifi-kaartje gaat kapot, dan kunnen ze je glashard elke vorm van garantie weigeren. Of het nu te maken heeft gehad met je flash of niet, dat maakt niet uit. Het is in strijd met de voorwaarden, en als ze het hard willen spelen kunnen ze je dus legaal weigeren.
Zo kan het ook met auto's gaan. Zoals ik al zei, ik weet niet wat de voorwaarden van Audi zijn, maar die zijn er natuurlijk (slechts 2 of 3 worden publiekelijk getoond; de leeftijd en kilometers, en natuurlijk de voorwaarde dat de auto dealer onderhouden moet zijn). Geheid dat die ook ergens op te vragen zijn, of zelfs op de achterkant van de kassabon staan. Elk bedrijf heeft dit namelijk .
Het loont de moeite lijkt mij om die eens goed door te kijken. Als daar een disclaimer in staat zoals ik net aangeef (elke wijziging aan de auto doet de fabrieksgarantie vervallen), dan kan het best zijn dat je wel degelijk met de gebakken peren staat als je CD speler de geest geeft; ongeacht of je dealer mee werkt of niet.