Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
Resultaten 181 tot 186 van de 186

Onderwerp: Iemand ervaring met verlagen van een A1?

  1. #181

    Standaard Re: Iemand ervaring met verlagen van een A1?

    @ Whitte

    Ik heb ook die H&R verenset, die veren op de achteras zien er ook zo uit als bij jou op de foto, lijkt alsof ze inderdaad tegen elkaar aan zitten.
    Heb je hierover al een mail naar h&r gestuurd? Misschien al reactie ontvangen?

    Ik vraag me toch af wat jij te stug vindt, van mij rijdt ook stug, maar is niet zo dat ik er echte problemen mee ondervind.
    Woon je ergens in Noord-Brabant? Misschien dat we een keer elkaars auto kunnen testen.
    Het scheelt in ieder geval wel dat jij met 18inch rondrijdt, ik rijd op 17inch met een bandenspanning van 2,2bar.

  2. #182
    whitte's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    135
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Iemand ervaring met verlagen van een A1?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jiarong Bekijk Berichten
    @ Whitte
    Ik vraag me toch af wat jij te stug vindt, van mij rijdt ook stug, maar is niet zo dat ik er echte problemen mee ondervind.
    Woon je ergens in Noord-Brabant? Misschien dat we een keer elkaars auto kunnen testen.
    Het scheelt in ieder geval wel dat jij met 18inch rondrijdt, ik rijd op 17inch met een bandenspanning van 2,2bar.
    Ik heb eerder op schroefset gereden en had gehoopt dat dit iets meer comfort zou bieden. Maar ik heb een stuk minder comfort dan op de schroefset en lig zeker 2cm hoger.
    Ik woon in Merksplas net over de grens van Belgie. Mss is het niet ver en kunnen we wel eens testen ja. Zou zeer fijn zijn!

    Ik ben net terug van een weekje vakantie ik heb belooft aan de mensen van H&R dat ik eind deze week hen betere foto's bezorg.
    Ze lieten al wel merken dat het er vrij normaal uit zag.
    Audi A1 V2 1.6TDI @ Stage2 150,6pk/333Nm DVX-Performance


  3. #183

    Standaard Re: Iemand ervaring met verlagen van een A1?

    Ik zat ook te denken aan een schroefset, maar als je die prijzen vergelijkt met een losse set veren, scheelt dat toch een hele hoop.

    Ik woon bij Waalwijk in Noord Brabant, als we een keer in Tilburg als middelpunt afspreken om te testen? Misschien nog iemand in dit forum met H&R veren die klachten of juist tevreden is over zijn veren, zodat we meerdere auto's kunnen vergelijken?

  4. #184

    Standaard Re: Iemand ervaring met verlagen van een A1?

    Ik rijd sinds Mei met een schroefset van ST.

    In combinatie met de 7 arm twinspoke velgen van 18" met 205-35-18 van Falken.

    Voor een spacer van 15mm en achter een van 20mm.

    Dit loopt bij niet al te diep inveren niet aan....bij volle belasting bv 4 man en bagage dan wel.

    Ik rijd zelf met een caravan en dan monteer ik achter een spacer van 10mm.

    De wielen achter lopen als eerste aan tegen de kunstof dopjes die de wielkast bescherming op z,n plaats houden.



    Met de caravan erachter..

    De veerweg is tot iets over de velg..dan tik hij ligt de wielkast bescherming aan..dit is over 2500km 4x gebeurt..



    Het rijcomfort is prima..dat komt ook zeker omdat je best nog een lange veerweg over houd.
    Laatst gewijzigd door BLEK; 12-09-16 om 16:26.

  5. #185
    Jacob Lamberts's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Posts
    795
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Iemand ervaring met verlagen van een A1?

    ziet er goed uit lager zou ik ook niet gaan
    https://www.facebook.com/jacob.lamberts
    https://www.facebook.com/mijn.audi.a1


  6. #186
    whitte's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    38
    Posts
    135
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Iemand ervaring met verlagen van een A1?

    Die heb ik nu ook in bestelling. Ziet er goed uit!
    Audi A1 V2 1.6TDI @ Stage2 150,6pk/333Nm DVX-Performance


Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •