Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Multitest in autoweek a1,polo,peugeot 208 ,etc

  1. #1
    Sepster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    52
    Posts
    562
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A1

    Standaard Multitest in autoweek a1,polo,peugeot 208 ,etc

    Ik als auto liefhebber pur sang lees dagelijks allerlei media die verband houden met alles wat maar auto is ,zelfs (kuch) de autoweek ,...zo ook het laatste nummer hiervan ,waar de peugeot 208 werd vergeleken met een aantal autos waaronder de polo ,en de a1,....en ik vind dat altijd wel interesante stukken om te lezen ,en moet zeggen dat er een punten klopten wat betreft de vergelijkingen ....echter stond er ook vermeld dat het interieur van de audi tot de betere behoort,maar het interieur van de 208 zou net iets beter zijn...ik dacht ,dat hebben ze dan knap gedaan !..nieuwschierig als ik ben ,wilde ik dit toch zelf met eigen ogen aanschouwen.......en...ik denk dat de verslaggevers bij de autoweek te veel oplosmiddelhoudende lijm hebben gesnoven....het interieur van de 208 is niet slecht....verre van..maar absoluut geen audi ,..het glimmende plastic van de handgrepen , het stuur wat pal voor je klokken zit ,de bediening op het stuur wat te ver uit de kant is geplaatst,de vormgeving is een kwestie van smaak dat weet ik....maar ook de polo ligt ruim boven het 208 interieur ,qua ergonomie en afwerking....dus ook de uiteindelijke uitslag van deze test is zeer discutabel ,..en nee!! Ik spreek niet als audi liefhebber maar als auto liefhebber ,en zie de dingen zoals ze zijn ..

  2. #2

    Standaard Re: Multitest in autoweek a1,polo,peugeot 208 ,etc

    208 kan inderdaad niet tippen aan Polo en A1. Al is het tegenwoordig wel stukken beter dan vroeger. Overigens komen er diverse VAG interieurs uit Frankrijk
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Multitest in autoweek a1,polo,peugeot 208 ,etc

    Ik heb een paar 208s gereden en ik snap niet hoe het interieur beter beoordeeld zou kunnen worden dan dat van de A1, komt niet in de buurt. Vormgeving daargelaten is ergonomie, materiaalgebruik en afwerking bij Audi vele malen beter.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Standaard Re: Multitest in autoweek a1,polo,peugeot 208 ,etc

    Hmmm het is een beetje hoe je het leest. Quote: "Audi heeft veel werk gemaakt van het dashboard. Toen de auto werd geïntroduceerd, claimden de Duiters het niveau uit de executive-klasse in een kleine auto to hebben getild. Dat is te hoog van de toren geblazen, maar de A1-cockpit hoort wel tot de mooiere interieurs. Toch schatten we de 208 nog wat hoger in op dit gebied."

    Volgens mij bedoelen ze niet zozeer de kwaliteit van de materialen en de afwerking maar meer hoe het er qua stijl uitziet. En da's natuurlijk ook een kwestie van smaak
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  5. #5

    Standaard Re: Multitest in autoweek a1,polo,peugeot 208 ,etc

    Het is peperkoek met Bastogne vergelijken... Allebei lekker, maar toch kruimelt Bastogne veel meer!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •