Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Chiptuning 1.2 TFSI doen? (En eerste schade...)

  1. #21
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Chiptuning 1.2 TFSI doen? (En eerste schade...)

    En hoe zit het dan met korte ritjes en de turbo/warm rijden? Heeft de chiptuning dan geen nadelig effect?
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Chiptuning 1.2 TFSI doen? (En eerste schade...)

    Rainesh, Ik zou dit voorleggen aan de heren van JD-Engineering. Maar aan de andere kant, wanneer een auto nauwelijks buiten de stad komt lijkt het me niet zo zinvol. Zonde trouwens om zo'n auto alleen in de stad te gebruiken. Voor mij was juist het extra vermogen welkom voor buitenwegen en snelweg. Binnen de stad is de A1 met zijn lage gewicht toch voldoende snel.
    Laatst gewijzigd door Paul2012; 01-06-14 om 20:02.

  3. #23
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Chiptuning 1.2 TFSI doen? (En eerste schade...)

    Voor de snelweg nemen we voornamelijk de a4, maar heel afentoe ook de a1. Binnen de stad is de a1 ideaal (lekker klein) en wat betreft snelheid....ik rij nooit harder dan toegestaan. Een rit van 150km met de a1 doe ik gemiddeld 1:15 mee (volgens BIS) en dat kan veel zuiniger vind ik. Ik vraag me af of de auto dan ook binnen de stad (1:12) stuk zuiniger wordt.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •