Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: Welke mmi kabel?

  1. #1

    Standaard Welke mmi kabel?

    Beste leden,

    Mijn vriendin heeft een audi A1 met mmi, en we hebben via marktplaats een kabel gekocht voor onze iPhone 4s

    De kabel stoorde in het begin al eens, maar dit werd steeds erger, gaat vaak uit en weer in, laat nu nog afspeellijsten zien van onze vorige telefoon.. Liefst een kabel voor de iPhone 5 of 5s.. Maar die kan ik nergens vinden, en gebruiken we nu een verloopkabel..

    Mijn vraag is eigenlijk wat voor kabel ze nu nodig heeft, een die niet stoort en gewoon degelijk werkt..

    Thanks!
    Audi a4 avant 1.8T

  2. #2
    MrA1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    35
    Posts
    202
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q2
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke mmi kabel?

    Iphone 5 kabel bestaat nog niet..enkel iphone 4 kabel met adapterstuk voor iphone 5.. zelfs bij apple zelf hebben ze er nog géén.. (tot op heden)

  3. #3
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke mmi kabel?

    Ik ben ook benieuwd naar de juiste kabel voor onze A1 van 2012. Als ik alle topics op internet zo doorlees moet je de kabel met het rode ringetje hebben om zowel audio als video op je nav scherm af te kunnen spelen. Onderdeelnummer 4F0051510R die bij de stealer iets van 47 euro kost.
    Aangezien deze in het handschoenvak aangesloten moet worden vraag ik me af of hij lang genoeg is om aan te sluiten op een brodit Iphone houder die ik naast het radiodeel wil hangen want ik wil wel mij Iphone kunnen zien tijdens het rijden.

    Andere optie is wellicht ook nog de originele audi- iphone cradle maar heb geen idee of en welke kabels daar bij zitten ?
    Laatst gewijzigd door Tje; 02-01-14 om 12:55.
    Audi A1 1.4 TFSI Sport

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    45
    Posts
    40
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Welke mmi kabel?

    Hoi Denna,

    Ik heb dezelfde combinatie als je vriendin. Voor een Iphone 4S moet je de blauwe kabel hebben (rode werkt niet goed).
    Voor wat betreft de Iphone 5/5S, dit kun je met een verloopstekker doen, maar dat werkt niet goed. Je kunt de kabel voor Iphone 5/5S overigens wel bestellen bij de Audi, maar ze leveren ze niet uit.

    Echt een waardeloze service van audi: De eerste iphone met Lightning connector is al bijna 5 jaar uit en ze hebben nog steeds geen kabel!!

    Grtz Ray

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    45
    Posts
    40
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Welke mmi kabel?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tje Bekijk Berichten
    Aangezien deze in het handschoenvak aangesloten moet worden vraag ik me af of hij lang genoeg is om aan te sluiten op een brodit Iphone houder die ik naast het radiodeel wil hangen want ik wil wel mij Iphone kunnen zien tijdens het rijden.

    Andere optie is wellicht ook nog de originele audi- iphone cradle maar heb geen idee of en welke kabels daar bij zitten ?
    Kabel is een cm of 20 lang, dus die gaat helaas je dashboardkastje niet uitkomen...


  6. #6
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke mmi kabel?

    Das minder ! Bedankt voor je reactie.
    Audi A1 1.4 TFSI Sport

  7. #7
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke mmi kabel?

    Heb een 30 pins apple verlengkabel gespot op internet van 1 meter waarmee ik de kabel uit het handschoenvak kan verlengen zodat ik de Iphone bij de middenconsole kan plaatsen.
    Audi A1 1.4 TFSI Sport

  8. Ad
  9. #8
    TattooYoshi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    32
    Posts
    106
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke mmi kabel?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tje Bekijk Berichten
    Heb een 30 pins apple verlengkabel gespot op internet van 1 meter waarmee ik de kabel uit het handschoenvak kan verlengen zodat ik de Iphone bij de middenconsole kan plaatsen.
    Klinkt als helemaal top! Waar kan je deze vinden?

  10. #9
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke mmi kabel?

    Weet niet of ik de naam hier mag noemen dus je hebt een pb. Even googlen op apple 30 pins verlengkabel zal je ook wel verder helpen.
    Audi A1 1.4 TFSI Sport

  11. #10
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke mmi kabel?

    Inmiddels Brodit houdertje 854756 gemonteerd met actieve Iphone houder en apple verlengkabel tot achter het handschoenvak gebracht ... nu nog een audi mmi kabeltje scoren en dan is de boel kompleet.
    Werkt hopelijk net iets stabieler dan BT met grote voordeel dat de Iphone ook opgeladen wordt hoewel het BT spul verder ook wel goed werkt bij ons.



    Audi A1 1.4 TFSI Sport

  12. #11
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke mmi kabel?

    Waardoor het komt weet ik niet maar plots herkende mijn mmi de iphone niet meer. 30 pins verlengkabel er tussenuit gehaald en toen werkte alles weer. Op zoek naar een fatsoenlijke verlengkabel !
    Audi A1 1.4 TFSI Sport

  13. #12
    Jacob Lamberts's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Posts
    795
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Welke mmi kabel?

    waarom wil je eigenlijk je mobiel binnen handbereik hebben?
    https://www.facebook.com/jacob.lamberts
    https://www.facebook.com/mijn.audi.a1

  14. #13
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke mmi kabel?

    Als je vaker per dag in en uit moet stappen, je Iphone voornamelijk in de auto opgeladen wordt en continu de Flitsmeister app gebruikt dan wil je um echt wel binnen handbereik hebben !
    Een iets duurdere verlengkabel van Cablejive heeft overigens mijn probleempje opgelost.
    Audi A1 1.4 TFSI Sport

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2017
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard Re: Welke mmi kabel?

    Beste mensen.

    Kan iemand voor mij een booschappenlijst maken met wat ik allemaal nodig heb om videos kan afspelen op MMI RMC Audi A1 2012?
    Ik wil ook een Brodit met houder maar welke raden jullie aan om aan rechterkant van dvd speler te monteren? Voor iphone 5 en up.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •