Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
Resultaten 161 tot 167 van de 167

Onderwerp: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

  1. #161
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Bij de A3 is er verschil in voetjes tussen 3 drs en 5 drs en cabrio etc. > hoe zit dit bij de A1 ?
    Ik begreep dat je qua modules echt de E modules voor een 3 deurs moet hebben maar geldt dit bij de spiegels ook of passen 5 drs spiegels ook op een 3 drs ?
    Passen facelift spiegels ook op een pre facelift ?
    Hoop vragen maar wil zeker zijn dat ik het juist spul bestel want bij de A3 had ik foute spiegels een maandje geleden.
    Audi A1 1.4 TFSI Sport

  2. #162
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tje Bekijk Berichten
    Bij de A3 is er verschil in voetjes tussen 3 drs en 5 drs en cabrio etc. > hoe zit dit bij de A1 ?
    Ik begreep dat je qua modules echt de E modules voor een 3 deurs moet hebben maar geldt dit bij de spiegels ook of passen 5 drs spiegels ook op een 3 drs ?
    Passen facelift spiegels ook op een pre facelift ?
    Hoop vragen maar wil zeker zijn dat ik het juist spul bestel want bij de A3 had ik foute spiegels een maandje geleden.
    Zover ik weet passen alle spiegels van de A1 op zowel 3 deurs als Sportback. Misschien dat Leon het kan bevestigen.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #163
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Thanks Rainesh, heb op etka online onderdeelnummers vergeleken en lijkt er idd op dus via E-bay weer setje spiegels en stuurmodules gevonden en zelf opgehaald in Moers ... nu de auto nog hihihi.
    Aardige verkoper die een lijntje met Audi heeft en veel testwagens van hun koopt voor demontage en onderdelen verkoop.
    Heb een gloednieuwe rechterspiegelkap in gletsjerwit over voor de liefhebber.
    Laatst gewijzigd door Tje; 29-04-17 om 13:06.
    Audi A1 1.4 TFSI Sport

  4. #164
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Mijn zelf gestarte topic weer eens de lucht ingooien

    Wij gaan zaterdag naar een A1 in Duitsland kijken hetgeen dan nummer 3 wordt waarbij weer wat spiegels gewisseld moeten worden als ze nog te krijgen zijn ...
    De wagen is een bijna full option 1.4 tfsi van 2015 en het enige dat ik nog moet/wil aanpassen is cruisecontrol toevoegen en de inklapbare spiegels.
    Hele topic nog eens doorgespit > klopt het dat ik voor deze wagen de H modules moet hebben en zijn er wellicht nog andere modules toepasbaar ?
    Als iemand nog een tip heeft waar ik tegenwoordig gebruikte inklapbare spiegels en modules voor een leuke prijs kan krijgen dan hoor ik het graag.
    Audi A1 1.4 TFSI Sport

  5. #165
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.291
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Bm-parts.nl of ebay

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com


  6. #166
    Tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    A1-tje gekocht. Spiegels+modules bij FZNparts, knopje via Ebay dus vgl weekend kunnen we weer knutselen 👍🏻

  7. #167

    Standaard Re: Retrofit elektrisch inklapbare spiegels

    Zo, met behulp van deze topic heb ik de spiegels besteld via een sloop bedrijf en de modules op de kop getikt via ebay. Daarstraks heb ik alvast gekeken of ik al een compatible module had.. maar helaas! Daarbij ook mijn speakercover kapot gefrummeld tijdens het proces 👀 Dat word 50euro extra op het totaal plaatje. Gaat alles bij elkaar rond de 300 zitten. Prima prijsje voor een upgrade!
    Als alles binnen is, ga ik alles erop monteren. Thanks voor de tips!

    EDIT: ik heb het voor elkaar gekregen om het te installleren. Voor de gene die dit nog zou willen doen.. een module eindigend op de E is niet nodig, als de optie op inklappen mogelijk is in de VCDS(in mijn geval, OBDeleven gebruikt voor VCDS)
    Tevens heeft dit een kettingreatie aan mods gestart aan mijn auto 🤩
    Laatst gewijzigd door marawki; 05-03-23 om 13:10.

  8. Ad
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •