Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: A1 Navigatie SD kaartje en of image

  1. #1
    Audifreakje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    217
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard A1 Navigatie SD kaartje en of image

    Hallo we hebben een A1 gekocht waarvan we vermoeden dat de navigatie is vrijgegeven. Om dit zeker te weten zijn we op zoek naar iemand in onze regio ( BREDA ) die navigatie in zijn/haar A1 actief heeft. We zijn kunnen in overleg langs komen rijden even testen erin en eruit.... en dan weten we of we aan de aanschaf van een sd kaart genoeg hebben.

    Als iemand dit leest en meer weet van de sd kaart perikelen of hoe we bv een image kunnen maken pm ons aub. een 2014 sd kaart kopen is ook geen probleem als ie werkt.

    We zijn benieuwd wie ons kan helpen pm ons met je 06 nummer. of dat we het onze geven.

    alvast dank
    groetjes
    Audi A1-1.2 TFSI S-Editon - S1 Kuipstoelen - Led pakket - int/ext. Zwt/Chrm uitvoering
    Audi A1-1.4 TFSI 185-Excl. S-Edition - S1 Kuipstoelen - Full options - int/ext. Zwt/Grs uitvoering

  2. #2
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.614
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: A1 Navigatie SD kaartje en of image

    Gaat niet lukken, je hebt naast de Sd kaart de activatie nodig. Zonder activatie heb je er niks aan.
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

  3. #3
    Audifreakje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    217
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard Re: A1 Navigatie SD kaartje en of image

    ik heb de dealer gebeld en daar zeiden ze 308 euro als de navi niet geactiveerd is en 229 als je enkel een kaartje nodig hebt. en uuh is dat dan met vagcom te doen. kan toch niet de bedoeling zijn als ik een kaartje in blisterverpakking van de molen haal in de shop en betaal dat ik er dan niets mee kan doen omdat ik voor activerings de garage in moet??

    ik snap dat het anti diefstal bedoel is maar ieder jaar terug naar binnen voor nieuwe maps??????
    Laatst gewijzigd door Audifreakje; 06-04-14 om 12:30.
    Audi A1-1.2 TFSI S-Editon - S1 Kuipstoelen - Led pakket - int/ext. Zwt/Chrm uitvoering
    Audi A1-1.4 TFSI 185-Excl. S-Edition - S1 Kuipstoelen - Full options - int/ext. Zwt/Grs uitvoering

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.864
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: A1 Navigatie SD kaartje en of image

    Activatie moet online gedaan worden bij de dealer.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.184
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: A1 Navigatie SD kaartje en of image

    Vaak is de activatie per kaart, dus als je bijv. 2013 ooit hebt gekocht of deze geactiveerd is dan werkt ieder 2013 kaartje in je auto.
    Moet je alleen zien te achterhalen welk jaar geactiveerd is.

    Mijn vrouw heeft in haar A1 de 2013 kaart, dus als je zin hebt mag je die wel een keer proberen (en is in de buurt, Tilburg tegen Gilze-Rijen)
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi TT Roadster 2011 + Audi A3 2022

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •