Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Resultaten 81 tot 90 van de 90

Onderwerp: Audi A1 Ervaringen

  1. #81
    Danieltt2007's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    116
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Audi A1 Ervaringen

    Dank je... ze hebben 2 dyno systemen, een 2WD en 4WD bank.

    Het blijven kleine motoren, en de goede tuners houden daar 100% rekening mee... het zal nooit een racemonster worden, maar dit rijd gewoon een stuk fijner.
    Het maximale vragen van zo een motorblok is vragen om extra slijtage, maar ik denk dat je met de Tuning van JD [ 140pk ] ook nog prima zit, deze lui weten ook waar ze mee bezig zijn.

    Wat voor mij belangrijk is dat ik kan voelen dat de auto gewoon een stuk beter rijd, en de mapping op de bank is dan een extra die er voor mij wel bij hoort.

  2. #82

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    61
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A1 Ervaringen

    Zag dat BR wel meer NM eruit haalt dan JD. Gaat mij ook meer om trekkracht. Ik ga er zeker over nadenken en bedankt voor je ervaringen bij BR!

  3. #83
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi A1 Ervaringen

    Zo!Dat ziet er heel netjes uit Danieltt2007. Ik ben echt benieuwd naar je verbruik en tank je ron98?
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #84

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    61
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A1 Ervaringen

    Hallo Mensen,

    Iemand ervaring met dit bedrijf: http://www.autotrader.nl/auto/audi-a...velgen-climat/
    Zag de auto al 6 maanden te koop staan en hij is zelfs 2000 Euro gezakt op zijn prijs. Lijkt wel of niemand hem wilt. Ik zit te denken om de mijne in te ruilen tegen een luxere versie.

  5. #85
    Montie50's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Audi A1 Ervaringen

    Auto Borchwerf is een originele VW dealer dus de A1 zal wel ingeruild zijn, is trouwens een zeer nette auto van 1-8-2012
    Moet je op Google even het kenteken intikken en je ziet alle gegevens van de auto
    A1 1.4 TFSI Sportback S-Line S-Tronic 126pk van Augustus 2013 tot
    Na Chiptuning 145 Pk
    A3 2.0 FSI Sportback 150pk van Februari 2005 tot Augustus 2013


  6. #86

    Standaard Re: Audi A1 Ervaringen

    het is een heel mooie uitvoering, alleen die 86pk...

  7. #87

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    61
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A1 Ervaringen

    Even chippen . Rijd zelf nu ook nog steeds 86 PK. Ik ga denk van de week even bellen voor een kijkje!

  8. Ad
  9. #88

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    61
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A1 Ervaringen

    Het is weer zover, vandaag na een lange rit EPC lamp en slip icoon ging branden. Vermogen problemen, uchhh Audi.

  10. #89

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Leeftijd
    60
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Audi A1 Ervaringen

    goeden dag

    Ook ik ben sinds Januari een A1 bezitter een 16 tdi S-line uit 2011 met net een ton op de teller .
    Heb hem nu een half jaar en heb er een paar kleine rammeltjes in gehad die ikzelf heb op gelost.
    De middenarmsteun rammelt - een kwestie van de rubberen dopjes in het dekseltje vervangen
    of een dun stukje vilt onder aan je dekseltje plakken zodat de speling tussen het bakje en het dekseltje op
    gelost word.
    Ook mijn gordelhouders rammelde deze kwamen tegen het plastic van de zijkant van de stoel aan - even een stukje vilt er tussen geplakt
    en weg is de rammel
    Wat ik wel vind is : dat onder de 1500 toren de auto niet trekt,
    en bij een koude motor in een lage versnelling
    de auto bij stapvoets rijden te snel rolt (net alsof hij op een choke rijd wat niet kan bij een diesel )
    Veder ben ik zeer tevreden over deze wagen tot nu toe.

    Gr Jan
    Laatst gewijzigd door hoedan; 12-07-15 om 07:42.

  11. #90

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    61
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A1 Ervaringen

    Bij mij begon het met schokken toen ik het kocht. Ik reed naar belgie, vervolgens begon het te schokken. Ik dacht eerst dat zullen die wegen wel zijn. Paar maanden later, had ik een enorme rammel in de auto. Bleken kabels die tegen iets aan trilde. Werd door Audi verholpen. Paar maanden later kreeg ik enorme schokken tot mijn vermogen helemaal weg was. Bougiekabel bleek verrot te zijn. Nu gisteren weer gezeik, EPC lamp begon te branden en het vermogen viel weg. Tevens begon hij weer te schokken. Ik ben er wel een beetje klaar mee, ik laat hem repareren en mijn Audi gaat weg. Of ik ooit nog een Audi zal kopen weet ik niet, gezien redelijk veel mankementen aanwezig zijn.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •